Priscilla, gefeliciteerd!! MamaZE, dat vond ik dus in het begin ook dat er voor meiden veel leukere dingen en vooral meer waren dan voor de jongens. Maar op een gegeven moment weet je wel waar je het allemaal weg kan halen. Zo zul je ook zien dat in de opruiming er nog meer meisjes spul hangt dan voor jongens. Voor jongens ben je ook sneller klaar, meiden hebben rokjes, jurkjes met maillots, leggings. Shirtje tuniekje enz. Ik vond zelf de bertus ten hoor wel leuk, merk just small. Verkopen wel meerdere winkels. En name-it erg leuk voor jongens, z8. Succes met shoppen ik moet me nog 6 dagen inhouden en is zoooooooooo moeilijk BM weet ik niet waar hij zit maar denk nog een stukje onder mijn navel als ik zo mijn buik zie.
priscilla wat leuk ook een meisje! mamaze dat vind ik dus ook, we hebben al een zoon, en het is goed zoeken voor leuke stoere kleding voor hem.. daarom ben ik stiekem heel blij dat we nu een meisje krijgen! heb gisteren al bijna haar hele kast vol geshopt, zo leuk allemaal
Ja same here! Kan ook echt niets leuks vinden... En voor mijn dochter kan ik elke dag wel wat kopen!!!!
Gefeliciteerd priscilla!!!! Best leuk om te merken hoe vaak het voorgevoel klopt Jij 'moet' dus ook shoppen, wat een straf hihihi.
Jaaaa, weer een meisje erbij!! Het komt een beetje gelijk te staan MamaZe: Erg hé? Bij een kledingwinkel hebben ze altijd véél meer keuze in meisjes als in jongenskleding! Amona: Wauw! Wat heb je al een mooie buik!! Wordt trouwens wel een beetje gek van mijn schoonmoeder. Mijn schoonzus is ook zwanger en krijgt een meisje, ze heeft ook al een zoontje rond de leeftijd van mijn zoontje, en onze volgende kindjes schelen dus ook maar heel weinig straks. Nu zegt ze steeds van die dingen als "En straks twee zusjes voor de jongens" en ik had vorige week een dekentje gekocht vroeg ze meteen of ik een roze had gekocht... Terwijl ze wel weet dat wij het geslacht nog niet weten. Krijg er een beetje een naar gevoel van... alsof ze straks alleen maar blij is als ik een meisje blijk te krijgen... Het zal wel niet zo het geval zijn maar dat gevoel krijg ik er steeds van, alsof een jongetje niet goed genoeg is
Irritant!!!! Zo zegt iedereen ook tegen mijn zoontje owh wat leuk als je een zusje zou krijgen. Tuurlijk zou dat heel erg leuk zijn maar krijg soms ook een gevoel alsof een jongen/broertje dan niet leuk zou zijn.
hoi meiden dankje voor de felicitaties eindelijk een meid haha kan ik lekker meiden dingen doen ook amona ja een hele straf hahaga er morgen mee beginnen met shoppen ik zei nog tegen de vk ik denk een meisje maar zal het mis hebben nou zei ze ik denk dat je gelijk heb 2 keer gekeken en ja hoor ik heb gelijk helmaal happyzal zo eens wat plaatsen van de echo
Tijdje niet meer op t forum geweest. Wat leuk al die geslachtsbepalingen al!!! Ik wil ook!!! Hahaha maar m'n man ziet dat niet zitten die 'paar weekjes ' wachten zegt ie dan ... Ga het ook niet afdwingen Haha duurt een eeuwigheid voor m'n gevoel. Ben echt zo benieuwd! Klopte bij jullie je voorgevoel? En toevallig ook bij die Chinese geslachtskalender ? Vroeg het me af
Nu: Voorgevoel wel, chinese kalender niet..... 1e zwangerschap: Voorgevoel wel, chinese kalender wel..
Vanavond m'n mannetje toch maar is met puppyogen vragen of ie t niet deze week al zou willen weten (a) Had bij m'n eerste zwangerschap : voorgevoel klopte, Chinese geslachtskalender ook. Beide jongen En nu zegt de Chinese geslachtskalender jongen en m'n gevoel een meid... Omgeving die het 'denkt ' te kunnen zien aan m'n uiterlijk zeggen ook jongen haha
Ja mijn vriend zei ook, waarom niet wachten tot de 20 weken echo....? Haha, omdat ik gewoon TE nieuwsgierig ben... hihi. Bij onze 1e hebben we het via de telefoon gehoord omdat ik toen een vlokkentest had gekregen (kwam niets uit gelukkig) maar daardoor wist je heel snel en zakelijk wat het werd. Dit keer wilde ik echt gewoon rustig een echo, en op zoek naar wat het gaat worden..... En daar was hij het toch ook wel mee eens. Hij zei ook ineens toen we daar waren, zullen we er een video bij doen?!!
hier kloptte mijn voorgevoel beide keren, Chinese kalender vorige keer wel en nu niet.. nub theorie beide keren niet
Leuk Priscilla, gefeliciteerd! Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest, bloeddruk was nog te hoog dus nu aan de medicijnen. Heb ook gevraagd of hij het geslacht al kon zien en ja, was best duidelijk. We krijgen ook een meisje! Mijn voorgevoel (en de chinese kalender) klopt dus toch! M'n man had zich helemaal ingesteld op een jongen, dus die was echt geschokt, moet even omschakelen. Maar ben er heel blij mee. Straks dus ook een nieuwe garderobe gaan shoppen. Leuk! De meisjes maken een inhaalslag, haha!