memmie: mooi buikje heb je al hoor. Dacht dat ik al een behoorlijk buikje had, maar het is vergelijkbaar met jou buik nu. Hier nu vanaf mijn startgewicht + 1 kilo, maar ik was 7 kilo afgevallen en als je daarnaar kijkt is het +8, maar ik ga van mijn startgewicht uit en dan valt het nog mee. Maar ik wil eigenlijk niet meer dan 10 kilo aankomen, want ik had helaas overgewicht en was net begonnen met afvallen en zat op -1,5 kilo toen. Helaas heb ik de hele dag trek in eten en dan vooral ongezonde dingen. probeer nu toch veel meer water te drinken en fruit te eten ipv snoepjes en koekjes. Verder gaat het zijn gangetje hier. Ons mannetje komt bij onze jongste dochter op de kamer en heeft dus een roze kamertje, maar deze hebben we net behangen en ga het echt niet opnieuw doen. Maar ik ga volgende maand lekker shoppen met mijn zwangere zusje en dan kan ik het kamertje gaan doen.
Hoe oud is jouw dochtertje? Mijn smurf is nu 15 maandjes, dus die kan ik ook nog niets uitleggen. Laat staan naar de peuters sturen, helaas Kan me voorstellen dat papa het prima vind. Hier is de papa soms blij dat hij naar zijn werk mag Hij slaapt nu, maar voor hoelang? Als hij midden in de nacht honger krijgt maak ik wel een fles klaar. Heb nog wel wat melk staan. Hij zal vanzelf beginnen te eten lijkt me..?? Vanaf nu gaat het toch nóg sneller met aankomen? Of niet??? (maak me blij ) Voelen jullie de beeb trouwens al bij jullie ribben schuren of tegen de maag trappen. Ik heb soms het idee dat hij mijn blaas zat is en tegen mijn maag/ribben trappelt... (oftewel hij ligt óf héél laag, óf héél hoog)
Ik zag laatst iets met een houten paneel wat ze beschilderd/behangen hadden. Dan hoef je het kamertje niet wéér te behangen. Wellicht iets voor jullie?
Owja, hoe vaak moeten jullie op controle bij de vlos? Bij mij zit er tussen de vorige en komende afspraak bijna 5 weken. Is dat niet wat veel?
Hier tussen vorige week en de volgende afspraak 4 weken, daarna 3 weken later en daarna om de week. En ik ben nu ongeveer 3 kilo aangekomen en had een BMI van 24 ofzo. Alle vetjes die ik had zijn wel weg. Morgen weer eens een foto maken.
Hee allemaal, Mama2be: Ohwww irritant hé?! Die computer soms... mijn vriend zit soms ook de hele avond met zijn snuit in zijn tablet of telefoon... Aankomen: Zit nu op +3 kg. Was bij mijn zoontje in totaal 12 kg aangekomen, en dat was er een week na de bevalling alweer af! Hier streef ik dit keer ook naar Saartje: Als het allemaal vocht is, dan is het er na de bevalling ook zo maar af moet je maar denken!! memmie: Mooie buik al hoor!! Zal ook weer eens een nieuw fotootje maken! Guus: Aah... hoe is het nu met je dochtertje? Frummelk: Er zitten nu vier weken tussen, binnenkort zullen we wel over gaan tot om de drie weken ctr en dan om de twee weken, om de week etc....
Ik moet nu om de 2 weken voor controle. Dochterlief gaat vandaag weer logeren bij pake en beppe. Vanmiddag eerst ff spelen bij haar tante. En dan morgen weer lekker naar huis. Ben er ook wel weer ff aan toe want krijg weer hoofdpijn en heb ook last van rug en "te volle buik"...
Straks weer naar de ha, gaat niet echt beter smorgen gaat het wel tot een uur of 10 en dan zakt ze in en gaat de temp omhoog, verder heeft ze tekens van de bof. Ik heb net geprobeerd een buikfoto te maken, lukt me niet echt, scherpstellen al helemaal niet. Hier uploaden al niet probeer het in mijn album te plaatsen
Ik moet morgen weer op controle, de vorige was 4 weken geleden en de volgende zal over ongeveer 3 weken zijn denk ik. Mijn VK heeft nog niets gezegd over een glucose test maar misschien dat ik morgen de opdracht krijg om hem te doen als ze ziet hoeveel ik ben aangekomen. Ik voel mijn mannetje nu echt bijna constant ronddraaien en trappelen, ik bereid me vast voor op een lekker drukke baby... Aan alle zieken, heel veel beterschap!!
ik weet dat ze hem hier in het zh en bij de vk standaard doen of je nu een goede bmi hebt of niet. dochterlief heeft een zwaardere kuur gekregen, en oog druppel, de arme schat. gelukkig speelt ze wel meer en ligt ze niet meer uren stil. Hier voel ik de baby ook veel, vooral smorgens en savonds. hier de foto, op de foto lijkt hij niet zo groot, in het echt wel hahaha http://www.zwangerschapspagina.nl/members/61707-albums13233-picture86876.jpg
Memmie: Geniet van je rust! Glucosetest: Deze heb ik tijdens mijn vorige zw ook gehad, gewoon een prikje in de vinger. verder geen drankje gedronken of dieet voor te doen. Guus: Ach, sneu voor je dochtertje! hopelijk knapt ze er weer snel van op! Ben afgelopen weekend flink bezig geweest met de nieuwe kamer van ons zoontje! Wordt een jungle kamer. Dit is het resultaat van de schildering op de muur:
WOW!! Ging net ff bij mijn zorgverzekeraar kijken naar alle declaraties en kwam er toen achter dat de keizersnede van mijn zoontje 4.500 gekost heeft!! Das toch echt bizar!! Ze zijn misschien al met al een half uurtje bezig geweest! Lang leve de zorgverzekering!!
Mogge dames, Blike wat een mooie boom hebben jullie gemaakt! Creatief hoor! Vervelend van de zieke mensen hier allemaal, beterschap voor iedereen. Hier vandaag de weegschaal op + 9,5kg. Dat is een hoop. Heb ik ook aangekaart bij de VK, maar die vond het nog toelaatbaar. Ook omdat ik weet wat ik eet. En ik kan daar best een beetje op letten al zeg ik het zelf. Maar hoe hoger de buik komt hoe sneller je vol zit. Merk ik nu al wel een beetje. Echt minder vaak trek. Vorige zwschap heb ik ook de glucose test gehad. Omdat ik veel flauwval neigingen kreeg. Later bleek dat met mijn hoge bloeddruk te maken te hebben. Maar ik heb er nu nog niks over gehoord. Dus denk ook niet dat het standaard is bij ons. Zo krijgt de een ook automatisch een groei echo met 30 weken en een ander weer niet. Verder zijn we het weekend heerlijk met zijn drieen in een huisje geweest. Lekker even weg. Echt genoten, maar ik kreeg wel wat last van mn darmen en verkouden. Ik denk dat de stress van de afgelopen weken er alsnog uitkwam. Maar nu weer een stuk beter. Vandaag nog geen Otrivin hoeven gebruiken! Hier ook een druk mannetje in mijn buik. Ik heb er lang op moeten wachten maar nu is het echt duidelijk aanwezig. Ik heb het zelfs al een paar keer kunnen filmen en mijn collega's moeten ook lachen om de bewegende buik. Maar het lijkt wel de hele dag door te gaan! Wanneer slaapt ie?? Tenslotte ben ik ook creatief geweest met de wieg. Die is nu af. Ik berg de hemel en beddengoed wel weer op tot feb, anders is het al 1 stofnest voor de baby er in ligt. Maar even een voor en na foto spammen. Ben best trots op mijn crea werk!