Ladies, wij hebben vandaag de punctie gehad. Viel me heel erg mee. Deed echt geen zeer en ook bijna geen napijn. Beetje stijf gevoel waar geprikt is maar thats kt. Vrijdag krijgen we de uitslag. Ik droom van de magische woorden: "goed nieuws, er kwam niks uit de punctie. "
Wij duimen voor je! Hopen op goed nieuws! Ik heb ook overmorgen de 20 weken echo ben zo zenuwachtig niet normaal!
Ik zal voor jullie duimen,hoop zo voor jullie dat alles goed is. Ben vandaag nog even voor een extra controle bij de gyn geweest. heb vanaf gisteren al steeds last van harde buiken.doe al erg rustig aan,alleen iedere keer als ik weer wat wou doen of maar even een stukje ga lopen,kwam het weer opzetten. Gelukkig dat alles wel goed was.mag verder alles gewoon doen.
@ Priscilla en de ruzie weer uitgepraat? Jammer dat je man niet meegaat zeg. Hier ga ik alleen naar de VK afspraken , maar met echo's is hij erbij. Waarom heb je nu een extra echo? @ Memmie ik herken het helaas wel een beetje. Ik heb zowiezo al last van hormoon schommelingen zonder dat ik zwanger ben. Maar nu... pffff.. Toevallig was ik zondag even zonder man en kind met een vriendin op stap. Lunchen, shoppen , kletsen... En dat heeft me echt even goed gedaan. Ik was weer even mezelf , geen moeder (ja dat ben je wel, maar je snapt me) , geen verplichtingen. Jij stond er natuurlijk ook alleen voor, dus dat is dubbel zo zwaar met je meisje. Nu heb je wel een partner en kan je het delen. Doe je dat wel? Betrek je hem ook overal bij? Ik zou wel op tijd aan de bel trekken hoor als je je zo blijft voelen. Anders krijg je er straks na de kraamtijd nog een klap bovenop als het tegenzit. Sterkte. @moi spannend vrijdag! Duim voor jullie! Ik heb een vlokkentest gehad (jij een vruchtwater punctie?) bij mijn 1e zwangerschap. Dat was echt geen pretje!! Ze schrapen dan zeg maar vlokjes weg met een lange naald.... brrr... @marjol, wat een beslissing. Gelukkig zijn jullie het er samen over eens. Dat is heel fijn! Is er nu zeker dat er "iets" is, of kan er alsnog een gezonde knul uitkomen? @Guus wat balen!! Geen leuk nieuws! @ Blike, gefeliciteerd met je nichtje! En geen naam gepikt van jullie? @oxbow hoe was het bij de huisarts? Heb je iets gekregen? @Lieve, ja hoe doen ze dat straks bij het bevallen? Kan de placenta nog verschuiven? Of moet je een KS? Hier zijn we op zoek naar ideeën voor een duo kamer. Wij wonen in een groot appartement helaas wel met 2 slaapkamers. Verhuizen zit er nu (nog) even niet in. Waarschijnlijk eind volgend jaar. Dus de baby moet een paar maandjes bij zuslief op de kamer. Aangezien we nu een jongetje krijgen is het best een hele uitdaging! Ik kwam dit tegen, best een leuk idee!
@ moi, spannend hoor! Mijn duimen voor een goede uitslag! @Misdee, leuk idee zo om het zo op te lossen!! Vind het helemaal niet verkeerd zo.
@Moi: mijn duimen draaien voor een goede uitslag! Wat enorm spannend zeg. @MissDee: die kamer is wel super gaaf zeg zo. Ben benieuwd wat jullie ervan gaan maken @Lovelyme: fijn dat alles goed was, lekker genieten nu! @Essie: hier vrijdag de 20 weken echo en ben ook zenuwachtig. Heb er vannacht al over gedroomd Ik heb ontzettend last van de hormonen (denk ik). Ben best wel gestrest om alles en heb regelmatig enorme huilbuien en zie het dan ook allemaal niet meer zitten en terwijl ik dit schrijf springen de tranen ook alweer in mijn ogen. Pfff ik wist wel dat een zwangerschap echt niet alleen maar leuk zou zijn, maar het is nog wel wat erger dan ik had verwacht van te voren.
MisDee: Wat een mooi idee voor een kamertje! Erg leuk! Lovelyme: Mooie echofoto!! Fijn dat alles goed was Wien: Hé bah, vervelend dat je je soms zo voelt! Het is ook niet niks hé?! Dikke knuffel!
lieve weet je hoe die me soms noemt hormoontje..maarja soms lig het daar ook niet aan ik zit nu thuis zonder werk nog steeds en ben vaak in de avond bek en dan ook bek af.. memmie mooi dat de 20 weken echo goed was!!balen van je stemmingen..hopelijk gaat dat ook beter.. oxbow ben dus niet de enige nou ik heb me er bij neer gelegd nu en neem jayden maar mee op sleeptouw met de volgende echo moet ook wel moet met hem die dag ook in ziekenhuis zijn.. o en die zuur aanvallen heb ik heel erg bij jayden gehad hier gelukkig nog niet.. blike ik moet maar zo denken als ik op klappen staat is hij degene die zenuwachtiger is dan mij.. guus balen joh hopelijk geen zwangerschapsdiabetes.. *zo weer verder zoon heb stront aan zijn handen grrr* zo ben ik weer haha.. frummelk ik ga nu ook gewoon lekker alleen hoor tot einde aan toe..en de wind is goed toegeslagen ja gister.. moi mooi dat de punctie goed is gegaan duim voor een goede uitslag..!! meissie fijn dat alles goed was!! missdee dat zou wel een mooi kamertje zijn ja wel veel werk!! lovelyme mooi dat de 20 weken echo goed was!! hier alles goed weer gelukkig alleen j haal het bloed onder me nagels van daan..is het nog geen donderdagkan die naar de opvang gister op fiets naar de winkel ben terug gedraaid flessen liggen in de bossen kon me fiets amper in bedwang houden terug ging sneller haha..nooit meer voor mij dacht het is wind stil nou niet dus..
schopt die kleine bij jou ook zo hard ? soms denk ik echt van is dit wel normaal, want et doet soms zelfs een beetje pijn. maar waar huil je dan precies om? Want daar heb ik namelijk totaal geen last van, ben juist meer vrolijk..echt ik kan gewoon niet wachten tot de kleine er is.
Geweldig! ik zou het zeker op die manier doen is superleuk. Alleen is het dan niet vervelend voor je kleine meid als de baby straks gaat huilen etc..
Ik voel de kleine nog niet zo hard schoppen. Ben benieuwd wanneer dat gaat komen! Alles zit hier gewoon tegen qua werk en dat kan ik nu niet hebben.
Ik betrek hem overal bij, daar kan t niet aan liggen. Feit is wel dat hij met zn eigen bedrijf gewoon veel aan t werk is maar de tijd dat ie vrij is besteed ie aan ons. Of hij neemt ons meisje mee op sleeptouw bij de dingen die hij moet regelen zodat ik ff lekker alleen ben. En als hij er niet is dan heb ik mn schoonouders hier in t dorp wonen die t ook altijd leuk vinden als ze even bij hun komt spelen. Maar als ik me zo voel dan kan ze misschien ook maar beter bij me zijn want dan is het "ritme van de dag" er. Anders lig ik misschien alleen maar in bed of op de bank. Maar gelukkig gaat t vandaag en gisteren weer beter!
Baby komt eerst bij ons op de kamer hè. Onze dame is maar 2 weken gebleven bij ons op de kamer, maar hij zal dus waarschijnlijk langer blijven. En tja de baby zal vast wel een keer huilen op die kamer, dat gebeurt. @ Memmie fijn om te horen dat het beter gaat. Nu dit vast houden.. @ wien fijn hé die hormonen? Ik jank ook om alles, zelfs brullen toen Sanne van Expeditie Robinson van die paal (flauw) viel. Pffff... Maar wat zie je dan niet zitten? Wat is er met je baan? Knuffel.
Ik heb alleen mijn startende eigen bedrijf nog. Had eerst ook nog een baan ernaast maar daar kreeg ik na 3 jaar geen vast contract (2 maanden geleden). Ik heb dus geen zekerheid van inkomen en dat sloopt me. Ik had het me allemaal wat anders voorgesteld en zeker na 3,5 jaar universiteit. Ik ben keihard opzoek naar een baan ernaast maar dat lukt gewoon nog niet heb nu aanbod gehad voor callcenter dus maar kijken of ik daar überhaupt zwanger binnen ga komen.
Jeetje wat naar Wien. Heb je dan geen recht op een uitkering? Ik had precies hetzelfde, moest een vast contract krijgen maar helaas pindakaas. Vorige week was mijn laatste week... Wat voor bedrijf ga je starten?
Jawel, maar dat is bijna niets. Ik word enorm gekort op mijn uitkering door de uren die ik voor mezelf werk. Ik heb een webwinkel in dierbenodigdheden. Fair4Pets.eu Ik werd net gebeld. Maandag mag ik langs bij het callcenter voor info en beoordeling op verkoopskills, gedrevenheid en stabiliteit. Zullen we het over dat laatste maar niet hebben dinsdag hoor ik dan of ik ben aangenomen en zo ja heb ik die vrijdag training.
Jeetje knap hoor van je.... Hoeveel uren moet je er naast werken... Ik snap dat je hierdoor even wat emotioneler bent. Je MOET werk hebben... wat een druk zeg. Helemaal in deze tijd. Nou succes maandag, mij niet bellen hoor hahahaha.
Nou ja moet, het zou in elk geval een hoop rust geven. En kan ik ook gewoon eens de stad in om wat leuks voor de baby te shoppen. Ik ga je wel bellen en dan zeg je gewoon ja! En zeg je na een paar dagen gewoon dat je je bedacht hebt en het toch niet doet Bedankt voor het succes wensen