Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Wat ik nou weer had vannacht... Net alsof ik een tennisbal in mn buik had. Onderin mn buik, ter hoogte van mijn litteken van dr keizersnede. Heb wel eens een harde buik gehad maar dan was mn hele buik hard en nu wast t echt zo'n bolletje. Deed geen pijn maar voelde hele erge druk. En later was t weer weg... Iemand een idee???

2. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    #3942 Purified, 14 okt 2013
    Laatst bewerkt: 14 okt 2013
    Veel plezier Mamaze, hopen op een goede 20 weken echo!

Ik heb deze link net ook in een andere topic geplaatst, maar dit zijn wat foto's / gifjes van onze zoontje :D.

V-Scan Ultrasounds - Imgur

3. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Gefeliciteerd nog Memmie! :)

Gaaf die plaatjes Purified.

Hier de dag slecht begonnen. Er kwam vanmorgen om 8 uur een monteur waar ik niet aan gedacht had, dus dat was niet fijn opstaan ;) Nu ben ik nog steeds moe en duf en ik vrees dat dat niet meer goed komt vandaag.

4. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Neem een dubbele espresso!

5. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Nee dank je, bleeegh. :p

6. meissie1984

meissie1984 Actief lid

9 apr 2013
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooie foto's Purified

Wij hebben vanochtend de 20 weken echo gehad.
    Alles was gelukkig goed.
    hij heeft ook nog een mooie 3d foto kunnen maken van het jongentje,het meisje wou niet echt meewerken helaas.

7. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Wat super fijn dat alles goed was Meissie1984! :)

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Priscilla:
    Gefeliciteerd met je 1- jarig huwelijk! Hoe is het met je zoontje?

Nog meer dames getrouwd hier?

Memmie:
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Geen idee wat die bol geweest is... misschien eens met je VK overleggen volgende keer??

Noor:
    Lekker dat je geen nachtdiensten meer hoeft te doen zeg! Zou ook niets voor mij zijn... ik stort echt in na een uurtje of tien 's avonds :p

Oxbow:
    Gefeliciteerd met je neefje!

MamaZe:
    Succes met de 20-weken echo! En veel plezier :)

Wien:
    aiii dat is inderdaad niet lekker wakker worden... dus jij stond lekker elegant in je pyjama voor de deur? ;) Mooie plaatjes hoor :)

Meissie:
    Fijn dat alles goed was bij de 20-weken echo... is toch steeds wel weer spannend hé?

Hier het weekend vreselijk last gehad van obstipatie :( bah bah bah! Van zaterdag op zondag tot half drie 's nachts wakker gelegen met buikpijn... gelukkig kon ik zondagmiddag eindelijk naar de WC. Had hier met mijn zoontje ook last van, maar weer extra goed op mijn eten letten en veel drinken dus...

9. 2bmama

2bmama Actief lid

2 feb 2011
    388
    0
    0
    ambulant begeleider
    Fijn dat de echo goed was Meissie!

Nog gefeliciteerd met je verjaardag Memmie! Zou niet weten wat dat voor 'tennisbal' in je buik was, maar ik heb hier ook een hele wisselende buik. Als je je zorgen maakt gewoon even de vk bellen he!
    Valt geen touw aan vast te knopen die buik van mij...varieert voor mijn gevoel echt gigantisch in grote! 'Puk' blijft wel gewoon lekker door trappelen, dus zal wel goed zijn denk ik dan maar!

Hier ook onverwacht schilder op de stoep vanmorgen Wien! Is inderdaad beetje stressig opstaan.
    Dacht dat ze het niet aan zouden durven vandaag, maar het zou toch lang genoeg droog blijven zeiden ze...Tot nu toe hebben ze gelijk. Hopen dat het lang genoeg droog blijft om de verf voldoende te laten drogen! Wel erg mooi gezicht nu vind ik!

10. meissie1984

meissie1984 Actief lid

9 apr 2013
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja is idd steeds wel weer spannend.
    wist ook al dat 95 procent van de 20 weken echo al goed was,hij had bij de geslachtsbepaling ook alles eigenlijk al gemeten,moest nu nog alleen maar zwart/wit op papier.

Heb gelukkig bij iedere afspraak van de gyn een echo,dat stelt je ook altijd wel gerust en voel ze ook al regelmatig.

11. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Memmie, die tennisbal was dat niet gewoon je baarmoeder? Als ik s ochtends op mn rug lig voel ik altijd echt een bal. Verder voel ik dat nooit zo alleen s ochtends. Misschien door een volle blaas wat duidelijker?

Mamaze veel succes straks. Alles is vast goed!

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ben je automatisch bij de gyn omdat je een tweeling krijgt meissie??

13. meissie1984

meissie1984 Actief lid

9 apr 2013
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dan moet je verplicht bij de gyn.mag dan niet bij de verloskundige

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ah oké! Wel lekker dat je dan steeds een echo krijgt :D

15. 2bmama

2bmama Actief lid

2 feb 2011
    388
    0
    0
    ambulant begeleider
    Ik ben ook getrouwd Blike...al meer dan 6 jaar...tjonge wat klinkt dat he! ;)

Wel lekker hoor, elke keer een echo.
    Nog ff wachten tot vrijdag, dan hebben wij de 20 weken. Zal zo maar even naar de gyn bellen voor een controle afspraak. Moet daar nog even heen vanwege de complicaties de vorige keer, maar ga er van uit dat ik voor de rest gewoon bij de vk blijf!

16. meissie1984

meissie1984 Actief lid

9 apr 2013
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja is idd wel lekker elke keer een echo.moet woensdag ook weer naar de gyn voor controle.

17. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Net weer bij de vak geweest, bm zat mooi onder mn navel.
    En weer super mooi het hartje gehoord :)
    Sinds vandaag ineens kortademig bij soms al de kleinste dingen.
    Hoort erbij zegt ze.. nou ja oké dan.

Zijn er hier ook meiden in de (ouderen) zorg??

18. Noor88

Noor88 Actief lid

23 feb 2013
    152
    0
    0
    Krimpen a/d IJssel
    Ja nachtdiensten hebben me echt gebroken.
    Ik voel me goed dus ik dacht ze nog wel ff te kunnen draaien hahaha.

Iedereen succes met de 20 weken echo's, hopen op een stel gezonde baby's!

19. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Ik heb me in een minuut in kleding gehesen en heel charmant met een bos warrig haar open gedaan :D

Dus jij lag ook nog lekker in je bed toen de bel ging?

Hier wordt hopelijk aan het eind van de week de babykamer gestuct. De muren was echt niets meer mee te beginnen nadat we het behang eraf hadden gehaald. Nu dus stucen en dan alleen nog schilderen. Het ziet er wel naar uit dat we makkelijk voor de kerst de kamer dan af gaan hebben. Heerlijk! :)

20. 2bmama

2bmama Actief lid

2 feb 2011
    388
    0
    0
    ambulant begeleider
    Lag er inderdaad ook nog in en heb idd charmant in mijn pyjama open gedaan! (heb een zeer degelijke, dus dat moest kunnen vond ik).

Ik heb de muur in mijn zoontjes kamer zelf gestuct. Hebben toen de inbouwkast die tussen onze kamers in zat er uit gehaald en helemaal naar onze kamer verplaatst. Dat laatste stukje muur moest toen dus nog gestuct worden en na alle vervelende ervaringen met stucadoors heb ik toen besloten dat ik dat net zo goed zelf kon! Viel me niets tegen uiteindelijk!

Deel Deze Pagina