Jeetje Marjol, wat een verschrikkelijk nieuws. Ben er echt stil van.... Wil jullie ontzettend veel sterkte wensen met dit alles een plekje te geven. Ik denk aan je!
Jeetje,hier schrik ik wel even van, ben er gewoon even stil van. Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen.
Pfff... Marjol. Wat een uitslag. Verschrikkelijk. .... heb er geen woorden voor. Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht wensen voor de komende tijd! Denk aan je.....
Marjol wat een verdrietig nieuws. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Je wordt wel mama van een klein kindje, jouw kindje. Jullie kleine mannetje, geboren om afscheid van te nemen. Ik wens je veel liefde en kracht toe om de komende tijd door te komen. Liefs
Jeetje marjol, wat verschrikkelijk!! Ben er echt stil van!! Wil jullie heel veel sterkte wensen met de keuzes die jullie moeten maken! En het een plekje te geven. Ik denk aan jullie! Digi Knuffel Suuuuus
Lieve Marjol: Wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte en kracht bij deze vreselijk moeilijke beslissing! Hoorde laatst een heel mooi gedichtje... erg toepasselijk.. An angel in the book of life wrote down your babies birth and whispered as she closed the book too beautifull for earth!
Wat een mooi gedichtje Blike! Kippenvel. Off topic wat heb jij nou voor avatar? Moest even inzoomen met m'n telefoon hihi.
Oooh Marjol Wat een verschrikkelijk nieuws.... Heel veel succes en sterkte voor jou en je mannetje! Knuffel uit zeeland!
Nou op mn kleine meisje na is iedereen ziek geweest. Nu zijn de gebroken nachten sinds zondag op maandag over maar nu ben ik zelf weer ieder half uur wakker echt waar ben gesloopt en gebroken, voel me totaal niet fit en heb knallende hoofdpijn. Maar t is woensdag dus de kids zijn thuis dus ik kan niet lekker gaan liggen nu. Dus wachten tot man lief thuis is.
Marjol: woorden schieten tekort met wat jullie mee moeten maken. Heb het er echt even moeilijk mee gehad en kon gisteren niet reageren. Had zo anders gehoopt voor jullie en jullie kleine mannetje. Heel heel veel sterkte de komende dagen en de komende tijd.
Hoop t maar manlief is pas tussen 5 en 6 thuis dus zal pas vanavond zijn Maar gelukkig zijn de kinderen op dit moment voorbeeldig *klopt af*
Ach Marjol, wat een verschrikkelijk nieuws! Een hele dikke knuffel en veel sterkte in de komende (zware) periode...