Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Hier ook, heb eerst een intake afspraak bij 8 wkn en rond 10-12 wkn de termijnecho. Iedereen hier heeft al zo vroeg de echo! Dacht dat ze dat niet zomaar deden? Maar wel fijn zeg. Hier gewoon iets meer geduld hebben:D

Voor op de lijst: 14 augustus intake afspraak verloskundige

2. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk,een buikfoto topic :D Ik doe alleen nog niet mee,wil nog even incognito blijven :D

3. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Ik sta er ook onthoofd op ;)

4. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Wat wordt er hier toch veel gekletst, is niet meer bij te houden!

Hier ook last van de warmte. Op m'n werk was het heerlijk, maar hier thuis...pffff... Ben ook zo verschrikkelijk moe na een dag werken. Nu dus lekker met de voetjes omhoog!

Hier zijn alle ouders, broers/zussen, beste vriendinnen, een paar collega's en m'n forum vriendinnetjes al op de hoogte van mijn zwangerschap. Boeit me eigenlijk niet zo, mocht het misgaan wil ik ook dat zij het weten. Volgende week woensdagweer controle bij gyn (en dus weer echo) en als die ook weer goed is geloof ik het wel. Dan mag iedereen het wel weten (ben dan 9 weken).

5. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Hier ook last van de warmte.. enorme hoofdpijn.
    Kijk nu wel een beetje tegenop om morgen en overmorgen te moeten werken. Werk in de ouderenzorg ( verzorgingshuis) zal het wel een lekkere sauna zijn.
    Maar goed we zien wel hoe het gaat.

Voor op de lijst: 16 Augustus 1e echo, vanmorgen maar even gebeld. Was een beetje jaloers op iedereen hier die al best vroeg een echo heeft en dacht ach probeer het gewoon. Ben dan bijna 10 weken.

6. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Spannend lovelyme!

Ik heb een vroege echo omdat ik een miskraam gehad heb. Hoop dat er al wel iets op te zien is:)

7. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

hoe houden jullie het uit in huis, buiten of waar dan ook?
    het is niet normaal zo warm in huis, bleeeeh

@Annelies556: Welkom, je hebt toch een positieve test? ;)
    @ geakksuus: ahhh, tandjes zijn nooit leuk en zeker niet in deze hitte. Ik denk dat het in jouw geval misshien wel verstandig is om al te vertellen. Zwaar werk is nu ff geen goed idee
    @baukje: wat een feest zeg, dat ze gelijk gaan klussen.
    @ gold: Hoi :D. Wees blij dat je buik dan pas zichtbaar wordt, scheelt verstoppen en je kan je eigen broeken nog aan.
    @ moi: Krijg jij dat weg als je misselijk ben... dapper hoor
    @ oxbow: denk dat het bij iedereen wel zo is hoor. Iedere zwangerschap is bijzonder en spannend aan het begin
    @ purified: Op een of andere manier snapt hij het, kwam vanmorgen zo lief bij me liggen op de bank met zijn drinken
    @ Dommel: welkom
    @veto: komt goed, denk dat hij gewoon zo blij is, dat hij zijn mond niet kon houden
    @wien: hier doen ze dan ook pas de echo hoor

Ik ga morgen de vk ook bellen.

wil toch de combinatietest doen en wij gaan ook nog op vakantie.
    Dan ben ik bijna 13 weken als ik terug kom.
    En ik denk dat mijn termijn echo en die test dan bijna tegen elkaar liggen.
    Dus ik ga ff informeren wanneer zie die termin echo in zouden gaan plannen

8. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha,dat kan ook nog :p

9. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Hitte... ik doe zo min mogelijk.Was vanmiddag wel beroerd ervan ineens.Maar nu gaat het wel.Zit wel bij de ventilator :D

10. Noor88

Noor88 Actief lid

23 feb 2013
    152
    0
    0
    Krimpen a/d IJssel
    Van de week eng gedroomd.

Ik had gedroomd dat io te vroeg bevallen was van een meisje, mijn dochter en dat ze onder de slangetjes zat, en ik was bevallen in het sophia. Was duidelijk te zien want in mn droom was het erasmus mc te zien. Alsof ik er voor stond.

Raar........

Dames hier meer van dit soort rare dromen?

11. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Iemand had hier laatst van de leuke teksten voor op een shirtje geplaatst. Kan ze nergens terug vinden...
    Iets in het Engels; mijn ouders vonden me zo schattig dat ze er nog eentje hebben gemaakt....
    Wie biedt? ;)

12. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Wij willen een shirt bestellen met, stoer ik wordt grote broer.

Voor een meisje die grote zus wordt. Geef me een dikke kus want ik wordt grote zus

13. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Dat lijkt me ook leuk zo'n shirt!
    Leuke teksten zeg.

@dromen; geen last ven gekke dromen hier. Merk geen verschil met anders:)

14. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Vanmiddag nam de verloskundige ineens contact op. De afspraak van dinsdag komt te vervallen en moet morgenochtend een afspraak maken bij gyn. Toch gelijk maar starten in het ziekenhuis met de controles. Ben benieuwd wanneer we nu moeten, hopelijk snel!

Ik ben ook een beetje misselijk van de warmte, maar heb wel trek in iets hartigs. Maar weet niet wat, niks aan!

Ik droom ook rare dingen, gelukkig geen vroeg geboortes etc maar wel hele rare dingen. Van de week lag ik met mn hoofd op t voeteneind. En vannacht heb ik in mn droom een broodje donor kebab gegeten..

15. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0

Ik kan het buikjes-maart forum niet vinden.... Waar is dat??

16. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
  17. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    open ik net een topic over de geboorte van de zoon van william en kate, wordt ie direct o pslot gegooid... jammer ;)

18. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Ja had t topic al gevonden maar kan geen foto's uploaden vanaf mn telefoon.. :(

19. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Zag het! Jammer zeg! Wie wol nijskjirrig nei dyn buk ;)

20. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Haha.. Mijn buik is wel gegroeid. Zal mn laptop er van de week wel ff bijpakken. Ik duik mn bedje in, veel te warm nog maar zit echt te knikkebollen op de bank. Nog 1 nachtje slapen en dan is mn liefje er weer!!!!!

Morgenochtend MvM op bezoek.

Slaap lekker dames! Xx

Deel Deze Pagina