ja en ben bang dat deze keer ook snel zal gaandus maar eens over hebben met de vk het bangste ben ik voor de nabloeding ik had week later nog placenta stukken in me buik zitten leek wel een zwembad in huis toen
hallo Allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! ik denk dat ik me over een paar dagen hier ook kom melden.. vanmorgen een lichte 2e streep op 5 dagen voor NOD, dus in principe ben ik zwanger en als alles goed gaat uitgerekend rond 15 februari. Maar ik wil even afwachten tot zondag, wil niet te hard van stapel lopen! misschien tot over een paar dagen
Goede avond dames. Ook ik mag me dan eindelijk na jaren proberen voorzichtig aanschuiven. Tot nu toe is mijn uitgerekende datum 10 maart. Maar heb een vermoeden dat die iets later is aangezien de test licht positief was. Maar streep blijft streep. Ik test donderdag weer om te kijken of hij dan al iets donkerder is en dan ga ik mijn gyn bellen. Eerste kind 3 x miskraam 6 jaar bezig PCO
Alle nieuwe dames, welkom! Leuk dat jullie ook mee willen kletsen! Merken jullie al wat van de zwangerschap? Is het de eerste?
Spannend Gwendeline, enne een dikke proficiat! @ Kwaaltjes, eigenlijk wist ik voor de test al dat ik zwanger was, misselijk en ben weer heel fel Na het avondeten zit m'n broek wat strakker en ik voel me ook wat moe, maar goed, dat ben ik altijd
Zo, weer een hoop nieuwe dames, leuk! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap en welkom hier! Veel plezier met meekletsen. @Zonnebloem: Ik kreeg bij mijn zoon ook met 7 weken een echo en die was ook gewoon uitwendig. En ik heb alles behalve een platte buik! En een inwendige echo valt ook best mee. Je kunt het beste iets langs aan doen, een jurkje of tuiniekje, dan sta je niet zo open en bloot als je je uitgekleed hebt. @Baukje: Vervelend van je smalle bekken. Met hoeveel weken krijg je dit keer de ks? @Saartje5: Beterschap! Hopelijk ben je snel opgeknapt. @Lucindalice: Goed dat je je rust probeert te pakken. Probeer ik ook zoveel mogelijk te doen als ik vrij ben en zoon op bed ligt. Maar moet me er echt toe zetten. @Blisskarin: Ik heb ook hypertensie gehad tijdens mijn vorige zwangerschap. Hierdoor bevallen met 34 weken (kreeg HELLP), maar daarna gelukkig vrij snel weer volledig hersteld. Moet nu wel meteen naar de gyn, omdat ik nu strenger in de gaten gehouden word. Moet jij ook meteen weer medicijnen gaan slikken? @Gwendeline: Fijn dat het eindelijk gelukt is na zoveel jaar! Hopen op een plakbeebje! Hier ook al last van m'n broeken/leggings. Kan niks meer velen dat aan m'n buik knelt. Gelukkig nog genoeg leuke zwangerschaskleren van m'n zoontje en ook in dezelfde periode zwanger, dus da's wel fijn. Ben nog steeds 's ochtends erg misselijk, vandaag op het werk zelfs even boven de wc gehangen. Maar dat is voor mij alleen maar een teken dat het goed zit! Door de drukte op m'n werk en thuis ben ik wel minder met m'n zwangerschap bezig dan dat ik bij mijn zoontje was. Hopelijk komt het wat meer als we de echo hebben gehad en we ons 2e wondertje daadwerkelijk hebben gezien!
@ TJ82, moeilijk om rust te pakken he? Al heb ik dat nu toch echt wel geleerd. Flink misselijk dus! Goed teken denken we dan maar
Iedereen gefeliciteerd! Ik heb niet echt kwaaltjes. Ben twee dagen misselijk geweest, al kan dat ook een klein griepje zijn geweest. Wel wat bandenpijn, maar ach, dat vind ik wel prima. Ik sta wel om de haverklap te janken. @ tj82: ik hoef nu geen medicijnen te slikken en mag ook weer gewoon beginnen bij de verloskundige. Ze gaan er bij mij vanuit dat het geen zwangerschapshypertensie was, maar dat ik gewoon altijd al hoge bloeddruk had. En om een of andere reden is dat niet erg. Wel zal ik waarschijnlijk tussendoor een keertje op controle moeten bij de gynaecoloog. Zo, nu naar bed! Zwanger he
ik klopte af met de kwaaltjes meiden maar de misselijkheid begin te komen haha nu ook naar bed morgen weer werken
Dank jullie wel. Alle andere gefeliciteerd! ! Mijn kwalen. Na mijn vermoedelijke eisprong brandende tepels werd er gek van. Obstipatie Elke avond rond 4 uur wakker. De meest rare dromen Af en toe draaierig Hoofdpijn (alsof je te weinigsuiker in je lichaam hebt) Glijdelijk aan pijnlijke borsten Eergisteren letterlijk oudbloed verloren (super donkerbruin) Ongi krampen Soort spierpijn (banden) af en toe kuitkramp Lage rugpijn Jeetje wat een lijst. Ik dat het alllemaal wel meeviel die symptonen.
Dames, we moeten nog een tijdje , probeer niet te focussen op de kwaaltjes, want die worden straks wel wat erger
Hoooiii! Ook ik mag me hier melden. Vanmorgen positief getest. Ik denk dat ii zo'n vier weken ben nu. Best snel gegaan, hadden we niet verwacht! Heb al een kindje wat bijna één wordt. Hierbij ging alles mis dus best erg spannend. Eerst maar eens kijken of deze blijft zitten