Zag dit topic voorbij komen en werd sentimenteel. Alweer een 2014! Maart topic. Maart kinderen zijn super leuk lief gezellig en vrolijk! ! Gefeliciteerd allemaal. Zag ook even snel wat verdriet. Sterkte, het is niet eerlijk dat dat ook gebeurt. Wens jullie allemaal fijne zwangerschappen en bevallingen en super gezonde en mooie kindjes toe! Geniet ervan. Sorry voor het inbreken :-D
Dank je wel Antares! @ Purified: Ik heb het mijn vorige zwangerschap gevraagd en mijn verloskundige zei vanaf het begin, maar misschien is dat inzicht nu veranderd. Aan je verloskundige voorleggen is dus een erg goed idee.
Amaroen: ik heb snel even naar je echo zitten kijken. Wat mooi, ik ben jaloers! Gefeliciteerd! Geniet ervan.
Iieve dames, Hier ff een berichtje het is helaas mis gegaan. Toch een mk geworden. Ik zou soms nog wel is meelezen maar niet meer actief meedoen. Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap toe en dat jullie een gezonde baby's mogen krijgen. Voor mij nieuwe ronde nieuwe kansen. En dames geen stress lekker genieten!!! Knuf suuzie
@ Suuzie: Wat ontzettend balen meid! Erg verdrietig nieuws! Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer zwanger bent van een plakbeebje!
Testen: uhm.... iets meer haha Purified: Ikzelf zou het niet doen, maar weet niet hoe dit medisch zit. Amaroen: Mooi meid! Suuzie: hé bah wat een slecht nieuws meid!! Heel veel sterkte Hopelijk kun je het snel een plaatsje geven en heb je snel weer een mooie positieve test in handen...
Suuzie: Oh jeetje, wat vreselijk!! Heel veel sterkte!! Amaroen: Wat een geweldig nieuws! Lekker genieten nu! Testen: hihi een stuk of 10 al... *schaam*
@Nuage en Suuzie; sterkte meiden, wat een naar nieuws @Amaroen; mooie echo meis! Zie dat we vrijwel gelijk lopen, dus voor mij ook leuk om te spieken hoe onze kleine uk er zo ongeveer uitziet Duurt nog heeeeeeeeeeel lang voordat wij de onze mogen bewonderen (voor mijn gevoel dan ) Hier vanmorgen de huisarts gebeld. Wil me laten prikken op antistoffen tegen rode hond. Werk in het ziekenhuis waarbij ik veel patiëntencontact heb. Wil het toch voor de zekerheid weten..
Suuzie: wat erg meis!! Heel veel sterkte! Hoop dat je snel weer een positieve test in handen hebt!! X
Pffff misselijk! Dat heb ik nog nooit gehad. In de hele zwangerschap van mijn zoon ook niet..... Ik zi t nogwel op mijn werk. Hopen dat iedereen zijn voeten heeft gewassen. Zou het dan nu misschien een meisje worden?