Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    @Blike: super fijn dat bij jullie alles ook goed was!!

@Frummelk: het is een hele set van H&M, behalve dat groene rompertje dan ;)

2. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    ah dat wordt een ritje H&M ;)

3. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Zooooo... De dag is overbij! Dochterlief ligt te slapen, manlief is de deur uit en ga op de bank met warme chocolademelk met slagroom. En vroeg naar bed, hopelijk morgen fit. Ons meisje gaat morgen logeren bij pake en beppe zodat wij morgen rustig kunnen winkelen. We hebben een kinderwagen uitgezocht bij babydump en die gaan we nog ff bekijken en eventueel bestellen. Eerst nog ff bij kennissen kijken want die hebben ook 1 te koop maar volgens mij is die niet mijn smaak. Heb ook nog een engelse kinderwagen maar die is niet handig om mee te nemen in de auto of om mee te winkelen dus er moet deze keer maar eentje bij. Daarna een kledingkast uitzoeken. Vervolgens zouden we even ergens eten, naar de film en ff een drankje (cola uiteraard haha) doen maar moet eerst maar kijken of ik morgen weer fit genoeg ben voor t laatste deel. Anders kruip ik lekker op de bank en lekker lang (uit)slapen.

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Dankjewel dames! Ben inderdaad helemaal in de wolken! Heerlijk een koningskoppel :D

Guus:
    Fijn dat het met een dieet kan en je niet hoeft te gaan prikken!

Wien:
    Fijn dat alles goed was, die tweede foto is wel heel wijs haha!!

Loveleme:
    Jaa! Echt een superleuk mens! We hebben er bijna 50 minuten gezeten, ze nam echt de tijd ervoor! Zelfs nog een stukje 3d echo gekeken en een mooie sleutelhanger meegekregen met een echofotootje! Zeker een aanrader!!

memmie:
    Wij gaan morgen ook nog even naar de babydump, waar ga je heen? Grou?? dan komen we elkaar misschien nog wel tegen ;)

Vandaag stond ik samen met de dierenarts te opereren, toen ik ineens bijna van mijn stokkie ging... maar even gauw gaan zitten en mijn collega de operatie laten afmaken! Combinatie van een lage bloeddruk en een hele slechte nacht denk ik! Na flink wat ranja drinken ging het gelukkig weer..

5. 2bmama

2bmama Actief lid

2 feb 2011
    388
    0
    0
    ambulant begeleider
    Ow Blike, dat moet je niet doen hoor...Gelukkig dat een collega het over kon nemen en dat het daarna weer beter ging.

@ frummelk: Mijn tukkie heeft wel beetje geholpen, maar voel me nog altijd niet super. Zo maar lekker weer op bedje.
    Bij mijn vorige bevalling totaal ruptuur gehad (met dank aan onervaren persoon die vacuümpomp hanteerde). Op zich kan dat niet direct kwaad, maar het moet geen 2e keer gebeuren...risico op anale incontinentie enzo...zit ik natuurlijk niet echt op te wachten (wie wel)... Op zich is het allemaal prima geheeld en mijn zoon heeft natuurlijk de weg voor nummer 2 al een beetje opgerekt, maar als dit kindje te groot is, loop ik toch risico op een 2e totaal ruptuur, wat ze dus koste wat kost willen voorkomen. Vandaar dat ze het nu uitgebreid in de gaten gaan houden!

Manlief had bedacht om 'De Hobbit' te gaan kijken. Echt gruwelijke hekel aan dergelijke fantasy films, maar hij vond dat ik het toch moest proberen...Na de 'orks' en vlak voor de grote spinnen kwamen vond ik dat ik genoeg reden had om af te haken! Ik ga nu maar lekker naar bed! Morgen nog weer een verjaardag, dus hoop dat ik me in de tussentijd weer beetje fit ga voelen!

6. 2bmama

2bmama Actief lid

2 feb 2011
    388
    0
    0
    ambulant begeleider
    Ok...ging net iets mis met plaatsen van mijn reactie...kreeg rare melding...even afwachten of hij alsnog komt, anders reageer ik morgen wel even weer opnieuw...vaag!

7. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Ja inderdaad in grou... Wat is de wereld dan toch weer klein haha

8. meissie1984

meissie1984 Actief lid

9 apr 2013
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben gisteren nog in babydump in Grou geweest,heb er een roze en blauw shirtje gekocht met born in 2014 erop en die complete badset die nu ook in de aanbieding was,die ging echt supersnel zeiden ze.

9. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    moi gelukkig nu genieten en gefeliciteerd een zoon er bij!!

frummel hoe kom je er bij nou wordt er soms echt ff gek bij als je boos wat zeg scheld die in zijn eigen taal terug maar kan dan wel de hoek ik hoor.was blij dat die gister bij de opvang was..

tj dat is snel al de intake!!

@ keizersnede ook gezien vond wel mooi om te zien hoe dat gaat me man riep maar durf je wel anders niet kijken haha zelf keek die soms mee de scheiterd:D

saartje hoop toch wel dat die van jou blijf zitten hoor!!

memmie beterschap!!

roosje jij ook beterschap!!

blike joepie ook alles goed en een meisje gefeliciteerd!!

marjol hopelijk is het een goed teken van je groeiende buik lijk mij wel duimen draaien!!

guus mooi dat dieet opgelost kan worden kan de dokter het niet zetten de spuiten of assistente??

wien mooie echo!!

zo ben weer bij haha hier middagdutje van uur gedaan me man zei je ga niet slapen he haha ik nee boem lach ik te slapen jayden is de wintertijd nog niet gewend..dus voor 8 uur doet voor mij au:p

10. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Ja echt gaaf!! En ook nog een stukje 3d, super leuk!!
    Die vrouw is echt geboren om het werk te doen.
    Shopse vandaag! :)

11. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Vandaag gaan we de babykamer opzetten! Tweedehandse toch gekocht. Even opzetten, kijken wat we dan met de muren gaan doen en evt beschadigingen weg zien te werken.

Best enthousiast hierover. Yay.

Pfff, er is nog een beste hoop te kopen en het is allemaal toch zo duur.. ugh.. kijken als ik wat meer tweedehandse dingetjes kan aanschaffen anders..

12. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Ik was er donderdag ook! ;)

13. meissie1984

meissie1984 Actief lid

9 apr 2013
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok toevallig :)
    Ook op avond?

14. Lieve86

Lieve86 Actief lid

24 jul 2013
    206
    190
    43
    NULL
    Brabant
    Over inkopen gesproken. ... ik heb zojuist het hele zwitsal assortiment in huis gehaald! Vandaag 2e gratis bij kruidvat! Scheelt toch veel!
    Nu weer lekker hobbyen aan de babykamer!
    Fijn weekend allemaal!

15. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Lieve, ja leuke aanbieding!! Ik koop het helaas niet meer, zoontje kon er niet tegen en had zo'n beetje de hele collectie gekocht.
    Ik gebruik nu van etos eigen merk en is top en ruikt lekker.
    Ga die nu ook gebruiken voor de baby.

Succes met klussen en ook een goed weekend!

16. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Zooo... De wandelwagen besteld en de box... Was echt druk bij babydump. Waren meer mensen met het idee om te babyshoppen ;)

17. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Nee middag hihi

18. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Leuk hoor!! Is vaak op zaterdag best druk!
    Wat voor wagen heb je uitgekozen?

19. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Mutsy evo. Zilver frame en zwarte s

20. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Hooo te snel op enter haha...

Mutsy evo dus haha.. Ook een mooie box gekocht. Wel beetje duur maar hij staat ook lang in de kamer dus is t geld wel waard

Deel Deze Pagina