Voorgevoel klopte bij mij beide keren. Toch wel bijzonder hoor! Bij mijn dochter was ik ook echt heilig overtuigd dat het een meid was, en bij deze was het gevoel net zo sterk, maar dan over een jongen!
Wow allemaal meisjes erbij.. Leuk! Ik ben zo blij dat de verhuizing achter de rug is! Was al gewend hier hoor want mijn vriend woonde er al. We waren daar al de helft van de week. Hoefde dus de meubels enz niet te verhuizen. Mijn oude huis moeten we nog wel t laatste spul naar de stort brengen maar daar hebben we nog even de tijd voor. Maar ben blij dat wij in ieder geval er al wonen. Elke dag lekker samen, genieten van het mooie huis... Ik woonde namelijk heel klein, dus qua ruimte ben ik er zeker op vooruit gegaan. Straks lekker beginnen met de baby kamer en lekker winkelen!
Leuk al die meiden op komst! Priscilla, ben benieuwd nr jullie echo's (kan ik vergelijken!). Ik kan het bijna niet geloven en durf daarom nog niet echt te shoppen... doe het wel, maar niet zo uitbundig zeg maar! Herkeng iemand dit?
Oh, wat ben ik jaloers op die mooie buiken! Ik ben alleen nog maar breder geworden en buik is meer blubber dan baby lijkt het... Leuk dat de meiden een inhaalslag maken, ik ga vanavond de lijst in de club maar even bijwerken. Nog 2 dagen en dan de 20-weken echo. De zenuwen komen toch een beetje boven!
Ja ook wat meiden!! Wij weten het over een uur of 25,5 Vorige keer had ik niet echt een voorgevoel, de Chinese kalender klopte toen wel. Nu heb ik een voorgevoel voor jongen maar de kalender zegt meisje. Dus wie/wat heeft gelijk? Hier mijn buik van nu, 16 weken.
Trouwens welke Chinese kalender hou je aan? Want ik merk opeens verschil. Op een andere site zie ik nu opeens dat we een jongen zouden krijgen, maar ik had eerder de Chinese kalender van een app gebruikt en die zei meisje. Ik zie hier op Zwangerschapspagina.nl ook een Chinese kalender, die zegt ook meisje. Ondertussen kijk ik verder bij andere en die zegt ook meisje. Dus laat ik er dan maar vanuit gaan dat Zwangerschapspagina.nl klopt.
Geen idee hoe zo'n chinees ding werkt...niet naar gekeken...ben niet zo bezig met theorieen enzo. Wil het toch niet weten...(als ik jullie zo hoor is dat wel zo relaxed) Mijn voorgevoel zegt meisje, maar dat zegt ook helemaal niets. Ik wordt overigens ook gek van al die mensen die voor mij hopen dat het nu een meisje is...en dat terwijl ik zelf diep van binnen het liefst een 2e jongen zou willen...kan daar echt slecht tegen merk ik! Vandaag bij vk geweest: BM zit tot vlak onder navel en hartje klopte als een tierelier toch altijd ff weer fijn om te horen. Had alleen een vrij lage bloeddruk (waarschijnlijk omdat ik ziek ben geweest ofzo) en dat heb ik later vandaag gemerkt: Net in de stad 2 keer bijna flauw gevallen...Gelukkig was er een vriendin bij me, die vlak hierachter woont. Ze heeft me even helemaal thuis gebracht. Voel me verder kiplekker, dus echt heel raar...ineens helemaal draaierig en het koude zweet brak me uit. Gelukkig beide keren op tijd gaan zitten. 2e keer was alleen in de bus op weg naar huis, dus halte eerder uitgestapt voor frisse lucht. Heb in de stad wel even lekker 2 vesten en een shirt geshopt bij de Miss Etam...niet eens positie kleding, gewoon van die lange openvallende dingen en het shirt viel precies bij de buik heel ruim, dus alleen maatje groter gekocht. Nou ga eerst even eten en vanaaf maar lekker vroeg naar bed. Ow en over jongenskleding: Bij H&M en C&A hebben ze behoorlijke collecties en echt leuke dingen (vind ik dan). Vindt het echt mee vallen...maar ben dan ook geen meisje gewend natuurlijk
Ik kom net terug van de verloskundige. .... onze baby is zo een druktemaker dat ze het niet kon zien! Echt balen....! Maar mag morgen om 9 uur terug komen voor een herkansing! Spannend.....
Foto is van 18 september. Groeit als kool Wel fijn dat je er voor terug mag komen Dat t maar snel morgen is
Oh Wien, Moi en Suus wat mooi ook al!!!! Lieve balen!! Wel fijn dat je een herkansing krijgt! Memmie fijn dat het niet zon ingrijpende verhuizing was haha. Wij gaan 'all the way' lol. Zie er best tegenop haha. Maar eerst nog naar de schoonfam afreizen, maar dit weekend waars eerst nog flink schilderen.
hey mensen.. Ik sluit een beetje laat aan maar ik ben 2 maart uitgerek en nu 18.4 .. alweer een heel end maar tot nu toe niet het gevoel dat alles te snel gaat .. eerst andere dingen te regelen aangezien ik 18 okt ga trouwen .. gr femke (brabbelbus)
Dat schiet al op 18 oktober! Leuk hoor welkom hier Aaaaaaaahhh goed nieuws.... Man wil het ook!!! Nu hopen dat de kleine uk het ook wil vandaag bellen voor afspraak!! Jippie !
Welkom brabbelbus, en wat spannend! Schirt al mooi op! Geakksuus, spannend! Hopelijk kun je snel terecht!! Gisteravond spontaan een bloedneus, heb ik anders nooit. Las net al op internet dat je tijdens je zwangerschap sneller kans hebt op spontaan een bloedneus. Hebben jullie dat ook??
@ bloedneus, bij deze zwangerschap nog niet. Bij mijn dochter wel, maar 2 x geloof ik. Lichaam is een raar iets he @geaksuus... SUPER!!!! Ben benieuwd wanneer jullie gaan!! @brabbelbus welkom! @Lieve succes straks!! Mooie buikjes hoor dames, ik heb er ook echt al 1. En vooral na het eten pffffff... krijg het nu al benauwd hahaha. Verhuizers, succes dames! Wel fijn een nieuw stekje, voor de beeb! Dames, hoe "genieten" jullie van de zwangerschap? Ik heb het idee dat het zo razendsnel gaat dat ik amper geniet. Nu ik de kleine al een paar keer gevoeld heb, voel ik wel een intens geluksmomentje. Maar dat is maar even, en dan weer verder met werk . Of thuis met de kleine. Tips?
Ja apart he dan zo je lichaam tijdens de zwangerschap. Heb anders nooit geen bloedneus. @ genieten... ja merk wel dat dat het anders is dan bij de 1e. Iedereen zegt wel ja geniet ervan want dit is zo om. En dan denk je ja vast maar het is echt zo! Ik probeer met name s avonds echt even te genieten. Ik voel het af en toe wel bewegen maar nog niet heel veel.
zo vandaag alweer 14 week!!, de tijd gaat nu ineens wel snel, nog 6 week en dan alweer 20 weken!! dan zijn we alweer op de helft, hihihi ik begin nu echt te genieten, soms nog wel onzeker gevoel, maar buik groeid goed, nbog steeds afentoe vooral savonds goed misselijk, tanden poetsen blijft een drama. en helaas al veel bekken klachten. zo te horen komen er almaar meer meiden bij, spannend, ben benieuwd wat de verhouding is op dit moment
Wij krijgen een jongen! Het voorgevoel klopte! Vanmiddag lekker shoppen. genieten.... ik merk nog zo weinig dus het is nog steeds best onwerkelijk ofzo... denk als mn buik gaat groeien en ik hem ga voelen dat wel anders gaat worden.....voor nu geniet ik gewoon van spulketjes kopen!