ja nu hebben we 2 meiden,hoop idd dat er wel een jongen bij zit . maar 2 meiden is natuurlijk ook welkom
@ Meissie: Gefeliciteerd met je mooie echo en dat je twee kindjes krijgt! @ Noor: Fijn dat je een goede echo had!
Dat zou ik nou ook super vinden! een tweeling Had je een vermoeden meissie? snel een donkere test of sneller klachten? Mijn man wil het waarschijnlijk bij twee kindjes houden, ik zou dolgraag een derde willen. Dus een tweeling zou perfect zijn, hihi
Meissie: Wow, wat leuk!! Gefeliciteerd!! En super dat alles goed is met die 2! Bevallen: Ik wil in een kraamhotel bevallen. Niet zo geliefd geloof ik, hoor het nergens voorbij komen iig Lijkt mij wel ideaal. Huiselijkere sfeer dan in het ziekenhuis en toch geen troep thuis en ook je eerste bezoek lekker daar ontvangen. Lijkt me ideaa!
Marral: Had bij de eerste dolgraag in een kraamhotel bevallen. Helaas is dat hier nergens in de buurt. Dus dan houd het op. Lijkt me inderdaad ook ideaal!
Meissie, gefeliciteerd met je goede echo! En nog wel 2. Super zeg. Ben ook wel benieuwd of je idd sneller klachten had of sneller een pos.test. Wordt super gezellig gekletst hier. Maar niet zoveel tijd om te lezen en te schrijven op moment. Met mn zoontje bezig om zindelijk te worden en daar gaat wel aardig tijd in zitten. Nu even lekker op de bank voordat ik straks weer moet gaan werken tot 23.40
Ik heb IUI gehad en op dag 10 testte ik al positief. was heel veel moe.dat was het enige.alleen nu ook veel misselijk.
@ Marral: Ik wil dat ook graag hoor, alleen hier in de buurt heet dat een geboortehuis. Lijkt mij ook super, zit tussen thuis en het ziekenhuis in. Waarschijnlijk blijven hier de kids gewoon thuis met een oppas, dat is voor hen wel zo fijn... En ik ontspan beter als ik niet in mijn eigen huis ben.
Zo wat een geklets!! Gefeliciteerd met 2 wondertjes, meissie! bevalling: ziekenhuis, geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om thuis te bevallen... Klachtje: MOE... misselijk valt verder mee, ik moet wel blijven eten.
Bevallen: ik moet sowieso in het ziekenhuis bevallen ivm KS de vorige keer. Toen tot 8 cm gekomen, maar niet verder en daalde ook niet goed in. Zal er deze keer dus aan liggen of dit wel gebeurd en afhankelijk daarvan de wijze van bevallen... Had overigens ook een 'ankerincisie' in mijn baarmoeder bij de KS (naast een horizontale streep ook nog een en dwars/verticaal op) omdat ze niet kwam met haar schouders en zo vreemd lag. Dat alleen al kan reden zijn voor KS, omdat het de kans op een scheur in je baarmoeder vergroot... Dus daar moeten de gyn en ik het nog even over hebben! Beiden prima, het gaat mij er om dat het kleintje gezond ter wereld komt en ik wil niet kosten wat kost mijn eigen ideeën van vaginaal bevallen doordrijven... Meissie: Kan me voorstellen dat het even schrikken was, maar wel super gefeliciteerd. Als het eeneiig is dan zijn het sowieso 2 jongens óf 2 meisjes... Maar dat wordt dus niet thuis bevallen! Het zal een heel ander traject worden dan bij je vorige kindjes denk ik zo... Slapen/dromen: hier ook zo erg... Slaap ook geregeld slecht in en ben vroeg wakker, om vervolgens de rest van de dag erg moe te zijn! Handig! Ook droom ik weer de vreemdste dingen... en weet dat dit gedurende de zwangerschap alleen maar erger wordt!
@ meissie: Bij ons is het ook via iui gebeurd en door hormonale stimulatie had ik 2 eitjes... wie weet??