Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    pfff nee die warmte is ook niets voor mij, graadje of 20-25 is heerlijk maar het was hier vanmiddag 34 graden, dat gaat me echt te gek :p

2. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Donderdag komt er wat regen dus een goed moment om alles tegen elkaar open te zetten en t huis eens flink door te laten waaien :) Lekker die warmte eruit.

Echt waar over de 30 graden is toch eigenlijk niets voor ons klimaatje :D veel te benauwd!

3. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Idd Roosje, gaat echt te gek.. geen zuchtje wind en verplicht naar buiten omdat S in het badje wou en ik hem dan niet alleen wil laten, maar hij ligt nu in bed dus lekker in huis nu :D voetjes omhoog :D

vrijdag gaan we naar Scheveningen naar het strand, hoop dat het dan nog een beetje mooi weer is, graad of 20-25

4. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pfff ik heb ook last van de hitte. Op t strand was het goed te doen maar eenmaal thuis.... en dan ook eigenlijk geen trek maar dan weer beroerd voelen van het niet eten.

Maar we mogen niet klagen, we wilden graag zomer.

5. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar,hier is het het ene moment verstopt en vervolgens diarree..Is flink aan het rommelen ook,niet fijn.

6. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!!

Ik kan het echt niet bij houden hier, wat een kebbeltantes zijn jullie haha ;)

Vrijdag de 1ste echo gehad en die zag er goed uit! We zagen zelfs het hartje al flink kloppen! Zijn nu "ontslagen" in dusseldorf en morgen ga ik de verloskundige bellen! Benieuwd wanneer we weer mogen spieken!

Liefs

7. Noor88

Noor88 Actief lid

23 feb 2013
    152
    0
    0
    Krimpen a/d IJssel
    Ik ben blij dat ik in maart beval. Met mijn dochter was ik nu 31 wkn zwanger ongeveer en nog aan het werk.
    En nu lekker in de winter lekker koel hahahaha.

Welkom nieuwelingen!
    Wat is er weer veel geschreven.

Wij willen graag weten wat het wordt maar we willen het niet vertellen. ( als het lukt).

Geen combinatie-test. Val ook niet in de categorie en ga er van uit dat alles goed zit met mijn ienieminie.

Wel de vraag gehad, omdat zwager en schoonzus een kindje hadden het trisomie 18 of wij wellicht op intake wilde om het misschien te laten testen. Omdat er om stukje erfelijkheid gaat.
    Dat doe ik ook niet.
    Heb zoiets als er wat op de echo te zien is dan kijken we verder. Zo niet dan niet.
    Uiteraard moet iedereen dit voor zichzelf weten. Als er andere redenen waren had ik het ook gedaan.

8. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Heyyy dames waar blijven jullie buikjes! :D

Vandaag lekker lang zonnen in de tuin heerlijk.
    Heb ik eindelijk weer een tintje.

9. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

@moi79 Zolang je in t water kan is t idd goed te doen maar dan binnen is het zo benauwd en met t beetje wind wat er dan nog staat is t ook nog zo warm want t is niet bepaald een koel briesje!

@Bumbaaa Gelukkig/Jammer genoeg niet de enige. Op dit moment zijn mn darmen keihard alsof je laat in je zw een harde buik hebt.....

@Monatoetje84 Wat een goed nieuws!! En gelukkig zag alles er top uit!

@Noor88 hihihi daar dacht ik nou ook aan eindelijk geen hittegolf :D

Hier net lekker onder een koude douche gestaan hopelijk ff goed afgekoeld en kan ik er weer ff tegen aan anders stap ik er weer in :)

10. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super zeg!! Wat een heerlijk nieuws voor jullie.Ik ga morgen ook de gyn bellen voor een afspraak :D

11. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    hier willen we ook weten wat het word en gaan we het in tegenstelling tot de vorige keer wel aan iedereen vertellen!

hier ook geen combinatietest o.i.d.

Noor hier vorige keer in januari bevallen, toen hoogzwanger in de winter, was best lekker toen ;)

Essie zonnen brrr veel te warm ;)

Roosje heerlijk zeg, ga ik zo ook nog even doen, lekker fris in bed straks :D

12. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    roosje race jij achter je kinders aan als ze zo hyper zijn haha!!

ploon welkom en gefeliciteerd!!

blike ons mannetje is 2 jaar:Dalleen een eigen willetje en grote mond de buurt ken zo mee genieten volume knop staat te hard haha!!

memmie haha herkenbaar hoor ik ben nu ook sneller chago:D

roosje dat was in bruinisse mosseldagen me vader is ook geweest:D
    maar je heb lekker rust gehad haha!!

@ geslacht denk een meisje maar zul je net zien weer een jongen haha als maar gezond is he:D

@ namen nog niet aan uit man mag nu de naam verzinnen:D

wien dat ziet er lekker uit!!

moi79 dat is het leukste wat er is kan je samen kleertjes kijken en shoppen

bumbaaa welkom terug!!

joh hilarische!!

doo85 welkom en gefeliciteerd!!

suuuuus joepie goede echo wel fijn dat je volgende week weer kan kijken!!

oxbow welkom terug!!

roosje kom je ff mossels brengen dan haha!!hier 33 graden vandaag!!

monatoetje gefeliciteerd met de goede echo!!

zo ik ben weer bij haha ik ga luieren morgen ga ik shoppen:Den kan niet wachten tot woensdag eindelijk de echo en de intake oja hier mijn buik foto en test:D

13. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    tadaa

Bijgevoegde bestanden:

• jj 003.jpg
      jj 003.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,9 KB
      Weergaven:
      12
    • jj 007.jpg
      jj 007.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,2 KB
      Weergaven:
      10
  14. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Priscilla,mooie testen en buik :D Ga je morgen al iets voor de baby shoppen? Veel plezier iig!

15. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    mooi priscilla!

16. Geakksuus

Geakksuus Actief lid

17 jul 2013
    112
    0
    0
    1e verkoopmedw
    Brabant
    Wow, heb heel wat gemist haha :) , zie dat ik ineens 4 jaar ouder ben geworden ;) op de lijst sta ik als 28 :p ;)

Ik heb het vandaag en gisteren tegen familie en goede vrienden om ons heen verteld, dat was me toch een opluchting! Ben ook ineens een stuk vrolijker!

Rommelende darmen hiero ook pfoee... Kan me niet herinneren dat ik dit bij de eerste ook had eigenlijk.

BuikFoto volgt nog. ;) ik vind m al flink al zeg ik t zelf , schoonmoeder zag t vorige week al aan me maar ze durfde t niet te vragen.. Haha dan had ik met m'n mond vol tanden gestaan denk ik :p

17. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geloof meteen dat het een opluchting is! Wij wachten eerst de echo af,geduldddd...knap lastig haha

Ohh,zo`n actie hebben wij hier ook gehad.Denk dat m`n moeder het wel vermoed,ze heeft al 2x een opmerking gemaakt :p

18. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    dankje!!

nee nog niet shoppen hoor haha heb nog veel kleertjes boven liggen wat ik her kan gebruiken als het een jongetje zou worden maar een meisje kan ook veel aan:)

19. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

hihih t wordt koeler en ik krijg eindelijk honger :) ff een bruinbroodje met kipfilet (vanmiddag gebakken alleen geen honger toen)

Voor de rest reageer ik dalijk zit ff lekker een serie kijken :)

20. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heerlijk zeg dat t nu wat afkoelt. Hopelijk in de slaapkamer ook.

Mijn ouders zeiden over 1, 5 week even 2 weken weg te gaan. Aan de ene kant jammer want wilde het over een week of twee gaan vertellen omdat zij dan op F kunnen passen als wij de echo hebben. Maar nu vinden we wel een andere oplossing en kunnen we het mooi vertellen als we ook echt bevestiging hebben dat alles er goed uitziet.

Maar kan me voorstellen dat het een opluchting was geakksuus. Ik ben ook blij als het openbaar mag. Geen leugentjes oid maar lekker je geluk delen!

Deel Deze Pagina