haha ik had hier niet moeten kijken, had eindelijk even geen honger meer maar nu dus weer wel ze zeggen dat je niet of nauwelijks meer hoeft te eten tijdens je zwangerschap maar die enorme vermoeidheid komt toch doordat je lichaam zo hard aan het werk is, en dan heb je toch ook meer eten nodig? Misschien de moeders in dit forum hier tips voor, zijn jullie normaal blijven eten en zag je dit wel/niet in de kilo's? Heb niet echt zin om er erg veel kilo's aan over te hadden, heb er al genoeg
Ik heb gelezen dat je 300 cal extra kan nemen, of t waar is weet ik niet hoor... Heb t eitje net op, het was niet bevredigend helaas. Nog steeds trek haha... Ga maar lekker naar bedje met een goed boek. Trusten dames!
Bij mij valt de trek nog reuze mee. Overdag merk ik wel dat ik vaker iets moet eten anders word ik misselijk. Maar dan neem ik een droge cream cracker. De vorige zwangerschap had ik de instelling om alleen maar te genieten. Dus te eten waar ik zin in had. Een twix? Ach ik zou toch al dik worden. Met als resultaat +18 kg. Das best wat. Ik wilde absoluut niet boven de 20 uitkomen. Maar ik was nog steeds mooi zwanger hoor. Je bent alleen langer bezig het eraf te krijgen. Wel gelukt trouwens. Nu is het al lastiger om te eten waar je zin in hebt want mn dochter houdt dan ook dr handje omhoog! Dus pak je meer verantwoorde dingen.
Ik ben mijn vorige zwangerschap 20 kilo aangekomen. En het was er nog niet allemaal af..... Dus ik probeer nu wel een beetje op te letten (als ik het volhou)
Hier ook trek in extra tussendoortjes! Net stukje gewandeld en een heerlijk ijsje gegeten, jammie! Haha! Eten voor twee is een fabeltje, maar je hebt volgens mij wel extra cal moet hebben, maar dan wel gezonde dingen haha!
Vorige zw niet opgelet maar ook niet overdreven. .was eerst.alleen aan het afvallen...als ik de afgevallen kilo's meetel.in het uiteindelijke aankomen dan +8kg. Dag na de bevalling was nog niet eens t gewicht van zoontje weg?!! Maar na paar dagen/weken was ik wat onder mn startgewicht. Ben benieuwd of ik nu erg snel aankom i t begin omdat k.abrupt dieet moest stoppen (niet afbouwen) na posi test en was net 7kg kwijt dus die komen vast razendsnel terug hihi.
Trek: hmmm dat heb ik altijd wel haha, dus niet meer dan normaal Vorige zwangerschap 12 kg aangekomen, maar toen was ik de eerste vier maanden ook heel erg misselijk...
ik was denk 5 kilo aangekomen bij jayden en het was er gelijk weer af na de bevalling nou meiden mijn ochtend begon goed jayden heb heel veel dunne luiers alles onder echt alles werd niet goed van de lucht heb hem deels af gedaan en gelijk in bad gedaan dus wordt zo wassen op hoeveel graden zal ik het beddengoed wassen..
Essie: hihi nou je man zal dat vast al wel vaker gezien hebben toch? En je ligt niet echt met je benen in de lucht hoor. Toen ik daar lag met een eendenbek ging mijn man doodleuk achter de gyn staan en mee naar binnen gluren. Gyn vroeg eerst of ik daar problemen mee had. En daarna vertelde ze hem wat hij dan allemaal zag hahaha. Dat was wel een beetje raar hoor (ook voor de gyn, die maakte dat ook niet zo vaak mee zo) BlissKarin: Ja, ik ga zeker wel een cursus doen. Zeker bij de eerste denk ik dat je daar best wel wat kunt leren. En verder lijkt het me gewoon gezellig!! Priscilla: Oh, wat vervelend zeg! Lekker zo op de vroege ochtend he! Hier de kat over haar nek gegaan vannacht. Dus kon meteen opruimen toen ik mn bed uit kwam. En waarom doet ze dat nou weer precies op mijn nieuwe stoffen bank? Ben niet zo'n waswonder... Dus kan je helaas niet helpen met was advies. Misschien googlen of andere dames hier?
Weet nog niet of ik een cursus ga doen, heb de vorige keer zwangerschapscursus gedaan. En dat was wel leuk. Maar hoef het hele verhaal niet nog een keer te horen. Lijkt me wel leuk om in contact te komen met andere meiden. Dus dat zou een reden zijn waarom ik het wél zou doen... zal eens even oriënteren wat er in de buurt te doen is!
~Bevallingslijst~ 1 Maart Baukje85, 27 jaar, 2e kindje Noor88, 24 jaar, 2e kindje Saartje5, 31 jaar, 1e kindje Oxbow, ?? jaar, 5e kindje Kirstenx, ?? jaar, 1e kindje 2 Maart Amaroen, 24 jaar, 1e kindje 3 Maart TJ82, 31 jaar, 2e kindje 4 Maart Katrientje, ?? jaar, ?? kindje 5 Maart Juni2013, 28 jaar, 1e kindje 6 Maart Blisskarin, 30 jaar, 2e kindje 7 Maart Wendy27, 29 jaar, 1e kindje Amona, 28 jaar, 2e kindje Jackystory, 25 jaar, 1e kindje 8 Maart Suuzie, 27 jaar, 2e kindje JVS12, 32 jaar, 2e kindje 9 Maart 10 Maart Det84, 28 jaar, 2e kindje 11 Maart Priscilla1987, 25 jaar, 3e kindje 12 Maart FrummelK, ?? jaar, 2e kindje XNonnie, 28 jaar, 3e kindje Meissie1984, 28 jaar, 3e kindje 13 Maart Nova, 31 jaar, 2e kindje Memmie1986, 26 jaar, 2e kindje 14 Maart Purified, ?? jaar, 2e kindje Goldduke, ?? jaar, 2e kindje 15 Maart Marral, 28 jaar, 1e kindje Atlantis, 34 jaar, 4e kindje 16 Maart Blike1987, 26 jaar, 2e kindje Delilah86, 26 jaar, 2e kindje Lovelyme, 25 jaar, 2e kindje MissDee, 28 jaar, 2e kindje 17 Maart 18 Maart 19 Maart cc93, 29 jaar, 2e kindje 20 Maart Bumbaaa, ?? jaar, 4e kindje 21 Maart moi79, 33 jaar, 2e kindje Veto, 27 jaar, 1e kindje 22 Maart Wien046, 25 jaar, 1e kindje 23 Maart Essie 28, 22 jaar, 1e kindje 24 Maart 25 Maart Nog onbekend Suuuuus, 26 jaar, 1e kindje, bv Vlindertjes: Zonnebloem, zes weken Nuage, vijf weken Lucindalice, zes weken Suuzie, zes weken JoCo82, zes weken Gwendoline, zes weken ~Afspraken~ 17-07 TJ82 Gyn 19-07 Suuuuus Gyn 19-07 Monatoetje84 Echo 23-07 Wendy27 Echo 24-07 Jackystory Echo 24-07 Priscilla Eerste echo en intake 24-07 Det84 Eerste echo bij gyn 25-07 Blike1987 Intake VK + echo 26-07 Nova81 Echo 26-07 Veto Echo 29-07 Blisskarin Eerste echo 29-07 Suuuuus VK 29-07 MissDee Eerste echo 30-07 XNonnie Intake VK + echo 30-07 Jvs12 Intake VK + echo 30-07 Memmie1986 Intake VK 30-07 kirstenx Echo 31-07 Amaroen 2e echo 01-08 Frummelk Intake + echo 05-08 Essie28 Intake VK + echo 06-08 Baukje Intake VK + echo 06-08 Meissie1984 Eerste echo 07-08 Saartje5 Intake VK + Echo 07-08 Noor88 Termijnecho 07-08 Wien046 Intake VK 08-08 Lovelyme Intake VK 12-08 moi79 Intake VK + Echo 14-08 Delilah86 Intake VK + echo 15-08 Marral Intake VK 21-08 Marral 10-weken echo 06-09 Amaroen geslachtsbepaling
Haha wat goed van jou, ik schaam me daar een beetje voor.. Trouwens ik had 2 weken vrij op me werk vandaag weer gaan werken, komt iedereen naar me toe SOO jouw borsten zijn gegroeid! Oh god ik expres jaa misschien door de pil ofso haha gelukkig geloofde ze mij.
@priscilla: hier ook diarree, of te wel, tandjes! Ik heb de boel eerst even in de biotex laten weken.
Cursus: Ik heb de vorige keer yoga gedaan. We hadden niet echt een hecht groepje, daarna nooit meer wat van elkaar vernomen. Maar ik vond het wel lekker om een keer per week 1,5 uur echt bewust te ontspannen. En je leerde goede puftechnieken. Ik denk dat ik nog wel een keer wil gaan. Gewoon voor het ontspannen.