Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    TJ wat grappig, én ook nog allebei jongen-meisje :D

memmie dat lijkt me héél vervelend! ik slaap gelukkig erg goed

2. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    2bemama doe ik zeker hoor nu weer volledige rust soms ff tussen uit en op me kont strijken..

Memmie tuurlijk mag je klagen ik slaap ook slecht..

Hier ff vreugde dansje al 3 weken thuis joepie..donderdag naar het ziekenhuis weer groeiecho en controle maar ga wel aangeven van die krampen en de harde buiken die ik vaak heb..kan ook niet meer ver lopen zo moe ben ik haha ach nog heel even en dan bevallen haha..heb er zin in denk ik..

3. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ik wil bevallennn kan niet meer wachten

4. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    Oh ben ik niet de enige haha kan me niet snel genoeg gaan hoor..maar zal me buik missen aangezien dit de laatste is maar wilde me steriliseren doe het niet maar me man wil hierna echt niet meer..whaha ga moeilijke worden dan mag hij het knoopje doen maar..:p

5. meissie1984

meissie1984 Actief lid

9 apr 2013
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil nu ook wel bevallen.
    word nu steeds zwaarder.vaker harde buiken en ook veel last van maagzuur. ben blij dat melk mij goed helpt tegen maagzuur.drink 2-3 pakken per dag ervan op.
    gelukkig is de babykamer helemaal klaar en bijna alles is uitgewassen.

6. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    Fijn om te lezen dat k niet de enige ben die het nu al zat is haha.
    Ben ook zo ntzettend moe, kan de hele tijd wel slapen.

Oxbow wat een mooie echo

Pricilla fijn dat je kleine nog steeds veilig binnen zit.

Hier net de eerste kleertjes gewassen en alvast een deel van DE tas klaar gezet, hopelijk hoef ik hem pas over 11wk te gebruiken.

7. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    Guus jij ook al lekker bezig hier ook hoor alles bijna gewassen door me man die is nog een weekje thuis..

Hier vrijdag lekker shoppen gaan kleding kopen en nog wat spulletjes:)ik merk wel niet veel meer kan lopen ben al moe als ik naar de slager moet haha..vandaag salades en snacks en stokbrood gehaald voor morgen vanavond soepje..

Oja hebben jullie ook last van de stoelgang ik krijg zo erge buikpijn en dan luk het even niet..gelukkig kan ik na paar minuten wel maar is lastig..

8. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Vandaag de gemeente gebeld.. ondertrouw geregeld..

Partner en ik wouden toch heel graag trouwen voordat de kleine er is.. Zijn van plan om het klein te houden met wat naasten bij ons. Volgende week gaan we in ondertrouw en op 14 Februari zal het zo ver zijn. Vorige week een zwangerschaps-positie jurk aangepast in Amsterdam.

Wow. Manlief is uit nerveusiteit wat vroeger naar huis gekomen. Over 6 weken trouwen en 10 weken komt ons mannetje er :)

Kan niet wachten! Vanavond trouwens ook weer samen bevallen.. leuk!

9. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Ik heb ook weer wat last van de stoelgang. Vervelend is dat... Ben blij te lezen dat het bij jullie ook zwaarder wordt. Stukken lopen, boodschappen doen etc kost veel moeite. Er komt hier nu elke week een kennis de grote huishouding doen zeg maar. Badkamer toilet grote beurt en boven+zolder stofzuigen. T wil gewoon allemaal niet meer. Verder weer een hele slechte nacht gehad. Wordt er een beetje moedeloos van. Zou bijna een moord plegen voor een slaaptabelt haha.

10. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Priscilla, gelukkig zit de kleine nog lekker in je buik! :D
    Ik geloof goed dat bij sommige meiden het einde niet snel genoeg kan komen.
    Slapen gaat hier redelijk. Ik weet niet meer wie het zei over alleen slapen of als manlief later naar bed komt. Maar dat heb ik precies hetzelfde.
    Buikkrampen ja heb ik bijna dagelijks, soms harde buik denk ik maar ook wel eens dat ik dan vlug naar de wc moet.

Heb afgelopen week mijn laatste werkdag ingepland als ik 38.2 weken ben :$ als ik daaraan denk dan krijg ik het al heet...
    Mja de langste dag vd week ben ik gelukkig kwijt :D

Nu werk ik alleen nog voor mezelf 6a8 uurtjes op een dag 3 x per week. Ik hoop dat ik het zo lang volhoud :p

Straks de eerste groei echo. Ben benieuwd!!! :D

11. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    ZO, de Kerstdagen ook weer doorgekomen! Gelukkig voel ik me nog aardig fit, vrijdag geshopt, zaterdag gesport en zondag weer geshopt :)

Normaal komt mijn poetshulp op woensdag, met de Kerst had ze afgezegd. Zaterdag na het sporten heb ik me dan maar kwaad gemaakt en 3u lang het huis onder handen genomen! Hopelijk laat ze me deze week niet in de steek want ik moet gewoon werken.

Morgen heb ik ook de liggings/groei echo, ik kijk ernaar uit om ons ventje weer eens te zien.

12. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Ben vanmorgen weer op controle bij de gyn geweest, bleek bloeddruk weer veel te hoog (onderdruk 105). Meteen doorgestuurd naar de verloskamers voor verder onderzoek. Uur aan de CTG gelegen en ondertussen paar keer bloeddruk gemeten. Op het laatst was de onderdruk gezakt naar 78, prima dus. Wat rust al niet kan doen! CTG en bloed en urine waren prima, dus mocht weer lekker naar huis. Maar moet wel per direct stoppen met werken. Moest nog maar 3 weken, dus het valt mee (vorige keer zat ik met 25 weken al volledig thuis). Nu dus heel rustig aan doen!

Vanavond eerste keer zwangerschapsgym gehad. Was wel leuk!

Ga nu m'n bed in duiken, hopelijk slaap ik iets meer dan afgelopen nacht (5 uurtjes)...

13. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoihoi,

Wij ook de kerst goed door gekomen. Nog even vanavond en dan start ons jaar dames! 2014! Het jaar dat ons allemaal (opnieuw) moeder beloofd te maken. Ik heb er zo'n zin in. Het voelt echt als de laatste weekjes. Kerstboom er uit, verse bloemen erin.. Op naar het voorjaar!

Vandaag ben ik aan het werk, na een week vakantie. Vrijdag ook werken en dan dinsdag weer. Dan zijn tenminste collega's weer terug, weer wat gezelligheid in de tent. En dan nog maar een maand werken!! Wat gaat het dan opeens snel!

Ik voel me wel ok de laatste tijd. Die bloeddruk houdt zich gelukkig rustig. De drukke maand is ook voorbij. Dat scheelt.
    En we schieten mooi op met kamertje! Behangen is klaar, de gordijnen hangen en gisteren heb ik het bedje vast erin geschoven. Alvast even opgemaakt voor het idee. Alles moet nog in de was, maar dat doe ik in mijn verlof pas.
    2 foto's van het resultaat so far.

Bijgevoegde bestanden:

• bedje.jpg
      bedje.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,5 KB
      Weergaven:
      21
    • kamer.jpg
      kamer.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,6 KB
      Weergaven:
      14
  14. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    #4974 moi79, 31 dec 2013
    Laatst bewerkt: 31 dec 2013
    TJ doe maar rustig aan hoor! Zo'n onderdruk is zeker niet best!!

Wat ik me trouwens nog afvroeg, in het begin van de zwangerschap vertelde iemand dat zij al niet meer mocht werken. Een Belgische lerares die vanwege risico op kinderziektes niet meer mocht werken. Dus zat ze na de zomervakantie al thuis. Wie is dat ook alweer?

Edit: al gevonden. Veto! Ik ben benieuwd hoe het met haar is. Of voor haar de zwangerschap gewoon "snel" verloopt of dat het naar haar gevoel lang duurt. Nu mijn verlof dichterbij komt kijk ik echt uit naar stoppen met werken, maar als je al vanaf juli thuis zit...

15. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Wat een mooi kamertje al, Moi! Super!

Ik weet niet precies meer wie dat was. Er zijn veel meiden die niet meer mee schrijven helaas...
    Ik zou er zelf niet aan moeten denken om 9 maanden thuis te moeten zitten. Vind het werken veel te leuk! Vind het al jammer dat ik nu met 31 weken al volledig thuis zit.

16. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zie mijn aanvulling...

17. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    We hebben trouwens wel veel meelezers! Zag net 2 leden en 7 gasten staan :$ Interessant topic dus blijkbaar ;)

18. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Ik zie het! Tegelijkertijd gepost denk ik :p

19. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Ik lees ook meer dan ik schrijf, omdat ik vaak via tablet lees. Dat reageert toch minder fijn ;)

Hier gaat alles ook goed. Alleen nog rolgordijntjes ophangen en dan is de babykamer klaar. Kerstboom is er inmiddels ook uit en daar staat de box nu. We hebben een kat die we moeten leren eruit te blijven, maar ze kijkt er eigenlijk niet naar om :D
    Ik heb de wieg en het ledikantje ook al opgemaakt voor de vorm hoor. Ziet er gezelliger uit :p

Iedereen een fijne jaarwisseling!

20. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Ff een vies vraagje. Zag net bij t afvegen na t plassen een dikke klodder groenige afscheiding. Betekend dat dat ik een schimmelinfectie heb ofzo? Heb niet heel veel jeuk. Wel klein beetje maar dacht dat dat kwam omdat ik heel veel afscheiding heb dus heb steeds nat ondergoed.

Deel Deze Pagina