Hi meiden, volgens mij moeten we bijna een nieuw forum aanmaken, zag ergens dat bij 5000 reacties (dus nog 20 ongeveer, een forum vol zit) ervaren ZP gebruikers die hier ervaring mee hebben? Hoe zorgen we dat we elkaar niet kwijt raken ?
O dat weet ik zo niet. Ik lees ook vaak meer mee dan dat ik schrijf. Hier al een week stress, ik haat vuurwerk, ben als de doods. Vanmiddag flinke krampen ff op bed gelegen, nu is de buik weer rustig. Ik las dat iemand geen 9mnd thuis wil zitten, ik zit straks alweer 5 je thuis, ziek, kan nooit meer werken en k vind het vreselijk........ Het heeft ook goede kanten, dochters eerste stapjes etc gezien. Maar ikmjs het contact met klanten. Hier de babykamer bijna opgerumd, nog een paar do gen en dan paps lief aan kijken of hij wil behangen. Nog ff paar uur door bijten en dan is er weer rust
lieve meiden allemaal een heel goed uiteinde en het allebeste voor 2014!! op naar allemaal gezonde beebjes (verder nu)
Meestal als het vol is word er gewoon een nieuwe topic gemaakt.. niet zo moeilijk toch.. Hoop dat het snel morgen is, wil dat het twaalf uur is geweest, en ik weer in mijn bed lig. Laatste paar dagen toch alleen maar een gespannen buik. Mopper.
Iedereen ze beste wensen allemaal alvast hier voetbal international aan staan zo me kleine man wakker maken die vind vuurwerk ook mooihopelijk morgen uitslaap dag
Goedemorgen! Iedereen de beste wensen voor dit mooie nieuwe jaar! Heel veel geluk, gezondheid, en liefde toegewenst en natuurlijk een mooie baby!!! Liefs! ps Vriendlief is nu weer naar Scheveningen, nieuwjaarsduik toe.... Gelukkig hoef ik dit jaar niet hahahaha.
@memmie, lijkt er wel op... even naar de huisarts en je krijgt er wat voor. Volgens mij hebben ze bij de drogist tegenwoordig er ook een creme voor. Weet alleen niet of je die mag gebruiken tijdens zwangerschap.
Allemaal de beste wensen! 2014 wordt ons jaar! Veel geluk, liefde, gezondheid en allemaal lieve babietjes!
Iedereen een gelukkig nieuwjaar en de allerbeste wensen voor 2014! Dat we allemaal maar een mooi, gezond kindje op de wereld mogen zetten! Op naar februari/maart!
Dat was ik die dat zei. Wat vervelend dat je al zo lang thuis zit! Waarom mag je nooit meer werken als ik vragen mag? Tuurlijk heeft het ook positieve kanten, gelukkig maar! Je mist nu niks van je kindje(s). Ik ben echt heel blij dat ik 3 dagen per week mag/kan werken, vind het heerlijk (en soms ook minder vermoeiend dan thuis zijn). Inderdaad het klantencontact en contact met collega's is fijn. Snap dat je dat mist!
Iedereen de beste wensen voor 2014! Een bijzonder jaar vol babygeluk! Dat de laatste weken bij iedereen maar goed mogen verlopen!
De link van het nieuwe deel http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/487539-maart-2014-mamas-deel-2-a.html Doe ik deze dicht