Ja hoop het ook! Dit had ze gezegt tegen iemand anders: Hey vrouwe, veel bloed en stolsels verlies, mijn ijzergehalte daalt nu wel steeds meer. Mijn bloeddruk is ook weer erg laag. Ik voel me erg moe. Het is lichamelijk en mentaal erg zwaar. Het gaat met de kleine tot nu toe goed, maar het is eigenlijk een dubbeltje op zijn kant. En welke kant het opgaat dat weet niemand. Dit zal geen weken meer duren, want op den duur gaat mijn lichaam een beslissing nemen, of het bloeden word minder of ik ga bevallen hopelijk houd de kleine het nog 5 weekjes vol, want bij 24 weken is het levensvatbaar.......ik ben die onzekerheid zo verschrikkelijk beu. Zometeen krijgen we weer een echo....en we bekijken het vandaag even hoe het gaat, als het voor mezelf goed voelt om naar huis te gaan dan mag het maar wel in overleg met de gynaecoloog. Xxx
Trouwens gister nog ff wat leuks gehoord Mn man zei dat hij zich er op betrapte dat hij het steeds meer accepteert Als ik er normaal over prate werd het onderwerp altijd snel veranderd, maar nu praat hij steeds meer mee. Met kleine stapjes komen we toch een heel eind!
Hoe kom ik daar dan bij ?? Wanneer heb jij de 20w echo dan? Wij 29 okt. Net even gebeld. Hij had er veel zin in om naar school te gaan, eenmaal aangekomen ging hij gelijk spelen en konden wij nog net een knuffel krijgen. Kan niet wachten tot het 11.30 is en we hem weer kunnen halen
Mooie buikjes komen voorbij hoor!! Leuk! Over het voelen, ik voelde het heel vroeg al, met zo een 12/13 weken, maar het werden echte schopjes met 16 weken. Gisteravond heeft m'n mannetje het voor het eerst aan de buitenkant gevoeld, geweldig die glinsters in z'n ogen Wien, wat een schattig bedje!! Ik ga nu trouwens ook aan de slag voor een tijdelijke functie. Begin 21 oktober tot 17 januari, ideaal!!! Lekker wat extra centjes voor mijn verlof 2bmama, snap je wel hoor, dat de eerste weken weer even heftig zullen zijn. Je hebt er straks inderdaad twee tegelijkertijd thuis..Maar als je eenmaal je draai gevonden hebt, komt het helemaal goed!! Moi79, pfff, kan me voorstellen dat je nu ontzettend in dubio zit... Probeer te blijven genieten, je gyn zegt het niet zomaar! Ik duim mee! Amona, veel plezier!! Lovelyme, spannend voor je mannetje, maar wel heel leuk voor hem! Roosje, wat heftig zeg, hoop dat alles goed komt.. Voor jou fijn dat het steeds weer een stuk beter gaat!
Lovelyme: Hoe is het gegaan met je zoontje?? Wij 31 oktober... duurt nog zo lang hé? MamaZe: Wat fijn dat je nog even aan het werk kan zeg!
Haha ben dus niet de enige. Dit is mijn eerste dus ik koop echt het liefst van alles! En ik weet al dat het een meisje wordt! Ohh vreselijk moeilijk om je in te houden. Ik ben wel al lekker aan t surfen wat ik wil. Je kan toch liever beetje bij beetje alles kopen ipv alles in 1 keer. Maarja nog 3 weken wachten Hebben jullie al een buikje dames? Ik heb echt maar een kleine bolling maar nog niet echt een buik.
Ik herken dit ook hoor, niet dat hij het niet accepteert maar gewoon hij zegt dat ik alleen daarover praat. En dat ik het een beetje los moet laten. Maar nu praat hij ook lekker mee.
Wij hebben eigenlijk het meeste al Moet nog op pad voor de kleine dingen, aankleding van de kamer en kleding. Niet dat de kamer al klaar is hoor, de wanden moeten eerst nog gedaan worden voordat we verder kunnen
Gefeliciteerd altijdvrolijk! Wat mooi een meid Jij trekt de stand weer een beetje gelijk!! ooooooh ikwilookikwilookikwilook!!
Gefeliciteerd!!! Als er trouwens nog mensen zijn met een hond of kat die wat willen winnen? http://www.facebook.com/pages/Fair4Petseu/558355404207587?fref=ts
Hier hebben we eigenlijk nog niks gekocht, pas één pakje We zijn net begonnen aan de kamer van onze dochter, die krijgt een nieuwe kamer, en haar huidige kamer wordt de babykamer. Wil dus echt pas spullen kopen als de babykamer af is, anders wordt het zo vol Maar de kamer van onze dochter is nog best een klus, mijn vriend wil met zijn vader samen een boomhutbed voor haar gaan maken. Ook zit er nu nog sierpleister/spachtelputz op van de vorige eigenaren (Wát een rotklus om dat er af te krijgen. Ik vond behang al vervelend, maar dit gaat nog een stukje lastiger! En er moet nog een muur gezet worden. Toen we hier een paar jaar terug kwamen wonen hebben we de muur van die slaapkamer helemaal weggehaald, zodat we een grote hal hadden, deze heeft gediend als speelkamer voor Z. Die luxe heeft ze straks niet meer Ja de zolder misschien nog een keer Maar goed, nog een aardige rit dus!
mamaZe: Wat een gaaf idee zeg! dat boomhutbed! ben erg benieuwd naar de foto's. We willen voor ons zoontje een junglekamer gaan maken.
Even reactie op wat ik onthouden heb: @Moi: wat een onzekerheid zeg! Hopelijk blijkt alles toch gewoon goed te zijn en kun je toch nog gaan genieten. Ik duim voor je! @Amona: veel plezier bij je schoonfamilie! @Roosje: wat een naar bericht van je vriendin. Zo wil je echt niet zwanger zijn. Hopelijk houden ze het nog even vol. @Altijdvrolijk: leuk, ook een meisje! Gefeliciteerd! Wij hebben gisteren de 20 weken echo gehad. Alles was goed! Was zoooo opgelucht. Je hoort en leest steeds vaker dat het misgaat / er iets is, dus ik besef heel goed dat het niet vanzelfsprekend is dat je een gezond kind krijgt. En het is gelukkig nog steeds een meisje, haha! Nu kunnen we echt gaan shoppen (vooral kleertjes en aankleding van de babykamer, de rest hebben we nog). We gaan binnenkort aan de nieuwe kamer van ons zoontje beginnen. We hebben helemgave muurstickers gekocht, allerlei dieren in diverse kleuren. Heel gaaf! Moeten eerst de muren glad maken, verven en stickers plakken. En dan gaat hij naar een nieuw bed (peuterbed). Ben benieuwd! Wil de babykamer nu toch opnieuw gaan verven. Een muur is nu nog limegroen met blauwe sterren, maar ik wil toch iets van roze of paars op de muur hebben. Dus kan man daar ook nog mee aan de slag! Zitten nu een weekje in Center Parcs in Drenthe. Ons kleine mannetje ligt hier al in een groot bed om te proberen. Gaat goed tot nu toe! En wij gaan nog een paar dagen lekker genieten!