Bevallingslijst~ 1 Maart Baukje85, 27 jaar, 2e kindje Noor88, 24 jaar, 2e kindje Saartje5, 31 jaar, 1e kindje Juni2013, 28 jaar, 1e kindje Oxbow, ??, vijfde kindje Kirstenx, ??, eerste kindje 2 Maart Amaroen, 24 jaar, 1e kindje 3 Maart TJ82, 31 jaar, 2e kindje 4 Maart Katrientje, ?? jaar, ?? kindje, 5 Maart 6 Maart Blisskarin, 30, 2e kindje 7 Maart Wendy27, 29 jaar, 1e kindje Amona, 28, 2e kindje 8 Maart JoCo82, 31 jaar, 1e kindje Suuzie, 27, 2e kindje JVS12, 32, 2e kindje 9 Maart 10 Maart Gwen, 33, 1e kindje 11 Maart Priscilla1987, 25 jaar, 3e kindje 12 Maart FrummelK, ??, 2e kindje Xonnie, 28, 3e kindje Meissie1984, 28, 3e kindje 13 Maart Nova, 31, 2e kindje 14 Maart Purified, ??, 2e kindje Goldduke, ??, 2e kindje 15 Maart Marral, 28, eerste kindje Nuage, 31, 2e kindje 16 Maart Blike1987, 25 jaar, 2e kindje Delilah86, 26 jaar, 2e kindje Lovelyme, 25, 2e kindje 17 Maart Vlindertjes: Zonnebloem, zes weken ~Afspraken~ 10-07 Amaroen Echo 12-07 Saartje5 Controle echo gyn 15-07 Noor88 Echo 15-07 Nuage Intake VK 16-07 Noor88 Intake VK 16-07 Zonnebloem22 Intake VK + Echo 17-07 TJ82 Gyn 25-07 Saartje5 Intake VK + Echo 06-08 Baukje Intake VK + Termijnecho 24-07 Priscilla eerste echo en intake 29-07 Blisskarin, eerste echo 30-07 Gwen, eerste echo 06-08 Meissie1984, eerste echo 15-8 Marral, Intake VK 21-7 Marral, 10-weken echo
Wat hebben veel van jullie al veel meegemaakt.. Heftig zeg! Ik heb dus echt het begin maar meegemaakt van de MMM! Ik wil hier ook iedereen feliciteren met jullie zwangerschap! Vinden jullie het ook nog zo onwerkelijk? Ik kan het nog niet echt beseffen.. Ik heb al twee weken last van zere/zware borsten, en sinds een week geregeld misselijk, zo'n vol gevoel alsware, nog niet overgegeven gelukkig! En een opgeblazen gevoel in me buik.. Kan hem niet meer inhouden hihi!
Ja het is heel onwerkelijk! Ik ben voor het eerst best misselijk en duizelig. Heb ik vorige keren niet gehad. Misschien nu een jongen? Nog 11 weken en dan kunnen we de geslachtsbepaling gaan doen!!! (met 15 weken woehoe!!)
Pff. Ben even chagrijnig. Vandaag bij een homeopaat geweest om de Neuro Modulation Technique uit te proberen vanwege meerdere allergien.. kan ik niet behandeld worden door mijn zwangerschap. Volgens hem ben ik allergisch voor stof en katten (klopt), hij denkt dat mijn PDS veroorzaakt word door Tarwe en gekookte aardappelen (niet gebakken). Ook vermoed hij dat ik bloedleegte heb. (Geen of weinig energie in het bloed). Normaal gesproken ben ik echt tegen homeopatische dingen maar er zijn meerdere mensen van onze familie en vrienden naar toe geweest en er zijn een paar kinderen genezen van die melk allergie (lactose intolerant?). Baal echt dat ik niet kan behandeld worden. Ik ga wel binnekort aan mijn huisarts vragen voor een voedseltest. Ik sta al een jaar bekend met PDS... Kijken als hij gelijk heeft!
Wat een heftige verhalen. Hoop zo dat alle zwangerschappen hier verder goed gaan verlopen. Ja zeker onwerkelijk. Soms geloof ik het nog steeds. Heb namelijk vrij weinig last van kwaaltjes. Nuage:hier ook een geslachtsbepaling echo gepland met 15 weken
Geslachtsbepaling: Wauw! Kan dat al met vijftien weken?? hmm denk dat ik die ook wel wil gaan doen dan! Zal eens even rondgooglen. purified: PDS? wat is dat? Suuus: Ja, vind het ook best onwerkelijk maar voel me al wel echt zwanger op de één of andere manier. Was al vóór het testen trouwens. Dromen: Dromen jullie ook zo sinds jullie zwanger zijn? Ik wel! En had dit bij mijn zoontje ook...Droomde vannacht dat ik op de vlucht was voor de politie samen met Robbie Williams... najaaaa waar ik dat nou weer weg haal.. ben niet eens fan van die kerel ofzo!
Goedemorgen!! Vinden jullie het ook zo raar om uit te spreken dat je zwanger bent? Vertelde het gister tegen de tandarts. Maar voelt zo raar. Een beetje als toen ik net getrouwd was en 'mijn man' moest zeggen in plaats van 'mijn vriend'. Maar ja, zal vanzelf wel wennen! Vanavond komen mijn ouders en ga ik het vertellen! Spannend!! Gaan jullie het nog op een bijzondere manier vertellen aan mensen??
Wij hebben dit shirtje gekocht. Die gaan we dit weekend aantrekken als we naar onze ouders gaan Bekijk bijlage 336531
Blike: Wat een leuk shirtje zeg!!! Veel plezier met vertellen! Marral: Ja ik vind het heel raar om uit te spreken dat ik zwanger ben... Kan het eigenlijk ook nog helemaal niet geloven! Na 4 jaar!! Hoop zo dat alles goed gaat...Een of andere manier ben ik heel bang dat het me weer afgenomen wordt! Vind het nog f lastig alles hier bij te houden ! Ga mijn best doen hoor... Dus sorry als ik niet op iedereen reageer... X
Ff mijn verhaal kwijt; ik vanmorgen naar de wc en tot mijn grote schrik bloed bij het afvegen ....niet heel veel, meer rozeachtig.Ben nu heel bang. Ik voel me buik wel meer geen kramp of pijn maar een soort bandenpijn en trekkeriggevoel in mijn liezen.wat zou dit kunnen betekenen? Ben beetje verdrietig ervan.
Suuzie: Kan me voorstellen dat je daarvan geschrokken bent meid! Zou voor de zekerheid even de verloskundige bellen voor advies...
Blike, wat een gaaf shirt! Onze ouders weten van onze mmm, maar nog niet dat we zwanger zijn. Volgende week moeten we voor controle naar de Gyna, nadien vertellen wij het ze. Maar hoe nog geen idee! Hoe doen jullie dat bij een eerste kindje? Mijn vriendin, deed het met gebak, en gekleurde muisjes er over heen. Suuzie, ik zal voor de zekerheid je vk bellen! Heb zojuist de vk gebeld, 29/7 hebben wij daar onze eerste afspraak.
Suuzie: Kan me voorstellen dat je geschrokken bent meis! Ik zou idd ook f de gyn of VK bellen! Hoeft niet perse wat te betekenen hoor! Veel vrouwen hebben in het begin van zwangerschap last van wat bloedverlies! Maar zou het voor de zekerheid wel f lekker controleren! Succes! Wij hebben de ouders het verteld met chocolaatjes met muisjes erop! Hebben ze het meteen verteld, ze waren ook op de hoogte van onze ICSI poging dus dan is het al lastig om het verborgen te houden... X
goedemorgen meiden ik kom vanmiddag bij kletsen moet zo gaan werkenen ga het me baas vertellen vandaag dan weet die dat ik na verloop van tijd niet meer mag tillenen vind het heel eng om te vertellen haha
Suuzie je bent ook beter.doorbloed nu daar dus een adertje knapt sneller. Roze lijkt me niet erg maar voor je gemoedsrust miss idd even de vk bellen. Leuk geslachtsechosmet 15wk. Onzezoon lag lang verstopt. Als we ons in kunnen houden laten we ons dit keer verrassen Vertellen..kweet nog niet hoe