Sterkte dit weekend, Moi, voor je het weet is het maandag en kunnen jullie met jullie twijfels en vragen terecht! Met ons prutske was alles in orde voor zover ze het konden zien. Het spul is zo eigenwijs als de pest en de echoscopiste moest echt moeite doen om alles te checken! Op een gegeven moment kreeg ik zoveel kopstoten in mijn blaas dat ze me maar even naar de WC liet gaan. Op het werk ging het ook goed, het voelde raar maar niet emotioneel ofzo.
He meiden Allemaal gefeliciteerd!! Ik kom me ook maar eens melden hihi. Morgen alweer 18 weken! Het gaat ontzettend hard! Ik ben 25 jaar en een mama van 2 jongetjes, eentje word komende maand 3 jaar en een jongentje van 20 maanden. En we weten inmiddels al dat zij een zusje verwachten Wij hebben 24 okt de 20 weken echo. Ben blij als we die weer goed zijn doorgekomen. Blijft toch altijd spannend.. Mijn zwangerschap verliep tot nu toe ontzettend goed. Buiten de beetjes bleodverlies die ik had tot 12 weken wat nogal wat angst veroorzaakte maar qua kwaaltjes bijna nergens last van
Gefeliciteerd meiden met het geslacht!! Super!! Heerlijk om nu te shoppen he?? Welkom mamavanT, hier ook regelmatig bloed verloren na ontlasting, en vrijen. Gelukkig is dat nu voorbij!!! Het maakt je behoorlijk onzeker he. Helemaal als je er niet bekend mee bent bij een vorige zwangerschap. Hier zijn we alle 3 aan het opknappen,want die griep hakte er behoorlijk in. Vanmiddag om 14.00 uur gaan we de fotoshoot bekijken van onze kleine dame. Ik ben heel erg benieuwd!!! Bij de v&d was een actie, en dat meisje deed het heel erg leuk en zo spontaan. Dus ik denk dat het wel leuke foto's zijn geworden.
Moi: Hé bah wat naar moi! Dat wordt een spannende tijd! Laten we hopen dat het allemaal mooi wegtrekt nog!! Succes maandag bij de controle! Gefeliciteerd met een jongen!! 2bemama: Wat knap van je zoontje!! Ik zie dat onze zoontjes niet zoveel schelen, mooie leeftijd hé? mamaZe: Klinkt als hormonen hihihi beebielove: Gefeliciteerd! een jongen! Essie: Een meid! gefeliciteerd! mamavanT: Welkom! En wat leuk een meid na twee jongens!! Misdee: Dat hebben wij ook een keer gedaan met ons zoontje! Hopelijk zitten er wat mooie foto's tussen!
Beebielove en Essie gefeliciteerd! Verlost van deze spanning MamavanT gefeliciteerd en wekom! Wij lagen om 4 uur vannacht allebei wakker in bed, aan het malen over babykames, pffff
Hallo Dames, Al een tijd niet niks gepost hier. Sorry!! Erg druk gehad met het huis en inrichten en meubels kopen.... En de verjaardag van mijn dochter net. Druk druk druk. Het was zo gezellig dat mw er huilbui van kreeg toen iedereen weg ging. Hier alles wel goed. Hoofdpijn is weer weg, maar daar komen de krampen voor in de plaats. wellicht iets te druk gehad. Ik zag al weer een hoop dames voorbij komen die het geslacht van hun kindje(s) al weten! Gefeliciteerd en shop ze!
Saartje, gefeliciteerd!!! Wat een leuke taart! Hoop dat ie gesmaakt heeft! MissDee, hoe zijn de foto's geworden? MamavanT, welkom en gefeliciteerd met je meisje!! Ben benieuwd bij wie het ook al af en toe zo kriebelt tot de kleine uk er is.. Ik krijg als ik er aan denk echt al even kriebels om straks zo een klein, lief hummeltje in huis te hebben..heerlijk! We zijn niet bewust bezig geweest met zwanger raken, (ook niet bewust niet) maar nu het komt voelt het toch meer compleet. Vind het ook ontzettend leuk voor onze dochter. Die vroeg namelijk al langer om een broertje of zusje en zei een paar maanden terug nog, voor de zwangerschap..."mam, ik vind dat de baby er nu wel erg lang over doet, ik denk dat we hem maar even moeten bellen om te vragen waar hij blijft!"
@MamaZe: zoo schattig! Ik vond het wel leuk om het op die manier samen met iedereen te weten te komen. Mijn ouders konden er niet bij zijn en belden in via skype maar helaas richtte mijn zwager de camera verkeerd en konden ze niks zien... Voor de eerste was het leuk maar ik denk niet dat ik het voor een tweede nog een keer zou doen. Het kost best veel zo'n taart en echt lekker is hij niet, gewoon een berg suiker met kleurstof! De stand is trouwen 14 tegen 9 voor de jongens!
Wow! Super leuk Saartje!!!! Wisten jullie het zelf al wel? Of was de verassing voor iedereen? En weer een jongen, wat leuk!!!! MamaZe de foto's waren leuk, niet allemaal natuurlijk. Maar de 3 canvasdoeken sowieso. En tja qua prijs (189,-) is het best prijzig maar je doet het toch he. Helemaal als zwangere vrouw hahaha. Ik begrijp wat je bedoelt, ik kon vannacht niet slapen. Was zo bezig met de kleine man. Zo spannend! En bedacht me ook dat het zo maart is!!! Na de feestdagen is het aftellen bij wijze van pffffff. Jeetje...., echt snel! Door het niet kunnen slapen, heb ik nog een koopje gescoord via de Bijenkorf app. Lodger Fleece deken king, van 65 voor 19!!!!!!!! Ik weet niet of het een foutje is But its mine! We hebben de queen ook, beetje lullig dat daar wel 65 voor is betaald door familie . En tja verkopen heeft ook geen zin na die Bijenkorf actie. Ik doe hem niet voor een tientje weg nog hartstikke mooi! Dan maar bewaren voor de poppen haha.
Al een tijdje niet geschreven (wel meegelezen), zat er even doorheen. Het nipt onderzoek dat wij hebben laten doen lukt bij een klein percentage (3%) niet. Ze hebben nu 3 pogingen gedaan en ze krijgen te weinig dna materiaal van onze beeb uit mijn bloed. We hebben nog steeds geen zekerheid over evt. chromosale afwijking. Onze kans is 1% op een afwijking i.v.m. het verleden. Gisteren dus def. te horen gekregen dat het echt niet gaat lukken. Nu in overleg met de verloskundige krijgen we volgende week al een medische echo om te kijken naar uiterlijke kenmerken die bij een chromosale afwijking horen. Om zo toch enige zekerheid te krijgen. Mochten ze dan toch iets ontdekken, kunnen we evt. toch nog kiezen voor een punctie. Ook jammer dat we nu dus ook het geslacht niet komen te weten. Misschien toch maar een echo plannen.
Hoi dames! Heb nog niet veel meegeschreven, meestal schiet het er bij in door de drukte en omdat ik me nog zo moe voel. Heb ook veel last van hoofdpijn. Heb al wat behoorlijk gekocht voor ons meisje , meestal online want niet echt de fut om naar de winkels te gaan. Ging dan ook meteen op zoek naar de Lodger-promo in de Bijenkorf maar helaas leveren ze enkel in NL. Best jammer.. Hebben we een lijst met alle uitreken- en onderzoeksdata en geslacht dat we verwachten?
mamaZe wat schattig zeg! ik kan ook niet wachten tot onze kleine meid straks is geboren straks 2 kindjes in huis heerlijk lijkt me dat, maar nog zó onwerkelijk ook! marjol tjee zeg wat balen growing, herkenbaar hier ook al veel geshopt voor ons meisje, toch wel fijn om nu los te kunnen gaan op meidendingen we zijn nu bezig met de nieuwe kamer van S, als die straks klaar is (hopelijk einde dit jaar) dan kan hij over en dan kan ik de babykamer klaar maken voor de kleine, al zal ze het eerste half jaar bij ons op slaapkamer slapen in de wieg waarschijnlijk.