Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Akelig Noor :( Het kan dan zo echt zijn allemaal als je wakker wordt.
    Ik heb wel hele rare en enge dromen,maar nog niet over de baby.Weet dat ik dat bij de andere zwangerschappen op een gegeven moment ook hhad.Echt niet leuk.

2. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hi damessssss

Wat gaat het snel hier!!!

Ploon miss bekend.door nov.mama's 2012 of las/schreef je daar.niet.
    Nod.forum heb m nooit gedaan ;)

Welkom nieuwe meiden!

Hier voel.ik.me.wel.ok.eigenlijk! Dat maakt.idd onzeker, gelukkig.donderdag weer spieken.

3. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Hihi in het fries, maar je woont in het midden...., van Friesland dan zeker ;);) 'kennen' jullie elkaar?

4. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even bijlezen en meteen een uur verder!
    Welkom nieuwe dames, succes iedereen met de warmte en de kwaaltjes!!

Wij gaan wel een combinatietest doen, nooit over getwijfeld.

Ik begin langzaam aan misselijker te worden, niet spugen maar wel bijna... Ik ben bang dat ik op het werk moet en dan het toilet niet haal!

5. Geakksuus

Geakksuus Actief lid

17 jul 2013
    112
    0
    0
    1e verkoopmedw
    Brabant
    Raar die droom zeg!
    Ze zeggen dat je t vaakst droomt over je grootste verlangens en grootste angsten, en dat als je zwanger bent meer droomt als anders.

M'n werkgever weet het nu ook, dus ze gaan er al meteen rekening mee houden :) toch blij :)

6. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,
    een beetje kunnen slapen allemaal? Hier niet echt :p De jongste kon niet goed slapen,dus mama ook niet ;)

Verder veel buikpijn..eigenlijk sinds mijn ei bijna continue ongi achtige buikpijn.Maakt me onzeker,heb echt het gevoel dat er ieder moment bloed kan komen.Maar dat heb ik nu dus al bijna 3 weken.Soms is het weg,dan ben ik daar weer onzeker over.Dan is het weer ,ben ik weer onzeker.
    Herkenbaar??

7. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    ;)

8. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Voor op de lijst:

De afspraak van 30 juli is komen te vervallen. Dat is nu 8 augustus. Gelijk bij de gynaecoloog en er zal dan ook gelijk een echo worden gemaakt.

Zooooo, maar ff wat huishouden doen, is nu de beste tempratuur voor haha.. Straks komt MvM. En dan de rest van de dag maar weer niks doen hihi... Wachten op mn liefje!!

9. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    blisskarin ik ben ok niet dik dus je zie het ook sneller:D

annelie gefeliciteerd en welkom!!

cc nou hopen dat er geen sneeuw ligt in maart haha!!

roosje ik vind ze ook heel lekker de mosselen maar niet uit de winkel die vind ik weer vies haha!!

cc dat wordt dan richting spanje misschien is dat land niet zo vruchtbaar!!

baukje die herrie herken ik doen onze buren ook ben blij dat ze op vakantie zijn haha gapen ze ook niet over de schutting:D

moi ik herken de stank ik had gegourmet nou ik moest die bakplaat af doen blegh rot lucht!!

annelie ik zal het niet weten weet alleen geen katten mag verschonen!!

oxbow succes vandaag bij de vk!!

dommel gefeliciteerd en welkom!!

veto ik heb het andersom me man kan zijn mond houden maar ik niet!!

zo ik ben ver bij meiden vergeten ben sorry haha!!hier heeft jayden gister nacht bij ons gelegen hij zweette en ik lag op het randje rotjong!!vandaag werken en heb geen zin in deze hitte morgen eindelijk een echo en intake:Dmijn man zei hoop dat er geen twee zijn hoor ik zo ja en anders maar wel zijn welkom haha..dus ik ga morgen ff zijn hartje laten kloppen haha ik weet gemeen maar wij treiteren elkaar wel eens voor de fun:p

10. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    Vanavond komt MvM langs!! Best spannend maar ook wel erg leuk, dat maakt het zwanger zijn toch wel wat meer echt voor je gevoeld!

11. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

@Cc93 succes met je echo :) (14 aug) das op mijn verjaardag :D

#Buiktopic..... Mijn buik is niet meer wat t hoorde te zijn en t enige wat je nog ziet is een dikke buik maar dat is geen baby buik, zodra er meer te zien is dan enkel t leuke vet dan maak ik een pic!

@TJ85 Nog 1 dagje en dan is het thuis ook al weer iets koeler :)

@Noor88 hier ook soms van die rare levensechte dromen :S Volgens mijn dromen krijg ik echt een dochtertje, heel apart als het zo echt lijkt....

@Geakksuus gelukkig weten ze t nu al!

@Bumbaaa hier ook niet lekker geslapen heeeeeel veel wakker geweest.
    En die pijnen heb ik bij mn eerste zwangerschap ook lang en veel gehad maar toch is het tot 41,2 wkn blijven zitten toen. T kan helemaal niets wezen (wat ik hoop voor je natuurlijk!)

@Memmie1986 genietse van je liefje :)

@Priscilla1987 hihihihi ligt er aan welke winkel :p als het een goede viswinkel is niet :D maar idd niet alle mossels zijn even lekker....

@Pineapple succes vanaaf!! :)

En hoe gaat het hier :)
    Slecht geslapen. Ook bij ons kwam mn dochtertje tussenin liggen en natuurlijk had mama weer bijna geen ruimte....
    En kletsen dat ze deed (doet ze heel de dag door or btw) dat ik ook niet zomaar weer in slaap kon vallen. Gelukkig viel ze zelf weer in slaap dus heb ik er nog ff 1,5 uur bij mogen pakken :)
    Met de kwaaltjes..... Nou mn darmen zijn iedere ochtend nog steeds geheel van streek. Misselijk bijna niet alleen kan ik wel minder eten naar mn gevoel. Mn borsten staan nog steeds op knappen. Vandaag toch eens de stap zetten en de vk bellen. Dat maakt het opeens nog echter.
    Zie er zo tegen op t tegen mn ouders te zeggen die weten altijd alles beter als mij...... En doe t nooit goed in hun ogen maar ja ook zij moeten t weten...... bllhhh zo geen zin in.... Stel t nog ff uit! W8 wel tot de 12 weken en dat ik mn eerste echo heb gehad.
    En wat staat er vandaag op de planning.... Nou ff stofzuigen, dweilen, manlief de kattenbakken en afwassen (gister door de verjaardag er niet van gekomen) dus dat is het wel me heel rustig houden! Anders hou ik t niet uit.
    Manlief heeft gemengde gevoelens over de zwangerschap. Hij had zich niet voor niets laten steriliseren.....
    Mn kids zitten nog ff rustig naar zapp te kijken, heerlijk!!! Alleen dochterlief zit weer eens achter de kleine poesjes aan :) Ze is ook net als de moeder :D
    Zal wel een hoop mensen vergeten zijn... Sorry!

12. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Vannacht heb ik ook zoooo leukkk gedroomd, deze droom mag ik elke nacht krijgen! echt waar!

Ik droomde dat ik bij mijn moeder was met mijn pasgeboren meisje in mijn handen..Ze keek me zo lief aan met haar oogjes ik was echt verliefddd. Ik ging haar laten slapen en ze viel zo snel in slaap..ik ben toen naast haar gaan liggen en keek haar de heletijd aan, totdat ik wakker werd!! ik dacht nog shit het is een droom GA TERUG ik wil terug in mijn droom maar helaas.

Wel apart is dat ik droom altijd over een meid, maar mijn gevoel zegt dat ik een jongen krijg..Maar nu ga ik toch twijfelen

13. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Hier ook de dromen over een meisje terwijl mn gevoel echt zegt een jongen. Heerlijk he die dromen! <3

14. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    haha jij ook ik ga nu wel een beetje twijfelen eerst was ik er echt van overtuigd dat ik een jongen zou krijgen.
    Het was echttt een leuke droom zo een lief mooi meisje en zo klein.
    ik heb al geen geduld nu kan ik al helemaal niet meer wachten. terwijl ik nog maar 5 weken zwanger ben:p

15. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

#1095 Roosje23, 23 jul 2013
    Laatst bewerkt: 23 jul 2013
    Voor op de lijst!
    Donderdag 8 augustus 19:15 uur afspraak bij de vk ook gelijk een echo dan :) Ik ben benieuwd :)

16. Geakksuus

Geakksuus Actief lid

17 jul 2013
    112
    0
    0
    1e verkoopmedw
    Brabant
    Hier zijn ze net geweest van moeders voor moeders , maar ik mag niet meedoen :( baal als een stekker .. Maar had wel een knaltest

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,1 KB
      Weergaven:
      5
  17. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

#1097 Roosje23, 23 jul 2013
    Laatst bewerkt: 23 jul 2013
    Wrm mag je niet mee doen?
    En idd een hele mooie test!!!

18. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Ben ik de enige die trouwens maar 1 testje heeft gedaan???

Wist het antw al maar toch maar 1 gedaan voor mn man. (een cb digitaal)

19. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Gekkeasuus waarom mag je niet meedoen?

Roosje.khad.ook maar één test gedaan, knalde zo hard ik g loofde het wel. Vd week had n vriendin ergens goedkope zw dipsticks besteld en wou ze wel.ng ff.de de betrouwbaarheid via mij testen...dus toen waren het er twee maar heb geen testdrang ook.hoor.

Vanmorgen afgewassen, gestofzuigd, gedweild, wasje gevouwen, nieuwe gewassen en opgehangen...staat inmiddels weer een.klein afwasje maar verder doe ik op de verzorging van mn zoontje na niks meer. Tis in huis ook 31-32 graden echt niet ut te houden. Zo kan je niet echt vluchten voor de hitte.

Nu ff.proberen beetje te slapen want zoontje slaapt en die slaapt altijd maar.kort....

20. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Petje af voor wat je nog gedaan hebt! Ik moet nog steeds gaan stofzuigen en dweilen... Heb gewoon niets geen puf zodra ik opsta heb ik t idee dat ik omval :S
    En slaaplekker voor eventjes!

Jij ook geen test drang :) Heb t eigenlijk nooit gehad 1 of 2 als de eerste niet duidelijk is maar anders blijft het er bij 1tje.

8 aug naar de vk dan ben ik 10 weken en 5 dagen al weer.

Deel Deze Pagina