Ja ik hoop het ook ik mag me bed niet uit maar net wel ff gelopen wou wisselen maar mag geen fris en niet uit bed pff zo krijg ik lekker eten en dan om drie uur kom me man weer
Oh jee, da's niet zo mooi Priscilla! Hopelijk blijft jullie kindje nog een paar weekjes zitten! Sterkte meid!
Weer ff update lig op me gemak maar krampjes komen en gaan hoop dat ze blijf zitten ik wil alleen graag even naar beneden ga kapot in dat hete hok maar moet op de gyn.wachten
Jeetje Priscilla meid! Pffff... wat een heftig nieuws... Rustig blijven liggen hoor... Als ze zeggen niet te veel rondlopen, moet je het niet doen. De kleine meid moet nog even bij mama blijven!! En nog lekker groeien!! Hou ons op de hoogte en veel sterkte toegewenst! x
Ik heb er niet zoveel verstand voor hoor maar kunnen ze t nu nog wel uitstellen?? En dan bedoel ik weken uitstellen. Of is t nu echt elke dag is er 1 extra maar t gaat nu wel snel gebeuren??
Het is gewoon afwachten krijg morgen groei echo en als mag mag ik luchtje scheppen deze week en misschien als rustig blijf mag ik deze week Naar huis
jeetje wat heftig, duimen dat ze nog in je buik blijft, dit is wel heel vroeg, sterkte. even een vraagje ik mocht mijn blijedoos ook ophalen, gisteren gedaan, maar er zat ook een capsule met volgens mij wasmiddel bij. ik heb die vanochtend in de wasmachine gegooid bij kleding, alleen toen ik de machine open deed lag het zakje half op de rand (kleverig plak spul) en ene gedeelte zat nog middel in (blauwe) nu begin ik te twijfelen was het toch niet voor de afwasmachine bedoeld?? als ik google lijkt het op ariel. wie had dit ook?? of heeft de verpakking nog (weer opruim woede gehad, dus alles ligt in de container)
nee vond het niet, rook wel lekker, maar in de rand lag een alf plakkerig niet vergaand zakje van de capsule en het blauwe zat er nog half in. ik had hem op 40graden gedaan en dan een uur lang. zou ze zowiezo niet zelf kopen, vind ze erg prijzig, ik was altijd met vloeibaar en mijn handoeken gewoon met poeder. (meestal ook kookwas)
Jeetje Pricilla, sterkte de komende tijd,wat duurt wachten dan lang zeg.. Pfff Guus,het is sowieso beter voor jeen machine om met poeder te wassen.. Zo na een weekend in de kou te hebben gezeten en vele klus uren later, is de ketel verhuisd naar de andere kant van de zolder. Moet nog 1 ding nagekeken worden want de kachels aan de achterkant worden niet helemaal warm.. Maae goed, het begin is er. Morgen weer naar de chiropractor, hopelijk gaat het beter daarna, want sinds mijn.bezoek van.donderdag sterf ik van de pijn
Pff. Morgen naar de huisarts en even om een bloedonderzoek vragen. Vriendin van mij die belde toen straks, zij heeft blijkbaar tijdens haar zwangerschap het CMV virus opgelopen (dat wist ik), en haar dochtertje heeft het dus ook. Ze is net in de afgelopen maanden bevallen. Na de bevalling pas achter gekomen. Alleen nu had ze aangeraden om mij ook te laten testen, ivm dat ze vrij vaak op onze dochtertje paste tijdens de zwangerschap, en het over te geven is aan speeksel etc.. en laat nou is raden dat mijn dochter ook dol op is van knuffelen en kusjes geven en gewoon alles pakken en delen.. zucht.. Volgens de verloskundige moet ik me niet zorgen maken want het komt zo weinig voor, maar ze kon zelf geen besmettingsrisico geven. Ze zou eigenlijk volgende week komen oppassen met haar dochter maar nu twijfel ik toch om af te zeggen tot ik bloedresultaten heb en misschien te horen krijg dat ik het al heb... Voel me zo slecht want ze had het er echt moeilijk mee om te vertellen dat het voor mij ook misschien effect kon hebben. Dus maandag huisarts bellen, CMV test aanvragen. Hoop dat ik het al gewoon gehad heb natuurlijk.. Ik vind het wel wat eng hoor.. Hoop dat ik snel die onderzoek krijg en snel de resultaten krijg. Hopelijk kan de huisarts me dan ook advies in omgang geven.. Mag volgende week wel voor nog een echo terugkomen bij de paramedische hogeschool, dus dat is wel leuk.. nog een keer ons jongetje zien.. Stomme onnodige zorgen ook. Pfff.
@ priscilla: Heel veel succes meid en rustig aan doen!! Je kan het zeker nog even volhouden hoor maar luister naar je lichaam en de artsen!! @ Memmie: Ik heb ook van die zakjes staan maar gebruik ze enkel met de grote 60 graden wasprogramma's, een uur is inderdaad te kort om alles te laten oplossen. @ Purified: toch maar oppassen met CMV hoor, ik heb het idee dat ze er hier in Nederland nogal luchtig over doen. In België word je standaard getest aan het begin van je zwangerschap en mag je bijvoorbeeld niet meer werken als je in een kdv werkt. Dit weekend heeft manlief flink zijn best gedaan, de meubeltjes zitten in elkaar! Heben jullie trouwens verduisteringsgordijnen in de babykamer en zo ja, hoe erg zijn kleine lichtstrepen voor de baby? We zijn de verschillende opties aan het bekijken voor rolgordijnen maar omdat we een draai-kiep deur hebben zijn de mogelijkheden beperkt. Veel systemen die je op het raam zelf aanbrengt zijn beperkt tot 1m80 of 2m hoog en onze raam is 2m09 hoog. Het alternatief is een standaard los rolgordijn over het raam heen maar dan kan het raam niet op kiep met het gordijn naar beneden (bijvoorbeeld in de zomer. De perfecte oplossing is van Luxaflex maar kost ruim 600 Euro en dat is toch wel een beetje veel centjes, de kans is vrij groot dat we nog max 3-5 jaar in ons huis blijven wonen.
Wij hebben een verduisterend rol gordijn met daarbij ook nog eens ver duisteren de gordijnen, bij ons is het niet om het zo donker mogelijk te maken maar meer vanwege dat de zon er in de zomer bijna de hele dag erop staat, om zoveel mogelijk hitte buiten te houden
Ow bah Priscilla, doe rustig aan hoor!!! Hoop dat het wat tot rust is gekomen! Purified dat klinkt best eng zeg! heb ff gegoogled wat het was. Hoop dat het voor jou niet gevaarlijk meer is en dat je dochter niet ziek is/wordt. Kan me voorstellen dat je twijfelt om haar te laten oppassen! Saartje, ik heb geen verduisterende gordijnen hoor. Had de eerste tijd op mijn zoontjes kamer zelfs nog helemaal geen gordijnen. Heeft hij nooit last van gehad! Had ik nou laatst iets gezegd over dat het hier nog mee viel met de maagzuur klachten??? Pfff....over het afroepen gesproken...halve nacht wakker gelegen. Maar even de huisarts bellen straks wat ik allemaal wel en niet mag gebruiken tijdens zwangerschap. Had hier al wel Rennie en Gaviscon voorbij zien komen, maar dacht dat ik in de bijsluiter van Rennie had gelezen dat het niet goed was tijdens zwangerschap...nou ja, maar even navragen dan!
Hoi meiden nou goed nieuws onze kleine meid doet het super heb afgelopen nacht nog longrijping gehad en een wee remmer tablet vannacht nog eentje en morgen mobiliseren gaat dat goed mag ik naar huis toe joepie 1cm ontsluiting en slijmvlies was 3,5 maar ze zei dat meer was