Volgens mij doet het echo buro hier pas echo's bij een week of 10. Dus ik verwacht m pas eind augustus. Vorige zwangerschap kreeg ik een echo met week 9. Maar ik wil morgen wel alvast een afspraak gaan maken. Als ik de vk heb gebeld en daar de intake van weet dan kan ik na die datum een echo inplannen (ivm de doorverwijspapieren). Xnonnie prima als jij t lijstje wilt bijhouden, ik mag dan nog weg bij???
Zo jullie hebben alweer heel wat bij gekletst! Kan het soms even niet meer bijhouden, hihi! Gwen, heel veel sterkte gewenst met dit een plekje geven! Wat veel vlindertjes al zeg! Dat maakt mij soms toch wel zorgen, wat een geluk heb je als het goed blijft gaan dan. Ik heb twee dagen na onze positieve test al gebeld met de VK, en ook gelijk voor MvM. Aankomende donderdag start ik met MvM. Vrijdag moet ik naar de Gyna, ik hoop dat ik dan ook een echo krijg om te zien hoe ver in nu precies ben. We hebben het onze ouders zussen/broers nog niet verteld, dat doen we waarschijnlijk volgend weekend, ieder geval na dat we bij de Gyna zijn geweest. Ik heb twee rompertjes besteld met tekst erop laten drukken voor de Opa's & Oma's, die gaan we dan geven.. Alleen mijn beste vriendin weet het, die is ook zwanger, maar is over vijf weken uitgerekend. We waren ongeveer te gelijk gestopt met de pil, en zijn uit eindelijk toch nog even samen zwanger, dat wilde eigenlijk zo graag, maar zo zie je maar weer, dat gaat allemaal niet zomaar. Fijne avond allemaal.
wij hebben het ook nog niemand verteld, alleen mijn zus weet het.. wilde eigenlijk wachten tot een goede echo, maar die hebben we 'pas' met 9,5 week.. bij mijn zoontje had ik met 8 weken de eerste echo al.. denk dat het door de vakantie komt dat het nu wat later is.. we zien wel hoe lang we het voor ons kunnen houden als ik net zo hard groei als bij S dan duurt dat niet zo lang meer
Net visite gehad van goede vrienden. Pfff dat was moeilijk om niks te zeggen. Zeker omdat zij zwanger is en ze steeds zeggen:"schiet nou op, dan kunnen ze samen spelen." Maar het is me gelukt! Nu kapot.... Voeten omhoog op de bank.
Xnonnie; fijn dat je de lijst wilt bijhouden! Het veranderd hier met de dag.. Vertellen; hier alleen nog maar aan een paar hele goede vrienden verteld en aan mn zusje en zwager. Zusje is ook zwanger, heeft net de 20 weken echo gehad. Dus samen zwanger. Zo bijzonder! Verder proberen we het stil te houden tot de echo. Deze is met 10+4 zoals het nu lijkt. Dan ouders inlichten en andere broers en schoonzussen (zuslief en zwager wisten van onze kinderwens, dus tsja dat is niet stil te houden ). Daarna op mijn werk vertellen, moet de week daarop weer aan het werk. Dus dan weer een weekje verder. Hier verder alles wonderbaarlijk goed. Vanmiddag nog een heel eind gewandeld met ml en zoon. Heerlijk! Hoop dat jullie je verder ook ok voelen!
Goh, sommigen wachten lang met het aan hun ouders te vertellen! Ik eet bijna elk weekend bij mijn ouders of mijn schoonouders en met al die dingen die je niet mag eten moet ik het wel vertellen zodat ze er rekening mee kunnen houden.
Goede morgen! Ik kom mij met plezier aansluiten! Vrijdag het goede nieuws gekregen en nog steeds in de wolken Na zelf te rekenen kom ik op 21 maart 2014. Mijn eerst echo is 26 juli al, spannend!! Hier weten schoonouders en schoonzus het al. Ze wisten van onze mmm, en dat vorige maand onze eerste IUI was. voor vrienden en collega's willen we nog enkele weken wachten. Ik ben kleuterjuf in Vlaanderen, en mag dus in september niet beginnen werken: bedreiging door beroepsziekte (cytomegalovirus). Tijd genoeg om ons voor te bereiden dus
Gefeliciteerd veto! Ik ga hier weer eens achter mijn kleine man aan. Die denkt namelijk dat hij al kan staan. Maar daar kan hij nog niks van.
Ik was nog vergeten mijn leeftijd vergeten te zeggen ik ben 28 Ik reageer niet zo heel veel maar lees zo af en toe even alles een beetje door... Dit weekend erg druk geweest en ik ben heerlijk met mijn zoontje vandaag van het mooie weer aan het genieten. ( zo lang het kan ) . Dames die zich hier net hebben aangemeld Gefeliciteerd! En dames waar hij bij mis is gegaan heel veel sterkte!!! met het verlies! Het is iedereen zo gegund om een lief klein teder kindje op de arm te mogen hebben.
Gefeliciteerd veto! Is dat iets Belgisch dat je niet mag werken op een school als je zwanger bent? Ik ken dat helemaal niet? En geldt dat dan voor een bepaalde termijn? Ik heb me vanmorgen aangemeld bij mvm en de vk. Straks wil ik nog de echopraktijk bellen en dan staan de afspraken maar gepland. 12 aug intake vk en rond die tijd ook de echo. Gisteren had ik even een dip. Ik ben gewoon angstig dat het misgaat. Ik voel me zo goed en nergens last van dus het voelt zo onwerkelijk. Dat had ik bij de eerste ook wel. Dus dat stelt me iets gerust. Ben blij als ik een frummel zie zwemmen!
jeetje wordt veel bij lezen ik liep net buiten en me buuf zei jij heb dikke tettenmerk zelf ook wel dat ze gaan groeien
He dames, alles goed hierzo. Bij mij gaat alles goed, op en top misselijk. En flinke boobs. Ik kom vanaf volgende week gezellig mee kletsen. Nu heb ik het eg druk om zp te kunnen volgen. Marral, ik ben 25 jaar en het word me eerte kindje. Ik wil bevallen in het zk. Bv wil ik proberen anders fv. En woon in amsterdam. Weet niet of jullie dat ook achter de namen willen schrijfen maar ik had het bij een andere bevallings lijst zien staan. Morgen heb ik een intake bij de verlos met de 3 de echo. En volgende week dinsdag de 4 de echo. Groetjesss
Gefeliciteerd voor degenen die er bij zijn gekomen @jackystory: is er een reden dat je al een aantal echo's hebt gehad? Ik besef het allemaal nog niet zo. In eigenlijk de eerste echte ronde is het gelijk raak. Tot nu toe alleen steken in mijn liezen die uitstralen naar mijn bovenbenen wat irritant is. Voor de rest gaat het allemaal prima! Wanneer zal het echte besef gaan komen? Verloskundige had mijn voicemail al ingesproken, dat wordt woensdagmorgen even terug bellen om de eerste afspraak te maken. Ze zijn maar tot half 12 bereikbaar voor het maken van afspraken.
Hallo allemaal, druk weekend dus geen tijd om te schrijven. Welkom alle nieuwe mensen! Wordt een grote groep zo! Ik had vorige week mijn echo en een kloppend hartje met bijna 6 weken, dus alles ziet er goed uit! Heel onwerkelijk maar begin steeds misselijker te worden dus dat maakt het weer iets werkelijker . Hoe doen jullie het allemaal met werken? Werk fulltime maar een hele dag volhouden valt me onwijs zwaar (moe en misselijk) maar ziek melden vind ik ook weer zo overdreven.
juni ik werk parttime bij de post maar ik ben ook veel moe maar werk begin ook zwaar te worden dus ga het woensdag zeggen volgende week
dus je zit nu eigenlijk thuis veto?? hier ben met koken bezig wordt misselijk haha enkel maar van de boontjes
Jeetje veto, dan heb je echt mega lang verlof! Hier is dat niet van toepassing. Sowieso werk ik niet in het onderwijs oid, maar die regel geldt hier niet. Ik werk ook parttime. Di wo en vrijdag. Maar dat lijkt me prima vol te houden. Aangezien ik toch weinig klachten heb
Inderdaad Priscilla, de komende weken sowieso want het is nog zomervakantie. Fijn dat je toch kan verder werken. Heb je een fysiek zware job, als ik dat vragen mag Moi?