Ik 1 kv test gedaan en omdat mijn man het niet wou geloven hoe duidelijk de streep ook was haha nog een cb test gehaald ( digitaal) en eergister de test van mvm
@ Nuage; succes met de volgende ronde! Honger honger honger. Herken iemand dit? Nog nooit zoveel honger gehad, ook niet met de zwangerschap van mijn dochter. Wel een leuke zwangerschapskwaal!
@ Testen: Hier heb ik tot nu toe 3 testen gedaan met elke keer drie dagen ertussen waarvan een met indicator. Na die laatste geloofde ik het pas echt . @ Kwaaltjes: Hier ook absoluut geen honger, vandaag zelfs erg veel last van maag en darmen. Beetje jammer want eten is heerlijk! Moeheid herken ik wel, maar vreemd genoeg slaap ik erg onrustig, beetje bizar.
Nuage: oh wat sneu... veel sterkte ermee en hopelijk ben je snel weer zwanger! Testen: hier nu in totaal 4x getest, oh nee 5x met die van MvM erbij! De eerste was al vroeg, 5 dgn voor NOD. Daarna 1 op NOD, eentje van cb de dag erna. Verder dus gisteren voordat die mevrouw van MvM kwam (had zo'n raar idee dat die ineens negatief zou zijn als zij zou testen..haha, hormonen) en die van MvM. Ben er nu wel van overtuigd en voel me best zwanger. Dat wil zeggen: moe moe moe, honger!, gevoelige borsten, zwaar gevoel in onderbuik... Heb overigens op 26 juli al mijn eerste echo! Spannend.... Hopelijk goed nieuws, want dan kunnen we 2 dagen later (op de verjaardag van onze dochter en mezelf) de opa's en oma's inlichten. Zou wel een mooie gelegenheid zijn!
Ja herken het hongergevoel heel goed. S morgens heel misselijk waardoor ik geen zin.heb in eten. Maar einde van de ochtend.. vreselijk haha. Eet af en toe een klein beetje
Nuage, jij heel veel sterkte met het een plekje geven, en verwerken! Duim voor je dat je snel en plak beep hebt! Wat wordt er veel geschreven haha! Kan het niet allemaal meer bij houden.. Kwaaltjes, hier erg zere zware borsten, lijken soms wel bakstenen haha.. Met vlagen misselijk, en buikpijn. Ik slaap de laatste tijd ineens erg slecht.. En kan erg slecht naar de wc toe! :S Ik heb mijn eerste test met ochtend urine gedaan, en later die twee van CB met middag urine. Maar dan wel beetje rekening gehouden met niet te veel drinken en te vaak plassen! Ik ga weer aan het werk, mijn pauze zit er weer op! Fijne avond iedereen!
Jeetje heel veel sterkte. Dikke knuffel voor jullie! Ik heb vanmiddag mijn eerste echo gehad. Alles wat goed en het hartje klopte zelfs. Ik ben helemaal blij.. 5 aug moet ik terug komen.
Ik heb drie cb digitale testen gedaan en twee kv testen. Efteling was heel leuk vandaag. Voorhee sliep mijn kleine man nog wel een keer in de Efteling, maar dat zat er vandaag niet in. Hij had het veel te druk met naar de sprookjes luisteren!
Even een rare vraag misschien. Ik weet dat als je zwanger bent je nergens in mag, maar is dat van zodra je weet dat je zwanger bent al meteen zo slecht? Ik ben straks met de tilburgse kermis net 6 weken zwanger, de kermis hier begint morgen.. kan het echt al kwaad zo vroeg om zo vroeg ergens in te gaan? Begrijp het echt wel met 12 of 20 weken en later.. maar zo vroeg? vaak weten mensen het net een dag of twee met 5 weken omdat ze er niet mee bezig zijn?
Purified: pffoe, ik weet het niet hoor. Het heeft geloof ik te maken met het loslaten of scheuren van de placenta. Die is nu ongeveer aan het vormen. Ik zou echt niet weten wat voor effect zo'n attractie nu heeft.
@amaroen Gefeliciteerd is toch een mooi bevestiging. @purified Ik zou niet in wilde attracties gaan. Als je het niet wist was het wat anders wat niet weef wat niet deert. Maar wil je dat risico nu echt nemen? Ga dat bij jezelf na.
lovely ik heb kraamzorg dat nou die deden niet moeilijk gelukkig monatoetje ik hou ook niet bij hoor haha blike dat is beetje stom geef de hormonen maar de schuld haha marral dat is lekker snel met mvm bliss o dat is leuk de efteling wij gaan in augustus als we vakantie hebben suuuuus kv testen en cb testen oja en ovu testen haha had er over nuage nee meen je niet sterkte en een dikke knuffel voor jou!! suuzie ik hoop dat het beebje blij zitten!! frummelk pff dat is een opluchting hopen dat de pijn snel weg is!! blike je mag een dag na mij naar de vk lekker snel he is dat!! gwendeline misschien te veel gedronken.. saartje ik ga duimen voor je!! noor ja heb inmiddels 3 bakken chips op ik zo ik nog meer honger tegen me man hij zei pak je er nog 1 haha amaroen wat fijn dat de echo goed was!! zo ben weer bij haha tjonge jonge kletskousenhier gewerkt vandaag ietsje langer over gedaan ben niet voor uit te branden heb nog me laatste cb gedaan 2-3 weken en had best wel wat gedronken al....
@ Amaroen: Wat een mooi nieuws! Ontzettend fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien! Mooie echo hoor! @ Nova: Wat leuk als je het nieuws zou kunnen vertellen op je verjaardag en de verjaardag van je dochter! Een mooi cadeautje is dat! @ Blisskarin: Wat fijn dat de efteling zo leuk was en je een fijne dag hebt gehad! @ Purified: De meningen over wat wel en niet kan lopen erg uiteen. Het is echt een keuze die je zelf moet maken, waar voel jij je prettig en goed bij? @ Priscilla: Fijn dat je weer een mooie test had!
Voor mij gaat het niet om risicos nemen, ik wil gewoon weten wat er algemeen bekend is. Ik weet dat attracties slecht zijn voor je kind maar vanaf wanneer kan het eigenlijk kwaad officieel gezien. Is dat als je een week zwanger bent, drie, zes, negen, 12. Ik denk dat ik morgen dan ook maar gewoon de verloskundige bel om het te vragen. Moet me toch nog aanmelden. Ik ben niet geintresseerd in meningen maar naar medische informatie.. Overigens sterkte aan de dames waarmee het nu al fout is gegaan.. nooit leuk.