Pfff. Moe moe moe moe, voel me helemaal uitgeput. Slecht geslapen, net buikvirusje aantal dagen achter de rug. Bah. Vandaag wel een soort van pretecho gehad bij de paramedische hogeschool in de buurt - was wel leuk! Blijkbaar heeft ons zoontje nu al een hoop haar! Leuk hoe hun dan ook alles uitleggen wat ze zien en waar.. leer daar veel meer van dan bij de verloskundige..
Hay dames wanneer krijgen jullie de groeiecho? Ik krijg em pas met 32 weken is dat normaal? Ik kan echt niet wachten tot me zwangerschapsverlof helaas nog even 2 maanden volhouden.
Oké! maar hoe kom je daar achter dan? Ik heb dus géén idee tot hoeveel kilo ik kan baren, en vanaf hoeveel kilo een keizersnede dus noodzakelijk is. Ben alleen bang dat ik een smal bekken heb, omdat mijn moeder dat heeft. Maar mijn verloskundige zei: dat zien we pas bij de bevalling. Ik zou het alleen heel fijn vinden als ik het eerder wist.
denpatx daar heb je verloskundige gelijk in ik ben zelf medisch omdat ik al eerder ben bevallen en dat ging al heel moeilijk.
Dames kennen jullie me.nog?? Eerst op reis, toen verhuisd. ..en nu zitten we daar.al.ruim een maand te wachten op internet!!! Echt zo'n gemis. Heb nu een bundeltje tijdelijk op tel, maar vliegt erdoor. Hoe is t met iedereen? Tis zoveel k kan niet bijlezen voor bijna twee maanden... Gaat t met iedereen goed? Hier eigenlijk wel, t wordt zwaarder met zo'n dikke buik...bukken is mn hobby We komen er ook niet uit qua naam..erg lastig!!! Nou hopelijk kan k af en.toe weer meelezen, zolang mn bundel t.nog doet...
lovelyme: Wat fijn dat je nog een keer langs mag komen om de echo over te doen, hopelijk laat ze dan wat meer zien Saartje: Sterkte met je oma Purified: Wat leuk zeg! Zo'n echo! Amona: Welcome back
Hier ook heel vaak maagzuur in bed, als we smiddags al warm eten heb k het minder. En hoe vetter , hoe erger. Of van soep ook heel erg dan ook overdag.
Hi, Een berichtje van mij vanuit het ziekenhuis... ik werd vanmorgen op werk niet echt lekker en herkende dat van mn vorige zwangerschap met hoge bloeddruk Bhv bloeddruk gemeten, veel te hoog 150/96. Door naar de vk en zij stuurde me door naar zkh. Tijdje aan de monitor gelegen en bloed en urine ingeleverd. Nu wachten op wat komen gaat. Of vanmiddag nog naar huis, of vannacht blijven. Medicijnen, algehele rust? Geen idee.
Moi79: wat vervelend joh, hopelijk is deuitslag van bloed en urine goed en mag je lekker naar huis. Wel schrikken zo vroeg in de zwangercshap al. Essie: hier hebben we nooit een groeiecho gehad als alles er goed utizag. Bij onze jongste was het omdat ze met haar hoofdje onder de p1 uit kwam dat we met 30 weken terug moesten komen en toen bleek ze inderdaad helemaal wat aan de kleine kant te zijn. Bij dit mannetje hebben we met 30 weken een echo om te kijken of de schedelnaden nog open zijn en dan zullen ze ook gelijkd e groei nakijken al verwacht ik dat die wel goed is. purified: wat leuk dat jullie de kleine weer mochten bewonderen. Wij mogen over 2 weken weer naar Rotterdam en dan hebben we de week erop een pretecho. Maagzuur dat ken ik hier helaas maar al te goed, gaviscon is ook echt mijn grote vriend die overal mee naar toe gaat. Hier al dagen last van mijn keel en het wil niet echt over. Drogist durft niets mee te geven dus moet overleggen met de huisarts en die is op vakantie. Dus schiet weer op. Met ons jongste dametje gaat het weer helemaal perfect, al begint ze nu wel weer verkouden te worden dus hoe mijn hart al vast en ben bang dat het weer naar haar luchtwegen gaat, maar tot nu toe lijkt het mee te vallen. Hebben jullie al sinterklaas gevierd? Wij hebben het morgen en dan ben ik ook echt blij dat die man het land weer uit is. Hier stuiterende kinderen die niet slapen voor half 10, omdat ze niet kunnen slapen en een meisje die heel erg bang is voor sint en zijn pieten en er dus weinig lol aan beleeft, alleen de cadeautjes vind ze leuk.
Vervelend Moi! Hopelijk is het nog geen zwangerschapsvergiftiging en mag je straks lekker naar huis. Waarschijnlijk zal het wel medicijnen en rust worden, maar als je het zo nog een tijdje kan uithouden... Sterkte!
Ik ben weer thuis! Had het haast niet verwacht, gezien de vorige keren. Maar uitslagen waren goed en ik heb nu geen klachten meer. Morgen heb ik sowieso een afspraak bij de gyn dus die blijft staan en dan meten ze nog een keer. Mijn enige zorg is ook dat het nu al is. Ik moet nog best wat weken. Dus rustig aan en even aanzien
Ow moi wat balen! Hoop dat het allemaal mee valt! Succes in ieder geval! Denpatx, wat grappig...ik ben 1,64 en mijn man precies 2 meter! Omdat mijn zoontje op de echo's steeds groot leek heb ik toen extra echo's gehad om het in de gaten te houden. Nu moet ik ook extra echo's, met 30 en met 34 weken, om in de gaten te houden of de kleine niet te groot wordt. Vind het alleen een beetje dubbel, omdat ze bij m'n zoontje dus van een groot kind uit gingen en die was keurig 7 pond...zegt dus niet alles die echo's. Maagzuur begint te komen. Had ik de vorige keer de laatste 2 maanden heel erg last van...daar zie ik nu alweer tegenop! Verder voel ik me eigenlijk prima! De kleine doet het volgens mij super...die trappelt hele dagen vrolijk door. Morgenavond gewoon lekker met z'n 3-tjes sinterklaas vieren. Moet nog even verzinnen hoe we het precies gaan doen, maar denk gewoon met wat lekkers er bij en een liedje zingen enzo...M'n zoontje vindt het iig super leuk en spannend allemaal!
altijdvrolijk zwaai terug!! amona nee ken je niet meer haha grapje!!hier ook nog geen namen hoor is echt moeilijk!! essie deze week heel erg gehad!!vooral in me keel pff.. denpatx ik denk dat ze het bij jou bij de bevalling zullen zien elke zwangerschap is anders he moi jeetje dat is niet niks doe je rustig aan nu je thuis ben!! oxbow breek me de bek niet open ben blij dat die morgen weg gaat zondag gevierd met mij verjaardag morgen thuis nog een hij mag sinterklaas cadeautjes ophalen bij een instantie.. hier steken en harde buiken denk dat ik ff de gyn gaat bellen..
Moi, sterkte en doe rustig aan! Maagzuur begin ik ook last van te krijgen, ik slaap nu met een extra kussen zodat ik wat hoger kan liggen en dat helpt wel goed. Hebben jullie ook constant zo warm? Mijn collega's zitten met een dikke trui aan omdat ik perse de ramen open wil hebben. Tegelijkertijd zit ik nog steeds voor mijn gevoel met een knalrode kop achter mijn PC! Ik heb gewoon 1 laagje aan... Ik ben bijna in staat om met mijn laptop lekker buiten te gaan zitten
Moi fijn dat je weer lekker naar huis mocht. Hier vandaag de 28 weken op mijn banner staan. Vind dat toch weer een stukje geruster voelen als je die 28 weken gehaald hebt, want dan weet je ook dat je overlevingskansen van je kindje goed zijn mocht het eerder komen. Maar we gaan in ieder geval voor de 37 weken, niet dat ik thuis mag bevallen, maar toch.