Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2bmama

2bmama Actief lid

2 feb 2011
    388
    0
    0
    ambulant begeleider
    Heel veel sterkte gewenst Marjol en toch ook gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje.

Guus wat balen dat je nog weer moest prikken. Hoop dat het inderdaad goed is!

Wien wat balen van die koortslip. Hier er ook regelmatig last van...maar na de bevalling van mijn zoontje heb ik gewoon preventief zovirax gesmeerd de hele tijd en dat ging een hele tijd goed. Uiteindelijk natuurlijk wel weer een keer een koortslip gekregen, maar dat was paar weken na de kraam periode! Nog steeds vervelend, maar stuk beter te doen. Heb trouwens ook goede ervaringen met Compeed pads als het dan toch fout gaat!

Hier verder alles goed. Kleine trappelt er lustig op los. Heb wel het gevoel dat ik wat weinig vruchtwater heb...kan alles zo goed voelen. Veel beter dan de vorige keer volgens mij.
    Gelukkig tot nu toe nog niet vervelend of pijnlijk, al mag die kleine zich van mij af en toe wel eens gedeisd houden als ik probeer te gaan slapen.
    Nou, zo even een bakkie doen en dan maar even van het mooie weer gaan genieten met de grote kleine boef! Die had trouwens gisteren bij zijn gastouder een pop onder zijn trui gestopt...nu had hij ook een baby in de buik zei hij!....ahhhhh smelt :)

2. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    marjol gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon bastiaan tevens ook gecondoleerd heel veel sterkte de komende tijd knuffel

3. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    2bemama ik voel de kleine ook goed maar heb schijnbaar heel veel vruchtwater:)

4. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Marjol gefeliciteerd met Bastiaan. Ook gecondoleerd meis voor jou en je familie. Veel sterkte om dit allemaal een plek te geven.
    Dikke knuffel

5. Det84

Det84 Actief lid

29 jun 2011
    368
    0
    0
    Friesland
    Marjol gefeliciteerd met jullie zoon Bastiaan. Ook gelijk gecondoleerd met dit verlies. Heel veel sterkte de komende tijd voor jou en familie.

6. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Gefeliciteerd Marjol met de geboorte van jullie zoon Bastiaan. Wat een prachtige naam. Heel erg verdrietig dat hij niet zal mogen opgroeien. Heel veel sterkte met het verlies en neem zeker de tijd om dit een plekje te geven.

7. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    kleine update, zelfs de internist denk dat ik geen zwangerschaps diabetes heb, maandag of dinsdag suikertest doen, alleen nu een complete! ik moet gewoon afentoe nog prikken, gewoon om et in de gaten te houden

8. Lieve86

Lieve86 Actief lid

24 jul 2013
    206
    190
    43
    NULL
    Brabant
    Marjol, gefeliciteerd met de geboorte van bastiaan..... en tegelijkertijd ook gecondoleerd! Wat zal het moeilijk zijn om dan zonder kindje naar huis te gaan!
    Wel fijn dat het lichamelijk allemaal goed verlopen is!
    Heel veel sterkte voor jou en je familie. ....

9. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Marjol: gefeliciteerd met de geboorte van je kleine mannetje. Alleen hebben jullie helaas meteen afscheid van hem moeten nemen. Wat moeilijk! Wens jou en je man en zoontje heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies!

10. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Marjol, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Bastiaan, prachtige naam inderdaad!
    Daarnaast gecondoleerd...:(.heel veel sterkte met het verwerken van dit immense verlies. Jullie hebben het beste gekozen voor jullie zoontje, en ik heb daar veel bewondering voor.

Knuffel

11. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Marjol, ook van mijn kant gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en tegelijkertijd veel sterkte gewensd met het grote verlies dat jullie moeten verwerken. Ik zal nog vaak aan jullie denken de komende tijd...

12. meissie1984

meissie1984 Actief lid

9 apr 2013
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marjol gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en ook gecondoleerd. heel veel sterkte met dit verlies.

13. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    Hier 1 ziekenboeg, kindje 2 dagen bijna 40 graden koorts, dubbele oorontsteking, zo zielig, amper gedronken. Nu een vies drankje, hopelijk zakt de koorts snel.

Helaas heeft ze mij ook aangestoken, dus mama ook koppjn,oorpijn en keelpijn. Sinterklaas intocht lekker vanaf de bank bekeken met wat pepernootjes

14. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Lieve Marjol en familie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Bastiaan! Tegelijkertijd ook gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst met jullie grote verlies! Wat een ontzettende moeilijke tijd voor jullie! Ik denk aan jullie en zal een kaarsje branden.

15. 2bmama

2bmama Actief lid

2 feb 2011
    388
    0
    0
    ambulant begeleider
    Ow bah Guus, veel beterschap gewenst voor je meisje en jezelf!

Vandaag eerste weekenddag in lange tijd dat we geen verplichtingen op de agenda hadden staan...helaas heeft manlief besloten dan maar achter de pc te gaan zitten en er niet achter weg te komen, terwijl ik voor het huishouden zorgde...echt de neiging om hem voor sinterklaas pantoffeltjes te geven en mezelf een schort met 'huissloof' er op...die ik dan kan aandoen als ik hem zijn pantoffeltjes en zijn duckie aanreik....grrrrrrr
    Net hem warempel naar de supermarkt gekregen. Heb het er even helemaal mee gehad!
    Maarja, hij heeft natuurlijk al in geen tijden een vrije dag gehad, steeds naar het buitenland en noem maar op...maar vond het nou niet echt een dag van: We hebben gezellig een dagje met ons eigen gezinnetje...

Sorry, moest even frustratie spuien!

16. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    o 2bmama herkenbaar, dikke knuf, zo had ik dat vanochtend, meneer zat met zijn kannetje koffie mooi koffie te drinken en ik meer dood dan levend boodschappen doen en naar de markt............... geen poot uit steken in het huishouden. overal dikke vlokken kattenhaar.
    soms............................... (en toch houden we van ze hahaha)

17. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Guus: beterschap voor jou en je dochtertje. Hopelijk zijn jullie snel opgeknapt!

@2bmama: lastig zo'n man! Hoop dat ie snel doorkrijgt dat ie je wel een beetje (veel) mag gaan ondersteunen.

We zijn bijna klaar met de nieuwe kamer van ons zoontje. Kunnen we daarna aan de kamer van ons meisje gaan beginnen! Zin in! Nu de meeste spulletjes al gekocht.
    Vorige week is mijn schoonzusje bevallen van 2 kleine mannetjes met 34 weken. Hele kleine frummels, zo schattig! Kan nu helemaal niet meer wachten tot ons meisje er is, weer zo'n klein hummeltje, heerlijk!

18. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Marjol meid hier zijn geen woorden voor! gefeliciteerd met de geboorte van jullie ongetwijfeld prachtige zoon Bastiaan, tegelijkertijd ook gecondoleerd met zijn overlijden, en heel veel sterkte gewenst in de periode die nu volgt! dikke knuffel meid!

19. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marjok, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.
    Maar ook gecondoleerd met het verlies. Heel veel sterkte deze moeilijke tijd.
    Dikke knuffel

20. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    Hoi meiden hier sinterklaas geweest maar vanmorgen moest ik de trap leuning vasthouden zo licht in me Hooft nu nog beetje duizelig wat deden jullie er aan.zal morgen wel ff de huisarts bellen om te kijken of me bloeddruk goed is en hb maar is echt irritant.

Deel Deze Pagina