Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuuuuuS

SuuuuuS Actief lid

23 aug 2012
    358
    0
    0
    Verzorgende IG op een PG-afdeling
    Gelderland
    Meissie, jeetje wat een nieuws! Geweldig! Gefeliciteerd!

2. Blisskarin

Blisskarin Actief lid

8 feb 2012
    383
    0
    0
    Brabant
    Ben op mijn werk, dus kan niet uitgebreid reageren. Maar wilde wel even zeggen:

Wauw meissie!! Gefeliciteerd, wat een superkado!!

3. Geakksuus

Geakksuus Actief lid

17 jul 2013
    112
    0
    0
    1e verkoopmedw
    Brabant
    Wauw 2 ! Wat een leuk nieuws ! Gefeliciteerd !

4. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @meissie: wow, wat een verrassing! Gefeliciteerd!!! Mijn schoonzusje is ook zwanger van een 1 eiige tweeling. Leuk!

5. meissie1984

meissie1984 Actief lid

9 apr 2013
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen bedankt voor de felicitaties.

@TJ82 Leuk,hoever is zei nu?en voelt ze zich verder goed?

6. Noor88

Noor88 Actief lid

23 feb 2013
    152
    0
    0
    Krimpen a/d IJssel
    Geweldig 2 kleintjes!

Gefeliciteerd!

7. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    wauw de eerste 2ling in ons topic! Zouden er meer komen?

8. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Wat leuk een tweeling, gefeliciteerd meissie!

Er wordt idd veel gekletst, superleuk om al jullie verhalen te lezen. Vind het alleen wel lastig om te reageren zo:D

@bevallen: ik wil ook in het ziekenhuis bevallen, eerste bevalling ben ik met ruim 41 weken ingeleid en wat was ik blij dat ik in het ziekenhuis lag want ik vond het vreselijk. Zo'n pijn heb ik in mijn leven niet gehad:). Een van de redenen dat hier wat meer leeftijdsverschil zit tussen de kindjes. Tijd helpt de herinnering vervagen of in ieder geval te relativeren, benieuwd of ik er over negen maanden nog zo over denk :D.

@lovelyme hier ook een meisje wat zindelijk aan het worden is. Vanmiddag hele middag zonder luier gelopen, plasje/poepje op het potje. Nog geen 2 weken geleden plaste ze voor het eerst op het potje, geheel uit zichzelf. Het gaat de laatste weken ineens zo snel bij haar, wel heel leuk.

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ik hoop het :D

Had trouwens echt een mooie knaltest van MvM, en mag vanaf dit weekend beginnen met sparen :)

10. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hoi meiden,

veto gelukkig dat je het nog kon geheim houden..hopelijk hou je het nog even vol!!

frummelk gelukkig geen bloed meer!!

meissie wow wel schrikken maar wel leuk hoor geniet er lekker van!!

blike zal ik dan duimen voor een tweeling haha!!

lovelyme hier ook zindelijk maken nou is me wat hoor gaat veel tijd in zitten!!

hier vandaag gestoken door een wesp op me rug je zie er niks meer van gelukkig keek ik op het depot ja hoor zat die boven in me topje vast..brr gelijk ff naar dokter gereden om te checken gelukkig geen an-gel die er in zat..

ik en me man hebben besloten dat ik maar ga vertellen dat ik zwanger ben op het werk..dan maar geen contract verlenging maar ik kan me buik niet meer verbergen..ook ga ik borstvoeding geven voor het eerst ben benieuwd als het me ga lukken met me kleine boobies haha!!

11. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Kan je je buik nu al niet meer verborgen houden? Mijn buik is ook wel aardig opgezwollen, heb meer t idee dat t van mn darmen of eten komt want als ik foto's terug kijk van mn vorige zwangerschap was ik tot een week of 14 echt nog gewoon slank. Nu dus wel dikkere buik maar heb niet het idee dat iemand t ziet (of niemand zegt wat hihi)..

12. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    nou ik heb plak shirtjes van postnl aan haha en dan zie je het erg goed vandaag keer niet aan gehad dus dan zie je het niet zo.. zal is een foto er op zetten morgen..:D

13. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Ja hangt er natuurlijk vanaf wat voor kleding je aan hebt inderdaad... Ben wel benieuwd hoe dat bij iedereen is, of er al wat zichtbaar is, kleding te klein wordt etc

14. amaroen

amaroen Actief lid

10 okt 2010
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat super 2 baby's! Fijn dat alles goed was.

Ik heb het vandaag aan mijn manager verteld, hij was heel enthousiast. Een hele opluchting, omdat ik het wel een beetje eng vond om te vertellen. Ik zie hem pas weer in september ivm vakanties vandaar een beetje vroeg verteld.

Ik ga jullie voor 2 weken verlaten, wij gaan lekker op vakantie. 31 juli gelijk een echo en daarna aan iedereen vertellen. Geniet allemaal van deze mooie weken en de echo's!

15. Veto

Veto Actief lid

12 nov 2012
    168
    0
    0
    Oost-Vlaanderen
    Ik voel mij opgeblazen maar ik denk niet dat je het al kan zien. Ik heb van mezelf al een buikje :) Kleedjes en broeken passen nog perfect.
    Sinds vandaag viel me op dat de cups van mijn bh's te klein worden... dat vind ik minder leuk want ik heb al een stevige boezem ;)

Fijne reis Amaroen!

Wat naar van die wespensteek Priscilla! Heb je er nog last van?

Ik zou ook borstvoeding willen geven. Het is wel ons eerste kindje en weet dus echt niet waar ik me aan moet verwachten. Hopelijk lukt dat gewoon vlot.

16. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Meissie: ze is nu bijna 19 weken en voelt zich prima! Nu begint ze ook pas echt een buik te krijgen en volgens mij heeft ze ook niet veel last van kwaaltjes gehad. Ze is overigens zwanger van 2 jongentjes, erg keuk!

@Amaroen: fijne vakantie! Geniet ervan!

17. meissie1984

meissie1984 Actief lid

9 apr 2013
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ TJ82 oke leuk 2 jongens :D ben benieuwd wat wij krijgen.
    bij mij zie je mijn buikje echt al.
    had ik met de andere 2 helemaal niet pas met ongeveer 16 weken dat je het zag,want ben van mezelf wel slank.maar nu met deze zwangerschap zie je het echt en kan ik het niet meer verbergen.

@ amaroen fijne vakantie

18. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Wat super knap!! Hier dacht ik gisteren van ach probeer het eens.
    Hij wil niet op het potje maar op de wc, helemaal goed.
    Vandaag ook voor het eerst gepoept op de wc.
    Wat ben je dan trots he :)

19. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh wow meis een tweeling en eeneiig ook nog. Wat spannend. Gefeliciteerd! !!

Hier weer eens insomnia...jullie dat ook zo erg? En overdag moe moe moe.
    Ga kipnuggets maken heb honger whaha.

20. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Ja je ben er even mooi druk mee.. hoe oud is je kindje?

Deel Deze Pagina