Suuzie: Idd, je kunt wel eens wat bloedverlies hebben. Ik denk niet dat er iets aan de hand is, omdat het roze is. Maar als je ongerust bent gewoon de vk bellen! Daar zijn ze ook voor. Stress is iig niet goed voor de beeb.
@Blike Wat een leuk shirt. Ik zie nu al de verbasing en blijdschap voor me tijdens het besef van het lezen hahahaha. @marral Ja ik heb het ook, vind het ook nog super raar om te zeggen "ik ben zwanger" Ik ben ook blij dat ik me ouders, broer en zusje heb gezegt ben ik daar tenminste vanaf. @suuzie Oh gatver nee dat moeten we niet hebben. Hoop dat het in ieder geval al is gestopt. Laten we hopen dat het gewoon een gesprongen ader is omdat alles zo goed doorbloed is nu.
Gwendeline: Hihi gelukkig 'vertel' ik het met een cadeautje, dus hoef het niet te zeggen. De ouders krijgen een boekje: opa en oma Pluis, van Nijntje. En voor mijn schoonzus en goede vrienden maak ik cupcakes.
ALARM!!! ik zit op me werk en ik krijg me toch een zuur aanval, aub laat het niet naar boven komen. Teveel vrouwen op de afdeling die dan gelijk 1 + 1 bij elkaar optellen. Even rustig zitten en hopen dat het weer zakt!!
Jakkes, zuur!!! Over vertellen, mijn schoonmoeder kreeg als verjaardagscadeau een rompertje met I love oma. Mijn ouders heb ik gevraagd of ze al reisplannen hadden voor februari / maart, zij zijn vaak in het buitenland. Aangezien het al hun 3de kleinkind is is het minder een schok! Vrijdag na de echo vertel ik het aan mijn leidinggevende.
@blike. Tot nu toe wel. Maar heb een vaag gevoel dat hij nog loert. Maar het moet weg blijven. Als ik daar de hele dag droog brood voor moet eten dan maar. Even een andere vraag. Hebben jullie ook zo een verschrikkelijke last van jullie tetten. Mijn Goede ik word gek ervan.
Ik heb precies hetzelfde als suuzie. Heb er een slecht gevoel over bij mezelf. Gisteravond heel licht roze bij afvegen, vanochtend was het wel rood. Roestig rood, dus oud bloed en het was heel weinig, maar het zit me niet lekker omdat ook mijn zwangerschapstesten niet donkerder worden. Ik vrees het ergste
@nuage heb je getest met cb digital. Daar kan je kijken of hij de termijn aangeeft dat jij denkt te zijn. Misschien kan die helpen
Ja die zegt zwanger 1-2, dat zei die zaterdag. Dat klopt wel. Maar de gewone testen blijven onwijs licht.
1-2??? Oke ik denk dat je toch maar even contact moet opnemen met de gyn of vk want dat klopt niet. Zaterdag had ik ook getest met cb en ik had 2-3 en jij bent verder dan mij. Wil je niet laten schrikken of iets (wat waarschijnlijk wel gebeurt) maar ik denk dat je even contact moet opnemen kijken wat ze zeggen. Tenzij je eisprong later is geweest dan je zelf dacht
Ohnee let niet op mijn onderschrift! Dat had ik al verteld, die is op basis van m'n laatste menstruatie maar mijn eisprong was een volle week later pas. Heb een lange cyclus. Ben nu rond de 4,5 week
@nuage Ohhhh ok oek dan zit je goed. Misschien moet het nog op gang komen. Zolang het niet doorbreekt hoop blijven houden dat het goed komt
Mijn testen zijm ook lang licht. Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook. Blijkbaar maak ik langzaam hcg aan...
Siuzie ff bellen. Misschien voor je geruststelling: bij mijn eerste heb ik de hele zwangerschap bloedverlies gehad. Het baart me nu bijna zorgen dat ik het niét heb..
hé bah dames, wat vervelend! Kan me voorstellen dat jullie hier heel onzeker van worden... weet niet hoe de testjes moeten zijn in welk termijn. Maar stiekem net ook nog maar een testje gedaan, werd heel erg zenuwachtig van jullie verhalen..
Haha niet zenuwachtig worden hoor! Dat is niet de bedoeling! De vk kan nu toch niks doen. Een vroege echo kan nog niet, die maakt zelfs onzekerder omdat ze niks zien. Afwachten is het enige wat ik kan doen.