Ik had hier in het begin ook last van (bloedverlies na seks). Dat nam ook alle zin weg. Nu heb ik dat niet meer. Maar zin is er niet echt meer....
Gefeliciteerd Baukje! Wij noemen ons manneke nu Bauke dus ik moet vaak aan je denken! Libido is hier laag, wel werd ik laatst midden in de nacht wakker met echt enorme zin?! Gewicht, zwijg er maar over. Ik ben gestart op 68 en met 11 weken zat ik al op 73kg. Nu zit ik al bijna op 80kg, na het weekend zal het wel zo ver zijn!
nou meiden mijn gewicht ik kom niet aan en niet af denk nu wel wat aangekomen en mijn man vind mijn borsten ook super mooi @ ruzies soms grote soms kleine maar is nu wel gesust gelukkig!! net ff in de stad geweest ff lingerie geshoptnu lekker eten o en ik wordt wel aardig gek van me libido hoor denk mijn man ook wel arme man
hier ook hoog libido........ maar helaas doet het na de sex veel pijn, dus wil ik niet meer, al zegt mijn lichaam meer meer meer....... hahaha bij uk nr 1 was het helemaal erg, en toen ik mijn mirena spiraal had , mijn man smeekte soms gewoon vanavond niet gelukkig denken mannen niet zoveel hahaha. hier vanochtend nog even kleertjes geshopt zo leuk om te doen.
o ben niet de enige ik heb gister gewoon me man besprongen ik zei ik ga ff naar beneden ben via zijn kant er in gegaan voor die moest werkenhierna ga ik niet meer aan de anticonceptie ik of me man laten ons steraliseren
Gefeliciteerd Baukje Mijn libido is ook heel erg laag,heb er helemaal geen zin in,deed het af en toe wel voor mijn vriend,alleen nu echt niet meer omdat het gewoon pijn doet.
Priscilla kom je uit 87? Dan ben je nog hartstikke jong meid! Stoppen met anti conceptie en laten steriliseren vind ik zelf wel een hele grote beslissing. Ik vind 2 kindjes nu meer dan genoeg... Maar wie zegt dat ik er over 5 jaar nog zo over denk? Ik ben nu 29 en vind mijzelf ook nog te jong voor zo'n stap. @lingerie, koop je dan zwangerschapslingerie of gewoon grotere maat? Vanmiddag gaan dochterlief en ik ook even de stad in. Ik heb zin om geld uit te geven hahahaha.... Nu heb ik nog bonnen van de bijenkorf en douglas dus dat is weer mooi meegenomen!!
Fijn Baukje! Genieten!!! Hier ook een libido rond het 0 punt. Maar ik moet eerlijk zeggen dat mijn vriend normaliter ook degene is die de aanzet geeft. Ik ben niet zo'n initiatief nemer op dat gebied. Toen ik gister zei dat een aantal van hier wel een hoog libido heeft keek hij toch een beetje jaloers. Gewicht: Saartje I love you! Ik durfde het haast al niet te zeggen met mijn + 8 kg! Aan de ene kant wil ik het maandag even aankaarten bij de VK. Of het niet te veel is. Aan de andere kant denk ik: je zou ook even een poosje minder kunnen vreten/snoepen, dat zou namelijk ook al heel wat schelen denk ik zo. Ik ga er nog een weekendje over nadenken.
Hier ook een libido van bijna 0 helaas voor mijn man. missdee: wat een mooie foto van jullie kleintje. Baukje: wat een super nieuws meid!! geniet van het groeiende wezentje in je buik. Guus las bij jou ook goed nieuws wat betreft de suikerwaardes, fijn meid geeft toch weer een stuk rust. Leuk he kleertjes shoppen. Hier gisteren een hemeltje gereserveerd voor onze kleine man. Een sterrenhemel krijgt hij. Ben er blij mee, kan niet wachten tot ik kan hem kan halen.
missdee ja ben 25 wordt 26 maar wil hierna echt geen kindjes meer vind echt genoeg..als ik het niet doe doe me man het wel haha..ik heb met jayden al een moeilijke oorlog bevalling om het zo maar te noemen gehad ben al beetje bang hoe deze bevalling zal gaan of ik uberhaubt zo mag bevallen of keizersnede ga ik het wel over hebben a.s. woensdag. kwa lingerie grotere maat hoor ik hou ook van sexy lingerie en me man vind dat ook mooi haha en dan vooral de push up bh's..ik ben van me zelf al niet dik eerlijk gezegd.. oxbow wat is een sterren hemel is dat voor boven het wiegje/ledikant??
Hoog libido terwijl manlief niet wil is niet echt aan te raden hoor moi... Hoop dat hij van het weekend nog een keertje zin wil maken Vanmorgen toiletbril verkleiner gekocht voor mijn zoontje. Hij wilde laatst graag op de wc zitten...dus wie weet, misschien kunnen we er eens mee gaan oefenen. Heeft nog geen haast voor mij hoor...al is het straks natuurlijk wel een beetje prijzig...2 kids in de luiers! Ook boekje gekocht over 'grote broer' worden mijn zoontje zag een plaatje van het babyhartje luisteren en hij wist meteen wat dat was. Zo leuk! Net alle babykleertjes naar beneden gehaald. Die ga ik zo denk ik nog even uitzoeken...was ik woensdag al van plan maar toen niet van gekomen.
hemeltje met sterren erop Zal straks kijken of ike en foto kan plaatsen. Wiegverkoop als je dan naar benden scrolt de zesde wieg met een wit grijs hemeltje met allemaal sterren. Het is alleen het hemeltje hoor een bedje hebben we al.
Hi allemaal, Flink gekletst weer zie ik! Heel goed dames! Vandaag lekker rustig dagje gehad op het werk. Mag ook wel eens Vanavond gezellig met oud-klasgenootjes uit eten! Guus: Wat fijn dat je niet meer hoeft te prikken! Purified: Schattige babykamer, en een mooi kleurtje! Hier eigenlijk ook nog niet begonnen, wordt ook wel eens tijd! Det: haha! Hier 92 als startgewicht, zit daar nu ook weer op. Hoop toch niet boven de 100 uit te komen, vind ik psychisch zo'n naar getal op de weegschaal Libido: Die is hier momenteel ook sky-high!! Maar geloof niet dat vriendlief dit zo vervelend vind Baukje: Gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap! Geniet ervan!! MisDee: Wauw!! Wat een prachtige echo-foto!! Oxbow: Mooi wiegje!
Bleeh.. Alweer zo'n slechte nacht. 4 uurtjes... Ik kom gewoon niet in slaap! Heeeeeel irritant. Gevolg dat t weer een slechte dag is in mn hoofd. Zometeen patatjes eten, dochter in bad en dan is de dag gelukkig weer voorbij... Sorry voor mn geklaag..
Oh Moi,blij dat ik niet de enige ben! Ik kon altijd al wel goed eten dus ik heb niet echt het idee dat ik enorm vreet of snoep, het blijft alleen meteen plakken! Het vervelende is ook dat ik nu pas echt een buik heb, het zit echt overal! Vanavond na het werk even lekker geshopt, eindelijk mooie platte schoenen gevonden. Ik loop nog te vaak op hakken...
Wij hebben meestal niets te snoepen in huis, dus dat is makkelijk Hier ook een libido van 0, ik denk wel -100 zelfs Gisteravond gelukkig eindelijk weer eens zin, maar kreeg daarna gelijk een harde buik. Vanmorgen zeg ik: ik voel nog niets, de baby slaapt vast nog. Zegt manlief: ja die zag gisteravond de muren op zich af komen, die vindt het wel even goed allemaal
Ik moet zo voor een extra controle omdat ik klachten heb waar ik me druk om maak. Elke dag hoofdpijn en heb een het gevoel van een riem om mn buik en gisteravond was ik misselijk. Ff bloed, urine en bloeddruk nakijken. Is vast niks maar dan ben ik weer even gerustgesteld.