Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    nu al het kraampakket binnen? belde vanmiddag toevallig met de menzis, de mijne komt rond de 33e week zeiden ze.
    Al verwacht ik niet veel van nodig te zijn i.v.m. ziekenhuis bevalling maar die kraamverbanden zal ik wel nodig zijn ;)

2. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Ik kon m vanaf week 24 ophalen. Wat een verschil zit er dan in he

3. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    hier gaat het redelijk, kuur slaat redelijk aan, had verwacht al beter te zijn(ongeduldig) maar slaap snachts tenminste weer. en in combi met mijn astma medicatie gaat het overdag ook redelijk goed.

alleen door mijn zwdementie vergeet ik mijn medicatie optijd in te nemen, die van vanmiddag heb ik net een uurtje binnen............

hier word er flink geschopt binnen in, schrik geregeld van een harde pijnlijke trap. maar kan er wel van genieten, zie het ook aan de buitenkant van mijn buik.
    Alleen mijn rechterhup is erg vervelend/pijnlijk en snel last van mijn banden, vooral het gedeelte waar ze vorig jaar endometriose hebben weg gehaald. door die hoest buien kon ik nog geen 5 min fietsen, nu gaat het wel al beter, mits ik daarvoor niet te veel heb gedaan.

ben blij dat de ellendige kerstboom staat, al dat bukken is niet bevordelijk (auw auw auw)

maar voorderest mag ik niet klagen hahaha
    oja morgen weer naar het zh, maar dan naar de verloskundige daar, als het goed is gaan we weer baby kieken!!!. manlief zit helaas dan weer in het buitenland. maar straks wel 2 week fulltime thuis.

las dat er een paar mannen rond bevallings datum weg waren, ik heb die van mij verboden om dan naar het buitenland te gaan en meer dan een uur reizen van huis te zijn, gelukkig doet zijn baas daar ook niet moeilijk over.

4. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    fijn dat de kuur aanslaat guus, heerlijk hè dat getrap?
    vervelend dat je zo'n pijn hebt aan heup en banden!

5. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Vandaag eindelijk de babykamer uitgekozen en gekocht..
    Nu nog in elkaar zetten maar dat mag manlief lekker doen.

Vandaag schrok ik ook van een paar enge schoppen heel mn ketting ging gewoon omhoog. Maar wel leuk dat gevoel..ik kan eigenlijk niet wachten om te bevallen zodat ik mn babytje in me armen heb.
    Wie heeft dit ook heel erg?

6. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    wat leuk dat jullie een kamertje hebben gekocht Essie! hard schoppen ze soms he? ik werd vanavond ook flink getrapt van binnen, mijn hele buik bewoog heen en weer :D heerlijk!

hier babykamer en kamer voor S al helemaal klaar, kleertjes hangen zelfs al in de kast:) ga ik zo af en toe even heerlijk tussen neuzen en wegdromen, van mij mag het wel al maart (of in elk geval half februari)2014 zijn!

7. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    Menie ik zag ze en heb ze ver onder in de doos gedaan hahahaha!!

Christiana haha niet bang zijn hoor:D

Moi ik had er ook 2 in en later maar 1 tje..

Saartje Pff ik had dat ok een beetje nu ik er aan denk een blauwe arm maar niet zo erg als jij denk ik..ik heb het met jayden zijn bevalling of week later na curratage gehad dat ik een schok kreeg in me arm van verkeerd prikken ik wilde een andere zei me man dat kun je niet maken:Dik zo ik wel wil geen pijn heb ik al genoeg haha:p

Purified niet gehad na de bevalling maar als ik deze keer een keizersnede krijg dan wel een katheter denk ik..

Wien balen van je koortslip heb er ook gehad tijdens de zwangerschap..

2bemama ja zo denk ik ook elke dag is er 1..goed van je dat je over je angsten heb gesproken met je verloskundige moet ik ook nog doen want vind dit nog steeds eng die ontsluiting..

Guus fijn dat de kuur aan slaat!!

Essie ik kan ook niet meer wachten hoop snel dat het februari/maart is..

Zo hier net een loempia in me buik zitten haha:Den mijn man kan koken haha rode kool met hachee (van buuf gehad) en gebakken aardappels wat meer normale aardappels was schijfjes te lang door gekookt dus me man baalde gewoon..maar smaakte goed..

Oja toen ik in ziekenhuis lag zei vriendinnen van mij je had wel dood kunnen gaan ik ben er nog boos om..omdat me vriendin loslatende placenta had en ik gewoon weeeen denk dat ze het verschil niet weten..

en iemand op Facebook vond leuk om te zeggen dat ik gedragsproblemen heb omdat ik kwaad reageerde dat ik maar 2 boterhammen op kon door het hele gebeuren o ik kan me om sommige dingen zo boos maken hè.dat ik denk denk is na wat ik mee maak toen ik in het ziekenhuis lag;)

8. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik belde de verzekering op over mijn kraampakket en ze wisten me te vertellen dat het bij mijn buurvrouw was afgeleverd. Dus daarvoor was dat kaartje van Selectvracht terwijl ik niets besteld had! Ik dacht dat het een foutje was en dat het voor een andere buur was... tja, afzender was niet een bekend bedrijf dus...

Vandaag ook de uitslag van bloedonderzoek gehad en helaas moet ik aan de ijzersupplementen. Ik ben wel verbaasd dat ik een tekort heb want ik eet elke dag bruin volkoren brood, muesli, veel rundsvlees, elke dag 2 stukken fruit en minstens 300-400g groenten op een dag.

9. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    ZIjn er nog meer meiden bij de interpolis verzekerd??
    Ik belde nav dit topic wanneer mijn kraampakket komt, maar omdat ik in 2014 beval en hij dan niet meer vergoed wordt krijg ik hem niet!
    Ik zo nou je moet hem voor de 7e maand aanvragen en dat heb ik ruim optijd gedaan maar nee hoor mw u krijgt hem niet. Gelden de regels van volgend jaar. Kan hem wel kopen voor 23,45 via de verzekering plus 4.95 verzendkosten.
    Nou moet ik in het zh bevallen, weet wel dat ik bij mijn zoontje ook lang niet alles gebruikt heb.
    VInd het een beetje zonde om er bijna 30 euro aan uit te geven als je het niet gebruikt.

10. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Ik ben vorige keer ook in het ziekenhuis bevallen en heb volgens mij alleen het kraamverband gebruikt en het zeiltje voor in bed. Dat kan je vast ook wel ergens los kopen. Zou zelf ook niet een heel kraampakket kopen hoor

11. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Lekker belachelijk! Ik weet niet waar je woont, maar ik heb nog een volledig kraampakket van m'n vorige zwangerschap op zolder staan. Mag je zo hebben als je wilt!

12. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tss jullie zijn maar druk met de kraampakketten etc. Ik ben er niet zo mee bezig nog. Voorlopig nog niet nodig. Maar ik bedacht me opeens dat ik ook nogsteeds niet de uitnodiging voor de blije doos heb gekregen. Ik verwacht die in de email.
    Toen bedacht ik me dat ik de ophaalkaart ook wel bij die Wij gekregen kan hebben. Ik lees ze nooit, neem er de tijd niet voor. Dus ik ruk die cellofaantjes eraf en ja hoor! Een ophaalkaart. Mooi! Oh, de doos is op te halen tot 1 december 2013...
    Morgen maar even bellen dan!

13. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    Saartje hier ook met selektvracht gehad:D

Lovelyme ik zot bij cz en krijg hem wel vergoed..

Mooi ik kreeg hem apart via sandd ik zou wel even bellen ja als die verlopen is..

Zo hier de kleine is goed bezig met schoppen en me man vind het grappig dat ze zo druk is en vooral als ik ga slapen;)morgen weer naar de gyn toe controle en groei echo..ben vandaag ff met me man mee geweest in de auto rondje gereden want pinautomaat hier in dorp gaat weg dus kon die niet pinnen..en ben ook in de straat gaan wandelen ging ook goed.wat ik wel mis klinkt stom de sex:(ga morgen toch ff navraag doen want hou ik iet vol tot paar weken na de bevalling haha:p

14. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    saartje mooi optijd met dat pakker dus!

lovelyme belachelijk zeg, en dreigen met overstappen of daadwerkelijk overstappen is geen optie?
    ik heb overigens alleen het kraamverband en de alcohol en watten gebruikt geloof ik

moi daar zeg je me wat, ik heb dus die kaart ook niet gehad en lees de wij ook niet, al komt hij wel binnen. handig zeg want ik heb ze al bij het oud papier gegooid:(

priscilla succes morgen! en hoezo geen seks? heb ik misschien gemist maar mag je dat niet dan? hier gewoon seks, bij S zelfs nog tot 2 dagen voor de bevalling

15. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT

Nou heb niet gevraagd of het mag omdat ik weeen heb gehad en 1 cm ontsluiting ik ga het morgen wel vragen..want ik hou dat niet vol zo lang geen sex eerlijk gezegd..

16. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    HE BAH, mijn hele verhaal is weg.

Ik kom morgen wel even bijkletsen....

17. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo, 30 weken vandaag, het echte aftellen is nu begonnen! Jammer dat ik vannacht zo bagger geslapen heb. Om 3 u wakker en niet meer echt geslapen dus ik zit met kleine oogjes achter mijn scherm.

18. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38

Super lief! Maar ik woon in Flevoland dus niet echt naast de deur.
    Ik ga gewoon maar wat losse dingen halen.

19. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Nee niks hielp want ze zegt nee hoor je bent in 2014 uitgerekend dus kan niks doen.. nou mooi belachelijk en daar betaal ik nu zoveel geld voor! Heb een hoge verzekering omdat ik de acnebehandelingen ook vergoed kreeg en halverwege het jaar bedachten ze ach de producten vergoeden we niet meer..

En er was nog iemand met de tip van verzekering die het wel vergoed, heb al even zitten zoeken op wat verzekeringen maar dan zit je soms weer met de kraamzorg die ik nu heb dat ze die niet vergoeden.

20. 2bmama

2bmama Actief lid

2 feb 2011
    388
    0
    0
    ambulant begeleider
    Zo heerlijk relaxed zeg...zoontje van mijn vriendin is hier te spelen en die 2 mannetjes zijn heerlijk aan het rommelen allebei...laten mij gewoon met rust! Dat ken ik helemaal niet...normaal staat mijn zoontje elke 2 tellen aan mijn been te trekken! Af en toe een keertje strijd om iets waar ze allebei mee willen spelen, maar verder heel rustig!

Wien, had nog niet gereageerd op die koortslip, maar ik heb er ook al weer 1...balen he! Vind het zo verschrikkelijk dat ik m'n zoon dan niet eens een kus kan geven!

Al die verhalen over kraampakketten enzo...ik haal denk ik wat kraamverband bij en kijk nog even of ik echt nog dringend andere dingen moet hebben die ik niet standaard in huis heb...ga niet zo'n heel pakket halen hoor. Ben er ook eigenlijk nog niet zo mee bezig...lijkt allemaal nog zo ver weg!
    Ook nog niet echt bezig met de baby kamer. Misschien dat ik straks eens even naar een peuter bedje voor mijn zoontje ga kijken...kan hij daar vast mee gaan oefenen...al wil ik dat liever niet op de kamer waar hij nu slaapt. Begint allemaal ondertussen natuurlijk wel tijd te worden, maar aangezien we nog een hele zolderverbouwing op de planning hebben staan heb ik het idee dat het toch nog geen zin heeft. Gelukkig laten we het wel helemaal doen, dus dan is het ook in een week helemaal klaar!

Verder alles ook goed hier! Kleine is lekker druk en word ook regelmatig al echt pijnlijk geschopt! Bloeduitslagen waren hier allemaal goed gelukkig. Vrijdag 30 weken echo...kijk ik echt heel erg naar uit! Alleen beetje vroeg in de ochtend, maarja, hoef ik er niet de hele dag op te wachten!

Deel Deze Pagina