He dames, alles goed hierzo. Ik wil eerst zeggen dat ik deze 2 weken niet veel kan schrijven of reageren op anderen. Maar zo dra het rustige is dan ben ik er helemaal, voor de maart mama's. Ik heb vandaag een Echo gehad de 3 de alweer. Het vruchtje is goed gegroeit, maar er was nog geen hartje te zien. Dat vond ik best wel jammer. 16 juli en 23 juli heb ik weer een echo. Dus ben benieiwd. Verders hebben jullie al kwalen. Ik heb enorme last van maagzuur en misselijkheid. Probeer het weg te eten. Maar daardoor word het wel erger hahaha. En grote boobs. Groetjess jacky Voor de gene die de lijst bij houd, ze konden nog niet berekenen waneer ik uitgerekend ben. Zelf denk ik 7 maart. Xxx
Zo wat is er alweer veel bij geschreven vandaag! Even terug gelezen net. Wil diegene die de lijst bij houd, mij toevoegen? Suuuuus 26, 1e kindje 12/7 MvM - 19/7 Gyna - 29/7 VK Mijn uitgerekende datum is nog niet helemaal precies omdat ik niet echt wanneer mijn laatste menstruatie is geweest, en 10/6 een Leo heb gehad.
Welkom!! Jeetje wat een onzekerheid, ik zal duimen voor jullie. Nuage: ik ga met 15 weken naar dr papa in Amsterdam. Ik had het ergens gelezen en heb geen geduld om te wachten.
Daar ga ik ook weer heen Als het goed is natuurlijk. Ben daar vorige keer ook geweest en het is echt een aanrader! Ik heb 16 sep een afspraak en jij? Al zeg ik eerlijk dat het voor mijn gevoel niet goed zit hoor hier.
Wat rot zeg.. Heb je nu nog steeds bloedverlies? Ik heb 6 sep een afspraak.. Smeren jullie je buik al in?
Amaroen, smeer mn buik nog niet in maar lijkt me leuk om dit mijn zoontje wel te laten gaan doen straks. Hij zegt nu iedere morgen al goedemorgen baby, zo lief!
Xnonnie: Volgens mij moet je ook een verloskundige dichtbij hebben? Hier was dat iig wel zo. Ze hebben elk hun eigen regio en je hebt niet echt keuze ofzo.. Kwaaltjes: Moe, moe en nog eens moe!! pfffffff..... had dit bij mijn zoontje lang zo erg niet.. kan de hele dag wel slapen! Verder heb ik al wat last van bandenpijn, als ik in elkaar gedoken zit en dan plots opsta dan trekt het heel erg.. Det: Welkom! Amaroen: Nee, smeer nog niet. Heb dit bij mijn zoon wel gedaan en toch een mooie zebraprint van over gehouden. Dus weet ook niet of ik het weer zo fanatiek ga doen... lovelyme: Hoe oud is je zoontje?
hoi meiden lovely dat is stom ik kon het al wel doen krijg 49 uur kraamzorg.. nuage welkom!! amona joepie nu ken je wat gerustiger zijn he suuuuus welkom!! frummel hier zijn de kwalen ook weer wegmaarja wat niet is kan nog komen heen hier ook boller buikje ken het eigenlijk al niet meer verbergen @ onwerkelijk hier ook denk dat ik pas me echo en intake ga beseffen haha blike leuk shirtje!! suuzie he bah hoop dat het gestopt is!! gwendeline en zuur aanval gehad ik had dat erg bij jayden toen ik zwanger was nuage ik test ook licht met kv bi jayden donker denk dat er wel meer meiden zijn die dat hebben.. det84 welkom!! zo ik ben bij haha hier 2 dagen bezig geweest met de nieuwe schutting eindelijk af..ik heb het me baas nog niet verteld hahadurf niet eigenlijk me contract moet ook verlengd worden maar als dat niet gebeurd jammer dan genoeg andere bedrijven denk ik zo maar
Blike, hij is 2,5 jaar. En zo schattig om hem over de baby te horen praten. Hem niet bewust gezegd dat hij een broertje of zusje krijgt maar hij is er heel erg mee bezig. Priscilla, de vrouw aan de telefoon zei ja straks hebben we er werk van gemaakt en gaat het mis. Vanaf 9 weken is toch wat meer zekerheid.. zegt ze. Nou ja daar kun je het dan mee doen.
Nuage, wat shit meis die onzekerheid! Hopelijk stopt het bloeden snel! Ik moet zeggen dat ik het heeel lastig vind hoor om hier alles bij te houden! Wordt zoveel geschreven! Dus echt sorry als ik niet op iedereen reageer! Tis niet persoonlijk Heb net MvM op bezoek gehad! Duidelijk positieve test! Volgens de Mw van MvM had niet iedereen met dit aantal weken al zo'n duidelijke test! Mag dinsdag starten met sparen! Heb ook een leuk cadeautje gekregen! Leuke omslagdoek :-D In mijn fotoalbum staan mijnt testen! Weet niet hoe ik ze hier erop moet zeten! dus diegene die ze willen zien, stuur me maar een vriendschapverzoek! X
Ik wil ook een echo!!! Haalt zoveel zorgen weg. Pffff moet nog maar even door duimen. Me buik is behoorlijk opgezet. Wil alleen de zwangerschap er niet de schuld van geven. Dus ik kijk wat er deze dagen gebeuren zal. @nuage Ik hoop dat het al wat positiever eruit ziet meis
@ Suuzie en Nuage: Balen deze situatie. Heel herkenbaar als je bloedverlies/oud bloed. Een rotgevoel. Succes! Welkom alle nieuwkomers. Een hoop geschreven alweer. Ik heb weinig puf om in de middag te lezen, heb mezelf maar toegegeven aan een middagdutje, samen met dochterlief.
Baas vertellen: Ik heb het op mijn werk ook nog niet verteld, maar ze weten wel dat we er mee bezig zijn. En heb gisteren per ongeluk ZP open laten staan op de computer... dus wellicht dat ze het nu wel weten monatoetje: Wat goed! Misschien krijg je wel een tweeling Nou dames, ik duik mijn bedje in! Toedeloe!
Vanmorgen had ik me aangemeld voor mvm. Ik denk dan heb ik ergens volgende week een afspraak of zo... Belde ze begin van de avond op of ze meteen even langs kon komen. Ze zou er dan met 15 min zijn. Eh... ja hoor... hahaha. Dus ze is al geweest. Test gelukkig positief. Mag zaterdag beginnen. En hier ook meteen de omslagdoek gekregen! Zo leuk! Niet iedereen krijgt m meteen blijkbaar... Ken meiden die 34-36 wk zwanger zijn en m nog steeds niet hebben. Ik ben er super blij mee! Daarna kwamen mijn ouders en hebben we het verteld. Mijn moeder begon te gillen, zo blij was ze! hahaha. Wel heel leuk! Morgen naar mijn schoonouders en schoonzus. Spannend!!
Ik heb me nog niet aangemeld want de eerste keer heb ik het wel gedaan en toen vond ik het heel zwaar toen het misging. De keer daarop heb ik toen eerst afgewacht en het uiteindelijk niet gedaan en toen ging het allemaal goed dus had ik weer een beetje schuldgevoel. Nu heb ik er sowieso een heel slecht gevoel over met die lichte testen dus pas als ik echt goed positief test en zeker ben van m'n zaak meld ik me aan. Ik vind het wel super dat jullie het gedaan hebben want ik heb ooit zelf Pregnyl gebruikt en zonder al die vrouwen die meedoen was dat er niet.
Nuage: Als je gevoel er niet goed bij is moet je het zeker niet doen. Misschien kun je later nog mee doen als je je wat zekerder voelt. En tja, anders gewoon niet. Als het bij mij fout zou gaan ben ik wel blij dat ik vast iets heb kunnen doen. Dan heeft het nog een soort van nut gehad dat ik heel even zwanger geweest ben. En daarbij, als het fout gaat heb ik het zelf ook weer nodig om weer zwanger te worden natuurlijk...
Ja, ik vind het ook wel een beetje dubbel om weer mee te doen. En als je nog alleen maar lichte testen hebt is het denk ik ook beter als je nog niet aanmeld. Als ik morgen een goede test heb bij haar... dan vind ik het toch wel weer prima denk ik. En volgende week echo.... dan ben ik denk ik pas echt een beetje gerustgesteld. Mijn man zei gister, vorige keer had ik de agenda al helemaal uitgestippeld.... nu eerst zien of het goed blijft gaan. En zo is het.