Weer goedgekeurd bij de verloskundige eigenlijk niets aangekomen in vier weken en weer een mooie lage bloeddruk. Vorige keer was hij wat hoger en nu dus weer netjes. Op naar de 20 weken echo!
pfff wat oneerlijk allemaal Die vrouw waar ik t over had heeft dit op facebook gemeld: Vandaag om 17:00 uur is na een zwangerschap van 20 weken, helaas te vroeg geboren, ons zoontje Levi ♡ wat zijn wij trots op hem, wat is hij mooi, hij zal altijd een speciaal plekje in ons hart ♡ hebben. En ook een vrouw van 3 huizen verder op die zwanger was van een tweeling die ze een week of 3 terug beide is verloren na een zwangerschap van 21 weken Brrrr wat eng. Toen ik het las voelde ik ons kleintje schoppen alsof hij wilde zeggen met mij gaat het goed hoor mama... <3 Komt allemaal wel erg dichtbij zo. Voel me bijna schuldig om voorbij te lopen bij deze mensen....
Roosje: Oh wat vreselijk.... Daar kan ik dus echt om janken, om dat soort berichtjes Dat laat maar weer eens zien hoe onvanzelfsprekend het is om een gezond kindje te krijgen.
Ja zo oneerlijk, en kijk nog ff verder en zie dat iemand uit mn fam een zoontje heeft gekregen (wel allemaal goed) ook vandaag en heet ook Levi.... Brrr wat eng allemaal gelukkig bij haar wel alles goed maar het maakt mij nog onzekerder.... Gelukkig liet onze kleine man gelijk weten dat alles goed ging
Roosje, idd heftig zeg! Wat oneerlijk he..... wij hebben er een hele avond medische malle molen opzitten! Verloskundige vertrouwde het niet dus doorgestuurd naar zkh. 3 uur bezig geweest! Weer urine getest, bloedonderzoek, echo van de baby, echo van de nieren. ... met de baby alles goed! Urine schoon genoeg.... bij nier is stuwing te zien. Dit moet ik in de gaten houden. Voor nu dikke zetpillen als pijnstillers mee, volgende week terug komen om te kijken of het afgenomen is. Hoop dat pillen aanslaan en ik zo lekker kan slapen!
@Roosje wat naar! Daar kan ik ook echt helemaal ondersteboven van zijn... Trek me dat zo aan.... Pffff. Ben al zo'n emo muts. Kan jij het een beetje aan allemaal? @ Lieve, fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden zeg... Sterkte! Gelukkig alles goed met de beeb!
@Noor.... zijn vast de hormonen. Maar ik heb zelf wel dat ik nu ik moeder ben heel anders kijk naar hoe mijn moeder denkt en deed. Vroeger was het zo, ouders hadden altijd gelijk. En wat je moeder deed, dat was goed. Nu denk ik er wel eens anders over. En doe ik zelf dingen heel anders. En dat mag! Je bent een volwassen vrouw.
Mijn lichaam doet het uitzonderlijk goed, dat had ik niet verwacht. Alleen door al deze nare berichten zo dichtbij huis en zo dichtbij waar ik ben qua weken maakt het me zoooo onzeker en bang. Gelukkig voel ik de kleine 3 keer op een dag ofzo en dat maakt me weer wat geruster. En maandag de 20 weken echo zal blij zijn als dan alles goed is! (voel de kleine enkel onder in mn buik en links de rest ligt de placenta voor)
Ow bah Roos wat een rot berichten zeg! Sterkte! Is inderdaad eng als het net in dezelfde periode zit als waar je zelf ook bent! Lieve, heel veel succes en hoop dat het allemaal mee valt! Hier vanmorgen opeens bijna geen buik toen ik wakker werd...had tijd op mijn rug geslapen en alles was 'naar binnen gezakt'. Heel raar. Zelfs mijn man zei: Waar is je buik? Daarna naar het zwembad voor baby zwemmen met mijn zoontje, moest ik (ondanks bikini) aan mensen vertellen dat ik zwanger ben...'ow, nog niet zo lang dan zeker...ehm, nou 20 weken... Gelukkig zakt het inmiddels weer beetje uit en kleine trappelt er weer lustig op los, dus zal allemaal wel goed zijn. Voel het overigens ook alleen maar helemaal onderaan. Misschien ook placenta er wel voor liggen. Dat horen we vast vrijdag Dan eindelijk 20 weken echo...pfff wel aan toe hoor! Manlief neemt hele dag vrij, dus dat is wel lekker!
Roos dat zijn akelige berichten en eigenlijk moet je er niet teveel bij stil staan, maar helaas is het realiteit. Mom2be: hier voel ik de kleine ook alleen maar onderaan, maar dat komt dus omdat hij in "stuit"ligt dus vandaar, waarschijnlijk is dat bij jou ook het geval. Verder niet echt bij gelezen sorry. Ben zo vreselijk moe en ik vrees dat dat tot het einde zo zal blijven. MArjol; hoe gaat het met jou? Moet veel aan je denken en hoop nog steeds dat alles goed komt.
Roosje23, wat verschrikkelijk!! Ik snap dat het dan echt even dichtbij komt. Lieve86, wat fijn dat bij jou alles goed is!
Roos : vreselijk die berichten daar wordt je inderdaad echt onzeker van. Marjol: Ben benieuwd hoe het met jou gaat? Dames hoeveel zijn jullie tot nu toe aangekomen??
jeetje Roos dat zijn idd heftige dingen! hier tot nu toe 3 kg aangekomen, vorige zs 20 kilo aangekomen, hoop dat dat nu zeker 5 kg minder is! nog een weekje tot de 20 weken echo, vind het erg spannend!
@delilah hier hetzelfde, nu rond de 3 a 4 kilo aangekomen. Vorige zwangerschap 23 kilo erbij. Pfff. Het gaat nu nog goed gelukkig.
meissie dankje!! memmie nog gefeliciteerd!! oxbow gefeliciteerd met de geboorte van je neefje!! memmie ik heb het ook die harde bal in me buik vooral in avond en trekt ook enorm.. meissie wat fijn dat de 20 weken echo ook goed was!! blike dankje met zoontje gaat gelukkig goed moet morgen met hem naar het ziekenhuis.. oh ik herken het die buikpijn vooral als het wc gaan niet wil lukken!! mamaze jeej jou 20 weken echo ook al goed!! missdee klagen mag hoor fijn dat de rennies werken!! @ gewicht ik zal het niet weten haha..kom niet aan en val niet af..terwijl ik me vol eet.. ah wien sterkte met je poes hopelijk kom alles goed..!! roosje jeetje dat is wel heel dichtbij sterkte hoor denk ook goed aan je eigen he!! lieve jeetje is niet niks doe je rustig aan!! zo meiden hier me porsie wel gehad.. gister hap jayden veel pijn niks kunnen vinden vandaag dokter wat denk je hebben ze niet goed gekeken buisje zit los ik zo kan je er pijn aan hebben nee zei ze.. bel ik de kno komt morgen maar ff langs om 10 voor 3 want ze kunnen wel er last van hebben..ben dus benieuwd hoop niet weer nieuwe buisjes moet.. iemand bekend mee toevallig?? verder veel druk van onder denk bandenpijn heb nu maar een goede buikband om van noppies help wel een beetje
Ik ben ook 3 kilo aangekomen ik dacht dat dat echt veeel was! Ben echt een beetje onzeker geworden over mijn gewicht ik wil niet teveel aankomen echt max 9 kilo. Red ik dat denk je?
Ik ben ook benieuwd naar Marjol. Vraag me af wanneer ze haar echo heeft. Naar mijn idee namelijk voor mij en ik heb m dinsdag. Ik ben 5 kg aangekomen. Ik was bij Feline 18 kg aangekomen. Maar geen idee hoe dat zich opbouwde. Of ik nu minder ben aan gekomen de 1e helft of meer.