OHH gelukkig! Doe het rustig aan. Voor het vertrouwen, ik ben zelf met 26 weken geboren 25 jaar geleden. Dat is ook goed gekomen! Maak je niet te druk. Ook al is dit makkelijker gezegd dan gedaan!!! Hoop wel dat de kleine nog lekker blijft zitten. Succes!
Ja ik hou me aan het protocol en me man die stuur me ook aan haha..alleen net me over buur wat weeën dan slik je ff huil wel veel want mis me mannen wel hoor.maar hopelijk snel goed nieuws dat ik naar huis mag met complete bed rust
Net controle gehad met een groeiecho. Alles is goed gelukkig. Groei loopt mooi gelijk met t aantal weken. Baby lag mooi met hoofd naar beneden. Hele geruststelling allemaal.
Jeetje priscilla, ik lees net even bij van een paar dagen. Wat schrikken zeg! Nu al bevallen zou echt geen pretje zijn. Laat die beeb nog maar wat weken zitten! Gelukkig lijkt het wat rustiger te zijn nu. Ik had vandaag controle bij de vk. De bloeddruk was redelijk. Tussen de 85/90. Wel voelde ze mn baarmoeder al heel hoog zitten. Veel hoger dan de vorige keer. Dus ook ik moet nog voor de glucose test en nog een groei echo. Waarschijnlijk heb ik gewoon een riant zwembad voor de kleine man. Donderdag weer check up in zkh
Hopelijk blijft je meisje nog even zitten, Priscilla! En dat je snel naar huis mag, lekker bij je mannen! Kan me heel goed voorstellen dat je ze enorm mist...
Rustig aan hoor Priscilla, ook als je straks naar huis mag!! Ondanks dat de kansen nu al best groot zijn is het zeker geen fijne ervaring om wekenlang naar je beebje in de couveuse te moeten. Dank voor de tips over de verduistering, de zon komt gelukkig pas 's avonds op de kinderkamer dus daarvoor is het niet nodig. Het is alleen zo licht bij ons 's nachts door de straatlantaarn en de verlichting van de kassen maar misschien hoeft het dan niet echt potdicht te zitten allemaal. Morgen 29 weken en weer eens langs de VK, ben benieuwd of ik op mijn donder ga krijgen omdat ik weer zoveel ben aangekomen!
Priscilla fijn te horen dat het goed gaat met je meisje! Hoop dat alles verder ook goed gaat en dat ze nog ff lekker blijft zitten waar ze zit! Das voorlopig toch echt de beste plek! Vanmorgen heel vroeg manlief afgezet bij carpoolplek waar hij werd opgepikt om weer 2 dagen weg te gaan. Niks aan hoor, zo alleen thuis...al heb ik het wel druk zat en moest ik vandaag gewoon werken... M'n zoontje is helemaal van slag de laatste tijd...wil opeens niet meer gaan slapen en is bang voor het donker...pfff en dan steken ze ook nog af en toe vuurwerk af hier in de buurt....arme mannetje zegt elke keer met een trillend onder lipje: "je hoeft niet bang te zijn voor de boemerdeboem. Dat is buiten. Stil maar, ik ben bij je!" Net weer helemaal aan het zweten van het huilen...hè, niks aan hoor!
heej meiden ik heb vandaag mogen mobiliseren en mag morgen naar huis als alles goed gaat maar het gaat super dus morgen klets ik hij xxx
@ Priscilla gelukkig! Wat een goed nieuws! @ weegschaal heb er enkel nog maar bij de eerste afspraak opgemoeten en hoeft voor mij ook niet Komt er ook weer wel af met 4 kids thuis dalijk. Nu ff klaag tijd.... Pffoooeeehhh mn buuk begint echt in de weg te zitten.... Je kan merken dat dit niet nummertje 1 is.... Kortademig, veel hikjes in mn buik dus dat is ook lekker voor mn maagzuur. Mn blaas is ook een leuke voetbal. Schoenen aandoen is al erg moeilijk. En moe dat ik weer aan het worden bent maar dat hoort er bij volgens internet. Vroeger zat ik daar allemaal in maar nu na 3,5 jaar echt niet meer. En dan moet ik nog 12,5 weken pffff
Fijn dat je vandaag naar huis mag Priscilla! @Weegschaal: vanmorgen 72,6 wat voor nu +4,9 betekent. Het voelt als heel veel, maar valt dus eigenlijk heel erg mee
Nou ik heb ook op de weegschaal gestaan.... Ik durf t gewoon niet hardop te zeggen hoeveel er al bij is.....
@Priscilla, fijn dat je naar huis kan! @Roosje, klaag maar lekker!! Ik zal jullie allemaal even een goed gevoel geven... +16kg vanochtend. Ik kan wel janken, alle moeite die ik heb gedaan de afgelopen 2 jaar lijkt voor niks te zijn geweest. Op zich weet ik wel dat ik het kan om weer op mijn startgewicht te komen maar ik heb nu geen trouwjurk die als stok achter de deur kan dienen. Ik heb besloten om in ieder geval geen nieuwe kleren te kopen na mijn zwangerschap tot ik weer in mijn oude spullen pas zodat ik tot die tijd veroordeeld ben tot zwangerschapskledign. Ik hoop dat dat helpt!
Priscilla wat fijn meid. Bedrust of mag je nog wel w at doen? Hier ook al wat aangekomen maar ook al n erg dikke buik. Bukken doet zeer en kost veel energie. Gelukkig is ons mannetje sinds n paar weekjes aan t rondlopen dus erg gezellig en ook wel handig
Fijn priscilla, weer lekker naar huis! Wegen......: Ik vond mijn + 11 kg al schrikbarend maar dat valt dus nog mee Memmie en Saar, ik kan denk ik wel met jullie zeggen dat het echt niet door puur eten komt. Natuurlijk, ik snoep heus. Nu de oliebollenkraam er weer staat heb ik er tot nu twee 2 keer 1 gekocht. Maar ik zit geen zakken chips/chocolade of weet ik wat weg te eten. Ik snoep heus meer dan niet-zwanger maar geen bizarre hoeveelheden. En ja, we krijgen het er weer af straks. We gaan gezamenlijk de strijd tegen de kilos aan vanaf mei ofzo. Even settelen in de nieuwe situatie en volgend jaar rond deze tijd showen we ons normale lijf in een kerstjurkje! Deal?? Heb ik al verteld dat ik ook de suikertest alsnog moet ondergaan? Ik was maandag op controle bij VK en mijn buik was opeens enorm gegroeid. Van 2 vingers boven de navel naar opeens onder mijn borstbeen. Te veel in korte tijd. Dus of vorige meting was niet helemaal goed, of een verschrikkelijke groeispurt. De 19 dus de GTT. Morgen weer naar zkh voor bloeddruk meting en ook een groeiecho is meteen aangevraagd door VK. Maar of die ook diezelfde dag nog kan?? Afgelopen donderdag is er ook nog een echo gemaakt en toen was de baby gewoon volgens de lijn door gegroeid dus maak me geen zorgen. Ik heb wel vaker last van mijn buik, en dan vooral de bovenrand. Echt of de buik op klappen staat. Maar of dat dan zo'n bandgevoel is???