Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Wat spannend Saartje, de geslachtsbepaling! En super die gender party! Mijn man vindt het te amerikaans, maar ikzelf ben er dol op! Post je ook een foto van de taart?????? Ben benieuwd!!!!!!

*** As we speak, kan ik mijn vorige post corrigeren, ik voel de kleine man!!!!! Heel goed!!!! ***

2. 2bmama

2bmama Actief lid

2 feb 2011
    388
    0
    0
    ambulant begeleider
    Even een vraagje: Ik zoek de lijst...waar vindt ik die nou? Ben er steeds via een linkje van hier heen gegaan, maar kan geen linkje vinden en wou even wijziging doorgeven...

Zo lekker even met zoonlief en vriendin met haar zoontje naar de speeltuin! Lekker van het mooie weer genieten...het houdt maar niet op zeg :)

3. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
  4. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    wien ik kan ook zo slecht slapen omdat ik ook vaak moet plassen..en vannacht lag ons jayden bij ons in bed haha..

guus jij ook al zo een schoonmaak aanval ik vandaag de opruim aanval haha...

saartje o lekker vakantie!!

zo hier morgen eindelijk om half 6 de geslachtsbepaling dus morgen gezellig koffie drinken bij vriendin en thuis maar beetje poetsen om de dag door te komen..

5. 2bmama

2bmama Actief lid

2 feb 2011
    388
    0
    0
    ambulant begeleider
    Dankje Saartje...hehe...weet ik eindelijk waar dat ding nou eigenlijk zit...hahaha...wordt ook wel eens tijd...ben bijna halverwege :)
    Ik vind het echt zoooo snel gaan dit keer...begin echt al bijna in de stress te schieten omdat we nog een hoop moeten/willen doen en ik dus nu al bijna op de helft ben...
    Heb helaas niet zo vaak schoonmaak of opruim aanvallen. Net mijzelf maar eens gedwongen wat speelgoed op te ruimen en de vaatwasser aan te zetten.
    Morgen weer lange dag werken! Begin er steeds blijer mee te zijn dat ik daar straks, in ieder geval voorlopig, mee ga stoppen...al dat geregel elke keer...

6. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    joeeeehoeeee :D wij krijgen een meisje!!! zat mijn gevoel dit keer dus weer goed :D alle theorieën ten spijt, er zwemt een lekker druk en zover te zien gezond babymeisje in mijn buik :D

7. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    delilah ja een meisje ben benieuwd als mij gevoel het ook goed heb morgen!!

8. zawjatu

zawjatu Actief lid

20 jul 2013
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zouden eigenlijk woensdag de geslachtsecho hebben, maar er veranderd nog wel eens wat bij m'n man op school dus kon hij niet mee!

Gelukkig kon ik de afspraak vervroegen naar morgen, jeeeej. Vind het toch wel heel spannend. Vooral ook of het goed met ze is. Voel wel het eea maar niet genoeg om gerustgesteld te zijn..

Ben benieuwd of dochterlief weer gaat huilen, eerste echo was drama met haar erbij haha..

9. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    oh zawjatu wat fijn dat je morgen al kan!!en hopelijk is je dochter rustig jayden vond het iig geweldig haha

10. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Gefeliciteerd Delilah, & succes morgen (vandaag) Priscilla & zawatju!

Hier ook een huilende dochter hoor. Helaas heeft ze wel een beetje het moment verpest... Wat kunnen het soms draakjes zijn!!
    Gelukkig staat het op dvd....

Hier heel erg verkouden en hoesten, zit nu dus ook op om 3 u nachts, aan een grote kop thee, zakdoekjes en drop!
    Hopelijk lukt het mij om straks weer even te slapen want de wekker gaat om 6 u!

Dochterlief werd ook net wakker en riep: Mama waar ben je.... ik zie je niet.... (Haha hilarisch toch).
    Dus even glaasje water gegeven en die ligt weer lekker in dromenland. Slaapt net zo licht als dr mama!

11. Lieve86

Lieve86 Actief lid

24 jul 2013
    206
    190
    43
    NULL
    Brabant
    Vandaag weer 2 dames voor de geslachtsbepaling! Spannend! Veel plezier!
    De jongens blijven nog flink in de meerderheid.....

ik mag morgen....ben zo nieuwschierig! Heb al weken het gevoel dat het een jongen is! We zullen zien.....

Vanmiddag lekker high tea met vriendinnen! Altijd leuk!

12. zawjatu

zawjatu Actief lid

20 jul 2013
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb straks om 12.00 uur de geslachtsecho!

Zo spannend, hoop vooral dat alles er goed uit ziet. Heb vannacht amper geslapen omdat ik er continue heel bizar over aan het dromen was..;)

Enige voorgevoel dat ik heb is dat er iig 1 jongetje bij zit.. Dus ik denk OF 2 jongens, of een jongen en een meisje..
    Maar goed, ik wist bij mijn dochtertje 100% zeker dat ze een jongetje was, dus neem mijn voorgevoel sowieso met een korrel zout.. We zullen wel zien.. :D

13. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    ik ben benieuwd ik zeg sterk een meisje we zullen zien vind de tijd langzaam gaan haha..erg hoor als je je er zo naar toe leef:D

14. zawjatu

zawjatu Actief lid

20 jul 2013
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind het vooral ook zo spannend of alles wel goed is. Laatste echo was een maand terug. En ik voel af en toe wel wat beweging/plopjes maar dat is nog zo vaag. En voel ook niet duidelijk 2 kindjes, dus dan is zo'n echo toch best spannend..

15. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Gefeliciteerd :)
    Wat leuk:)

16. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

De meiden met de geslachts echos heel veel succes vandaag we zijn weer benieuwd :)

17. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Hier gaat t redelijk, voel de kleine man nu iets vaker <3
    Alleen heb ik elke dag buikpijn..... Bandenpijn lijkt het erg op en pijn dat het doet kan helemaal niets....
    En moeten we zaterdag nog naar een pretpark met de kids want de kaartjes zijn anders niet meer geldig....

Hoe ver is jullie baarmoeder (hoogte) Als ik op mn rug lig voel ik m tot net over mn navel, t randje zit aan de bovenkant van mn navel.
    Weet wel dat je sneller groeit als het een 2de, 3de, 4de of bij sommige 5de is, maar als ik op het internet kijk zie ik dit:

"Aan je onderbuik is nu duidelijk een zwelling te zien. Je baarmoeder komt nu zo'n 3,5 tot 5 cm onder je navel."

Hoe ver is jullie baarmoeder???

18. oxbow

oxbow Niet meer actief

Meiden met geslachtsbepaling veel plezier en duim dat de kleintjes meewerken.

Delilah een meisje wat leuk!!

Roosje: hier ook mijn baarmoeder al tot bij mijn navel, maar dat is normaal hoor als je meerdere zwanegrschappen gehad hebt, dan groeit het allemaal wat sneller.
    De verloskundige zei er de vorige keer niets van dat hij bij mijn navel zat en nu moet ik donderdag weer heen.
    Zou me er niet teveel zorgen om maken.

19. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Maak me ook geen zorgen :)
    Vind het wel leuk al zo'n echt buikje hebben :)
    Maar vroeg me zomaar af wat al de andere hebben :)
    Of t ook al zo hoog is of juist heel laag ed ;)

20. Juni2013

Juni2013 Lid

27 jun 2013
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij zit de BM echt nog een stuk onder mijn navel, je ziet ook nog nauwelijks een buikje. Het is nog steeds beetje een "na het kerstdiner" buik :).

Morgen 18 weken dus van mij mag die buik er nu wel komen :).

Leuk wat meer meiden erbij ! Veel plezier en duimen dat ze er goed voor liggen voor iedereen met geslachtsbepaling vandaag!!

Deel Deze Pagina