TJ: Wat fijn meid! Een kloppend hartje!! Mijn zoontje geeft af en toe wel kusjes op mijn buik, maar geloof niet dat hij bewust snapt dat er een babietje in zit... Geakksuus: haha ja goed is die hé? Xnonnie: Ik beleef ook hele avonturen sinds ik zwanger ben! had ik bij mijn vorige zwangerschap ook! vind het wel leuk! Droomde vorige week nog dat ik met Robbie Williams op de vlucht was voor de politie Marjol: Welkom! Frummelk: oeii dat is spannend! maar hoeft helemaal niets te betekenen hé meid?!
Tj: wat goed! Een moe echo! Kijk er maar lekker veel naar vanavond! Frummelk: tjee, dat is wel erg spannend. Maar hoeft inderdaad helemaal niks te betekenen. Maak je niet gek. Slapen: ik heb zo'n ontzettende rusteloze benen in bed. Kan ook erg slecht in slaap komen. Nog geen superdromen, maar ik weet nog van mijn vorige zwangerschap dat Harry Potter er niks bij is.
Bedankt voor de lieve reacties! Lijkt ook wel of ik nunpas echt besef dat ik echt zwanger ben. Hopelijk volgen er nog heel veel mooie echo's! Frummelk: spannend, maar hopelijk niks aan de hand! Ik duim voor je! Slapen: ik slaap ook heel slecht. Veel wakker 's nachts en heel veel dromen. En ook nu al rusteloze benen. Daarom probeer ik ook overdag even te gaan liggen als ik thuis ben en zoonlief op bed ligt.
Er is inderdaad weinig aan te doen... Ik moet binnenkort wel beginnen met slikken van kinderasperine. Dit zou helpen om de kleine bloedvaatjes open te houden. Maar verwacht dat ik op termijn weer aan de medicijnen zal moeten Word jij nu ook extra in de gaten gehouden? Wanneer begon bij jou de hypertensie de vorige keer? Bij mij met 25 weken. Heb toen ook een week in het WKZ gelegen. Maar nu is mijn bloeddruk meteen al hoger dan de vorige keer. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen!
Ik heb nooit medicijnen gehad. Bij mij begon het al vroeg in de zwangerschap te stijgen. Begon met 76/78 onderdruk en kroop iedere controle omhoog. Nu op het werk het al in de gaten gehouden en zit alweer op gemiddeld 74. Heb pas over 3 weken controle bij de vk. Heb de laatste weken van de vorige zwangerschap onder co van de gynaecoloog gestaan. Volgens mij vanaf 32 weken. Ik moet zoiezo weer in het zh bevallen ivm veel bloedverlies tijdens vorige bevalling. Jij bent van J ook vroeg bevallen, spontaan of gehaald? Gelijk ook voor de andere meiden, willen jullie thuis of in het zh bevallen of totaal nog niet over nagedacht of medische oorzaak dat je zoiezo in het zh moet bevallen?
Ik moet zowiezo in het ziekenhuis bevallen ivm de spoedkeizersnede bij mijn zoontje. Maar vind dit prima. Was zo'n traumatische ervaring vorige keer dat ik het wel een prettig idee vind TJ82: Hopelijk blijft je bloeddruk wat mooier dit keer!
Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen ivm vroege zwangerschapsvergiftiging bij vorige zwangerschap. Dat begon bij week 28 al en bij week 33 is mn dochter sochtends met spoed geboren met een keizersnede. Buiten dat om ligt mn voorkeur zoiezo wel bij ziekenhuis bevalling. Je hebt alles bij de hand voor t geval er toch iets niet goed is of goed gaat...
Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen ivm te veel bloedverlies de vorige keer. (En met knip en zuignap, had hem er zeker niet alleen uit gekregen.) Was namelijk wel thuis begonnen. Van de ene kant heel fijn in t ziekenhuis, maar thuis zonder complicaties lijkt me heerlijk.
Ik ben een aantal keer per nacht wakker nu, terwijl ik normaal bijna altijd door sliep. Dit begon overigens al voordat we de positieve test in handen hadden. Ik verwacht dat ik in het ziekenhuis zal moeten bevallen. We zullen het wel zien
Ik stond vanaf 25 weken al onder controle bij de gyn. Moest op het laatst om de dag naar het zh voor controle en uiteindelijk nog een week in het zh gelegen. Op 2e kerstdag werd ik gebeld door het zh dat ik met spoed terug moest, omdat mijn bloeduitslagen niet goed waren. Had uiteindelijk HELLP. Toen is 's nachts besloten om ons kindje te halen met een ks, omdat het met mij niet goed ging (en hij lag in een stuit). Vandaar dat hij zo vroeg geboren is. Hoop deze zwangerschap met minder dagen in het zh te doen Maar ik moet sowieso in het zh bevallen en dat vind ik helemaal niet erg!
marral jij dus ook een leuk ochtend ritueel gehad nou ik ging over me nek haast ik deur dicht gedaan jayden bleef op zijn kamertjeik zei mama is zo terug ja oke zei die haha bliss nou hier is nu morgen 5 dagen diaree hij heb alle tandjes al niet ziek of wat eten wel wat minder kom ook door het weer denk ik maar ben dus niet de enige gelukkig.. tj joepie fijn die goede echo minder van je bloeddruk!! meissie ik wil ook haha veel plezier morgen hopen op een goede echo!! marjol welkom zeker spannend probeer te genieten doe ik ook!! frummel hopelijk was dat alles maar me duimen draaien!! @ bevallen hier ook ziekenhuis bevallen ik had foetale nood en jayden was met de vacuumpomp gehaald maar had wel een turbo bevalling 6 uurtjes..jayden was dysmatuur wel precies met 40 weken geboren..hij zo een dwergenkindje zijn moest toen voor naar breda gelukkig was het niet zo!!dus ik denk dat ik einde zwangerschap ook naar de gyn moet voor de rest heb een *** dag gehad
Ik verwacht ook dat ik in het ziekenhuis moet bevallen en anders kies ik daar zelf wel voor. Bij vorige zwangerschap ook hypertensie gekregen. Tot aan 180/110 zelfs. Maar verder niets aan de hand. Wa me medicijnen ieder in de hand te houden. A mijn zwangerschap bleek ik gewoon al heel lang een hoge bloeddruk te hebben. Dan is het gevaar op zwangershapsvergifting veel kleiner.
Hier ook een hypertensie kandidaat Het begon met een week of 30. Ik kreeg er een soort aanvallen van. Soort neiging tot flauwvallen. Ook door in het zkh beland. Gelukkig maar 1 nacht maar toen wel per direct overgedragen aan gyn. Ingeleid op 15/12 en op 18/12 kwam F. uiteindelijk alsnog met een ks ter wereld. Dus ik zal nu sowieso in het zkh bevallen. Maar dat was ook mn eigen wens. Nu wordt t ook nog vergoed, dus helemaal mooi!
Hai dames ik kom me ook melden bij de maart mama's!! Onze datum is nu na berekenen laatste ongi 21 maart 2014! Dit word trouwens ons eerste kindje en we kijken er ongelofelijk naar uit en zijn super blij met deze zwangerschap! Wat betreft slapen daar kan ik ook over mee praten, ik word smorgens erg vroeg wakker, om 05.00 of 06.00 uur gelukkig val ik daarna wel weer in slaap maar ik slaap dan een stuk lichter en word vaak weer tussen door wakker. Nu dus smiddags vaak erg moe, moet vaak toch echt even een uurtje slapen! Blike en Wien *zwaai*
Welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd! ! TJ.proficiat met de goede echo jippie! Wien..ik herken dat ongeloof! Vorige zwangerschap had ik dat ook..nu watminder. HA had toen ook na bloedonderzoek gezegd dat ik geen.eisprong had gehad en me doorverwezen naar gyn....ruim een maand.later eindelijk naar gyn, toch eerst ff getest hartstikke positief. Was ik.al.die tijd.al zwanger en had dus gewoon een ei gehad. ... dit.zorgde voor veel.ongeloof! Ook veel ongewenste kinderloosheid in de familie waardoor mijn.ongeloof nog groter werd. Het bleef.zelfs wat ná de bevalling! !!! Besef me inmiddels dat mijn zoontje lekker echt van ons is en blijft Bevalling...vorige keer in geboortehuis nu weer of wellicht.thuis als ze dat toestaan (zijn ze hier in Duitsland toch minder van). Voor.op de lijst: denk eerder uitgerekend ca.1mrt. Donderdag 25 juli 2 controle en 2e echo.
Zo er moeten veel in het ziekenhuis bevallen zeg! Nou niet allemaal tegelijk naar hetzelfde ziekenhuis gaan hé? vorige keer toen ik moest bevallen zat het ziekenhuis ook vol :S Pineapple: Welkom
Ik hoop dat ik mag thuisbevallen en dat deze niet weer te vroeg geboren word. mijn eerste ben ik thuisbevallen met 37w en 3 dgn de tweede werd geboren met 36w en 2dgn,hoop dat deze wat langer blijft zitten. Mag vandaag om 11 uur voor de eerste echo,ben best wel zenuwachtig.