Dames met de 20 weken echo allemaal veel succes. Roos: wat lekker dat je die kleine al zo goed voelt. Ik had er van de week een topic over geopend, omdat ik de kleine heel weinig voelde, maar sinds dat topic geopend is heeft meneer besloten om zich toch even te doen laten gelden en gaf me gisteren een kick in mijn blaas en is gisteravond en vanmorgen heel actief geweest, voelde hem zelfs aan de buitenkant.
Dank je wel Mag om 10:30 uur moet er alleen wel 40 min voor rijden.... Dat had ik nou ook dat ik m weinig voelde vertrouwde er niets van... Nou toen ik in bed lag heeft meneertje laten weten dat ik over t schoppen geen zorgen hoef te maken, voelde het ook duidelijk aan de buitenkant, kan ook niet wachten tot mn kids het kunnen voelen Die vragen er ook zo om <3
Succes allemaal die voor de 20 weken echo mogen. Wij moeten nog even wachten tot zaterdag. Donderdag eerst nog voor controle naar de gyn. Hoop dat t snel zo ver is!
Veel succes dames met alle 20 weken echo's! Ik voel nog helemaal niets.. ook niet raar zeiden ze omdat placenta voor ligt.... maar ik wil het zo graag!!! Ben zo benieuwd....
hier goed geslapen en werd wakker om te plassen kon dus ff niet meer slapen ja uur later toch in slaap gevallen nu zenuwen voor de echo hahadankje voor de succes wensen. de rest ook succes..
mijn placenta lig ook voor als ik lig voel ik maar kleine plopjes of schopjes niet zo hard als bij jayden
Succes vandaag dames met de 20 weken echo! Wij zijn volgende week vrijdag aan de beurt, komt nu toch wel snel dichterbij. Gelukkig kon ik vannacht eindelijk naar het toilet, nadat het gisteren overdag niet lukte wat een opluchting zeg!
Alles liep mooi volgens schema <3 En alles zag er perfect uit! Wat was t weer mooi om te zien! (beetje wazig maar kreeg geen goede hoek)
Wat fijn Roosje. Zat jullie kleintje met alles ook op de middellijn? Hier krijg je bij de verloskundige de papieren mee, maar in Rotterdam niet helaas, vond dat wel jammer, want vond het leuk om te vergelijken met de anderen. Mooie foto hoor. Voor de dames die slecht naar de wc kunnen, hier werkt trekdrop erg laxerend en het is geen straf hoor omdat zo af en toe eens te eten.
Ja mooi op de middenlijn en qua buikje 3 dagen verder, heb t mee gekregen heb t bij de andere kids nooit mee gekregen dus dit is voor mij een eerste keer. En 4 echos rijker
Roosje wat fijn dat alles goed was en wat een gaaf plaatje! Zooo mooi!! Hier ook altijd de metingen van de kids meegekregen maar ook al 3e keer bij dezelfde praktijk
Hier ook naar de zelfde maar moest nu naar het ziekenhuis voor de 20 weken echo bij de andere nooit zo'n papier gezien
Fijn dat alles goed was Roosje! Mooie foto van jullie mannetje! Ik voel ons meisje nu veel eerder dan dat ik mijn zoontje voelde. Van de week kreeg ik een keer een hele harde schop, zo fijn, haha! Voel haar nu wel iedere dag, is toch weer een beetje geruststellend. Mijn man heeft haar gisteren ook voor het eerst gevoeld, dat maakt het voor hem ook weer wat echter. Hier druk bezig met de nieuwe kamer van ons zoontje. Alles kan me niet snel genoeg af zijn. Kunne we straks alles over verhuizen en kunnen we de babykamer iets gaan aanpassen. Kan niet wachten! Vandaag voor het eerst een halve dag gewerkt. Is toch wel fijn, dan heb ik echt de rust die ik moet nemen, want m'n zoontje is gewoon bij de opvang. Heb heel weinig energie, dus moet echt even opladen. Hopelijk helpt het om m'n bloeddruk omlaag te krijgen!
Hallo dames, Ik ben wel zo erg en moet mij heel diep schamen.. Ik ben met deze zwangerschap zooo moe dat ik niet eens zin heb om te reageren :x *schaam* *schaam* maar ik wil wel met jullie delen dat wij een dochter krijgen.