Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Net een gaaf zwangerschaps jurkje gevonden voor de kerst <3

Bijgevoegde bestanden:

• jurkje.jpg
      jurkje.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,9 KB
      Weergaven:
      19
  2. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
  3. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Roosje wauw! Waar? Die wil ik ook :-D

Owja wat je niet moet vergeten in je vluchttas te doen is deo!!! Pfff zwéten ná de bevalling, niet normaal!!

4. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Dat is zoon leuk merk!!
    Ik heb er een paar setjes van. Goede pasvorm en goede kwaliteit.

5. Lieve86

Lieve86 Actief lid

24 jul 2013
    206
    190
    43
    NULL
    Brabant
    Mooi jurkje! Ik ga ook nog op zoek naar iets moois voor feestdagen!

Ik heb net mn suikertest gedaan.... bah wat een vies drankje! En ik werd niet goed toen ik in de wachtkamer zat! Zweten... vlekken zien! Niet fijn! Toen ik even gelegen had ging het gelukkig beter! Nu maar hopen dat er niks geks uitkomt en we gewoon gezond zijn!

6. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

heb t gevonden op mamalicious :)
    Vond m zooooo leuk :)

Bij de dokter geweest zijn fotos door gestuurd naar de dermatoloog.
    Heb wel pillen gekregen voor tegen de jeuk, mag een halfje per dag.
    Maar als ik die inneem mag ik absoluut niet meer auto rijden tot de volgende dag.

Morgen de uitslag, ben benieuwd!

7. Lieve86

Lieve86 Actief lid

24 jul 2013
    206
    190
    43
    NULL
    Brabant
    Heftige pillen dan! Hopen op een goede uitslag!

8. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    wien wow zit veel in ga hem zaterdag ophalen:D

denpatx welkom!!

roosje jeetje bij jou kom alles te gelijk zeg..is ook niet leuk meer zo he hopelijk stop het jeuken snel:)

oh meiden ik ga voor het eerst borstvoeding geven vind rete spannend moet ik nog iets speciaals in huis halen er voor:)

9. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Ik raad aan een kolf voor als de stuwing er is, je weg moet en als t in t begin niet wil lukken maar je de kleine het toch al wil geven en de productie aan de gang te houden.

En idd k krijg alles in 1 keer, vind t allemaal wel goed zolang iedereen maar beter is als de kleine geboren wordt :)

10. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Bijgevoegde bestanden:

11. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Alles was weer goed met ons kleintje!

De vk denkt wel dat de huisarts en de dermatoloog me door sturen naar de gynaecoloog. Dat zal jammer zijn dan kan ik niet meer thuis bevallen :(

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Sorry, ben al een tijdje niet geweest...
    Hier al een paar dagen niet lekker, keelpijn, en heel erg verkouden...
    Verder heb ik gisteren te horen gekregen dat een directe collega van mij een rughernia heeft... dus de eerste zes weken waarschijnlijk niet kan werken... wordt dus dubbel zo druk voor mij... Niet leuk! Helemaal niet omdat mijn vriend volgende week voor drie weken naar Peru moet voor zijn werk Gaan hele zware weken worden en zie er nu al tegenop!

Naam:
    hmmmmm de meisjesnaam die wij in gedachten hebben staat wel héééél erg hoog op de lijst :S dat vind ik wat minder leuk!

Roosje:
    Wauw!! wat een mooie jurk!!

Wien:
    Wat een mooi kamertje! Wij hebben dezelfde meubeltjes :)

13. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Wat een leuke dingen zie ik voorbij komen! Leuke kamertjes, mooie buiken en een prachtige jurk. Fijn!

Nieuwe dames, welkom en fijne zwangerschap!

Ik moet morgen weer op controle. Extra controle vanwege de bloeddruk, hoofdpijn en depressieve klachten. Hopelijk wordt ik goed gekeurd want vrijdagochtend vroeg vliegen we naar benidorm voor een vakantie met beppe, zus en tante. En dochter en ik, als alles dus goed is. Anders gaat t feest niet door... Dus, duimen allemaal!

14. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Hopen dat je nog op vakantie mag!

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Memmie:
    Succes bij de VK!! En geniet van je vakantie :)

16. oxbow

oxbow Niet meer actief

Hier ook weer helemaal goedgekeurd en over 6 weken pas terugkomen ( wel in overleg hoor!!)
    Heb over 3 weken een echo waarbij onze kleine weer helemaal nagekeken wordt en het is zwangerschap nummer 5 dus ik zei al trek wel aan de bel als ik het niet vertrouw.

Verder druk hier.
    Verleden week donderdag een middagje spoedeisende hulp gehad met onze jongste ivm al een paar dagen heel erge benauwdheid wat maar niet wegging en 's morgens bij de huisarts nog echt heel erg ziek zijn en 's middags werd het beter.
    Mijn eigen kinderarts had dienst dus dat was wel prettig.
    Maar we gaan het toch in Rotterdam aankaarten, want dit was de tweede zware benauwdheidsaanval in een week tijd waarvan ze niet kunnen verklaren waar het vandaan kwam, longen klinken steeds schoon.

Verder gaat het zijn gangetje erg veel last van bekkenklachten dus doe echt heel erg rustig aan en in huis wordt helaas ook weinig gedaan waardoor mijn man het extra druk heeft.

17. oxbow

oxbow Niet meer actief

memmie: hoop dat je op vakantie mag.

Roos wat vervelend van die jeuk en weet je ik ben 4 keer in het ziekenhuis bevallen en echt vreselijk vond ik het niet, mocht gewoon na een paar uurtjes lekker naar huis met de kleine.
    Maar kan me voorstellen dat je aan het idee moet wennen als je graag thuis wil bevallen.

Wien: mooi buikje en mooie kamer.

Nieuwelingen welkom

En de rest ben ik kwijt.

18. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben afgelopen maandag naar een infoavond geweest van het ziekenhuis, erg fijn om te weten hoe dat allemaal in zijn werk zal gaan, wie je allemaal aan je bed kan verwachten enzo.
    Ik vind het juist erg geruststellend dat ze je aan monitoren leggen zodat ze meteen kunnen ingrijpen als er wat mis is. Ik heb te vaak in mijn directe omgeving meegemaakt dat een perfecte zwangerschap niet zo perfect bleek en dat de kleine het (misschien) niet zou hebben gered als de bevalling thuis zou hebben plaatsgevonden.

19. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    @Roosje: ik hoop dat je lekker bij de VK mag blijven. Zal voor je duimen.

@Blike: het zijn ook gewoon leuke meubels :D

@Memmie: hoe was de controle? Ik hoop dat je lekker op vakantie kan.

@Oxbow: fijn dat met de baby alles goed gaat. Vervelend van je bekken en de benauwdheid van de jongste :( Zou fijn zijn als er in ieder geval duidelijk is waar dat vandaan komt.

@Saartje: wij hebben over twee weken ook een infoavond in het ziekenhuis. Vind het ook wel fijn om te weten waar ik misschien terecht ga komen (ben er nog steeds niet helemaal over uit, thuis of in het ziekenhuis).

Hier vanmorgen acupunctuur en massage gehad en het gaat nu een stuk beter. Vanuit het SI-gewricht bleken mijn spieren naar beneden toe lekker vast te zitten. Het is nu weer helemaal los en voelt gelijk een stuk fijner. Gelukkig (nog) geen fysio nodig en het waren dus ook niet mijn bekken!

20. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Hihi en daar kom ik ook weer aanwaaien...
    Ook hier een paar slechte dagen gehad. Erg benauwd, hoofdpijn, duizelig, dikke enkels (vocht) en moe. Gewoon echt niet lekker. Gisteren is de vlos toch nog even geweest om te checken. Urine en bloeddruk gecheckt; gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging! Bloed laten prikken op ijzer, b12 en suiker. Ook laxeermiddelen gekregen ivm het niet poepen. Hopelijk gaat het nu wat beter, want om zo benauwd de 15 laatste weken door te komen blegh

Hoe is het met de rest?

Ik zag weer een mooi kamertje en mooie buik voorbij komen!?

Deel Deze Pagina