mooie knaltest van mvm voorbij zien komen, wel jammer dat je niet mee mag doen. Bedank ineens dat ik vandaag zou starten, straks toch maar even de spullen zoeken. Vanmorgen de echo gehad en we zagen een vruchtje met een sterk kloppend hartje. Het was nu zo'n 14,4 mm groot en kwam overeen met 7 weken en 5 dagen, maar tot nu toe laten we het bij de 8 weken en 2 dagen (banner klopt niet helemaal moet ik nog aanpassen). Over 3 weken hebben we de 12 weken echo en mogen we weer naar ons prutsje kijken. 20 weken echo krijgen we dit keer in het vu of amc ivm schedelafwijking van onze jongste dochter.
Ik voel me vandaag helemaal niet goed.. Ben heel de dag misselijk en duizelig heb steeds het gevoel dat ik ga flauwvallen. Ik vind deze hitte maar niks hoor het mag van mij echt gaan afkoelen. Ik had echt zwaar testdrang ik eb volgensmij 12 testen gedaan.
Wat fijn dat je echo goed is gegaan dat haalt toch een hoop onzekerheid weg. Had jij een inwendige echo?
Haha ja roosje was ook geen hobby hoor maar soms moet t echt gebeuren en vanmorgen was t ietsepietsie minder heet in huis Ons zoontje kruipt ook door t hele huis dus nu is het geen stofhappen voor hem Oxbow wat fijn dat je een goede echo hebt gehad!!
Heb bij de bevalling van mijn zoontje teveel bloed verloren en heb toen bloedtransfusie gehad. En mag daarom nie meedoen gelukkig heb ik bij m'n eerste zwangerschap wel mee kunnen doen. Vind het echt jammer..
Ah vandaar...daar zit nog niet genoeg tijd tussen ofzo.. Nouja elk nadeel heb zn voordeel je hoeft niet over je nek te gaan vd geur. Kheb beide zw niks mee kunnen doen, ze hebben niet zoiets vergelijkbaars in Duitsland.
Van wat ik ervan begreep maakte het tijdsbestek niets uit. Je zou voor een land als Duitsland wel zeggen dat ze zoiets zouden hebben
Volgens mij heeft het niet eens met tijd te maken, de vraag is gewoon of je ooit een transfusie hebt gehad. Ik ben zoooo moe! Val bijna in slaap achter mijn scherm...
He dames, hoe gaat het hierzo. Bij mij gaat het wel redelijk. Ik krijg morgen medicijnen om de misselijkheid te onderdrukken. Houd niks binnen zelf water niet voldoende. Maar goed vandaag hadden we een echo en hebben we het hartje zien kloppen. Volgens het ziekenhuis ben ik nu 7 weken en 1 dag. Dus ben nu 10 maart uit gerekend. Volgende week dinsdag heb ik weer een echo. Ben zo bang dat weer het hartje gaat stoppen. Dus ben pas blij na de 12 weken. Hoe gaat het bij jullie, zijn er veel misselijke. Wie gaat er een combinatie test doen, wij willen het wel doen. Groetjesss jacky
~Bevallingslijst~ 1 Maart Baukje85, 27 jaar, 2e kindje Noor88, 24 jaar, 2e kindje Saartje5, 31 jaar, 1e kindje Oxbow, ?? jaar, 5e kindje Kirstenx, 29 jaar, 1e kindje Amona, 28 jaar, 2e kindje Roos23, 26 jaar, 4e kindje 2 Maart Amaroen, 24 jaar, 1e kindje 3 Maart TJ82, 31 jaar, 2e kindje 4 Maart Katrientje, ?? jaar, ?? kindje 5 Maart Juni2013, 28 jaar, 1e kindje 6 Maart Blisskarin, 30 jaar, 2e kindje 7 Maart Wendy27, 29 jaar, 1e kindje 8 Maart Suuzie, 27 jaar, 2e kindje JVS12, 32 jaar, 2e kindje 9 Maart 10 Maart Det84, 28 jaar, 2e kindje Jackystory, 25 jaar, 1e kindje 11 Maart Priscilla1987, 25 jaar, 3e kindje 12 Maart FrummelK, ?? jaar, 2e kindje XNonnie, 28 jaar, 3e kindje Meissie1984, 28 jaar, 3e en 4e kindje 13 Maart Nova, 31 jaar, 2e kindje Memmie1986, 26 jaar, 2e kindje 14 Maart Purified, ?? jaar, 2e kindje Goldduke, ?? jaar, 2e kindje 15 Maart Marral, 28 jaar, 1e kindje Atlantis, 34 jaar, 4e kindje Altijdvrolijk, 27 jaar, 2e kindje 16 Maart Blike1987, 26 jaar, 2e kindje Delilah86, 26 jaar, 2e kindje Lovelyme, 25 jaar, 2e kindje MissDee, 28 jaar, 2e kindje Geakksuus, 24 jaar, 2e kindje 17 Maart 18 Maart 19 Maart cc93, 29 jaar, 2e kindje Dommel, ?? jaar, 3e kindje 20 Maart Bumbaaa, ?? jaar, 4e kindje Marjol, 32 jaar, 2e kindje 21 Maart moi79, 33 jaar, 2e kindje Veto, 27 jaar, 1e kindje Pineapple, ?? jaar, 1e kindje 22 Maart Wien046, 25 jaar, 1e kindje Doo85, 27 jaar, 1e kindje 23 Maart Essie 28, 22 jaar, 1e kindje 24 Maart 25 Maart 26 Maart 27 Maart 28 Maart Ploon, 39 jaar, 2e kindje 29 Maart 30 Maart 31 Maart Annelie566, 23 jaar, 1e kindje Nog onbekend Suuuuus, 26 jaar, 1e kindje, bv Joh, 26 jaar, 2e kindje Vlindertjes: Zonnebloem, zes weken Nuage, vijf weken Lucindalice, zes weken Suuzie, zes weken JoCo82, zes weken Gwendoline, zes weken ~Afspraken~ 23-07 Wendy27 Echo 23-07 Oxbow Echo 24-07 Jackystory Echo 24-07 Priscilla Eerste echo en intake 24-07 Det84 Eerste echo bij gyn 25-07 Blike1987 Intake VK + echo 25-07 Amona 2e echo + 2e controle 25-07 Goldduke VK 26-07 Nova81 Echo 26-07 Veto Echo 29-07 Blisskarin Eerste echo 29-07 Suuuuus VK 29-07 MissDee Eerste echo 30-07 XNonnie Intake VK + echo 30-07 Jvs12 Intake VK + echo 30-07 kirstenx Echo 31-07 Amaroen 2e echo 31-07 TJ82 Gyn 01-08 Frummelk Intake + echo 05-08 Essie28 Intake VK + echo 06-08 Baukje Intake VK + echo 06-08 Meissie1984 Echo 06-08 Altijdvrolijk Intake vk 07-08 Saartje5 Intake VK + Echo 07-08 Noor88 Termijnecho 07-08 Wien046 Intake VK 07-08 Annelie566 VK + echo 07-08 Dommel Echo 08-08 Lovelyme Intake VK 08-08 Memmie1986 Intake VK 08-08 Roosje23 Intake VK + echo 12-08 moi79 Intake VK + Echo 13-08 Noor88 VK 13-08 Monatoetje84 VK 14-08 Delilah86 Intake VK + echo 14-08 Purified Intake VK + echo 14-08 cc93 Intake VK 15-08 Marral Intake VK 16-08 Lovelyme Echo 21-08 Marral 10-weken echo 06-09 Amaroen geslachtsbepaling 10-09 Baukje1985 Geslachtsbepaling
Ugh, Jackystory, je bent niet de enigste. Dit weekend uitgedroogt, naar de dierentuin gegaan in de zon en niet genoeg kunnen drinken, heel weekend misselijk en ziek en mijn best moeten doen om iets binnen te houden. Vandaag ook misselijk, hele dag niks gedronken 32 graden, bel ik de (vervangende) huisarts op zeggen ze ja pas als je overgeeft mag je medicijnen.. ik WAT Je zegt nu dat het eerst erger moet worden??!! Dagenlang in dit weer niet kunnen drinken en eten vanwege misselijkheid en dan maar het zelf moeten doen.. want "je bent zwanger en het hoort erbij ". Ik heb woedend mijn partner gegeven en hij heeft net zolang gezeurt tot ik het wel kreeg. Ugh. Heb nu 10 stuks Emesafene gekregen.. Kan zo boos zijn.. dagenlang misselijk met dit weer kan niks eten en drinken en dan moet ik maar eerst overgeven.. dat je de hele dag loopt te kokhalzen en dat je niks binnen krijgt boeit ze niet.. zucht.
Gefeliciteerd Oxbow en Jackystory met de goede echo's! Dat is mooi nieuws! Welkom Dommel en Annelie! Leuk dat jullie mee komen kletsen! Verder veel verhalen over misselijkheid. Ik kan daar zeker over meepraten. Voel me nog steeds ronduit ellendig en ben nauwelijks tot iets in staat. Ik zou het liefst de hele dag in bed liggen en niets doen, maar helaas gaat dat niet met een baan en 2 kleine kids die veel aandacht nodig hebben. Hopelijk gaat dit gevoel snel weg.
Oh echt geakksuus...dacht heeft zeker met tijd te maken. Vraag me.af wat daar achter zit...wat kan.zo'n transfusie.mwt je.plas.doen dat zij het uit voorzorg niet nemen??? Wat zijn er veel beroerd. .ellendig dames..khad het bij mn zoontje ook..nu afkloppen gaat het vrij goed. Purified das.ook erg zeg, kzou.ook boos worden! Gelukkig hebben jij en je man het toch voor.elkaar gekregen. Merk je al wat vant.medicijn? Sterkte.
Balen zeg dat je je zo voelt. Ik moet 2 dagen wachten tot ze mijn medicijnen hebben. Werk het een beetje wat je hebt gekregen. Ik spuug wel. Maar dan is t wel ff weg 10 min dr misselijk heid. Hihi nou sterkte ik denk aan je. Xxx
Xnonnie, vervelend he. Ik was gelukkiv vrij. Ik vind het knap dat je alles gewoon doet, maar dat zeggen ze he mama's zijn heel sterk. Amona, geniet lekker van het niet ziek zijn. Hihihi Xxx jacky
Dag meiden, Wat leuk dat mijn gegevens gelijk in de lijst verwerkt zijn ; ) ik ben 28 jaar... Las over een kloppend hartje, fijn gevoel lijkt me dat... Is weer een fase verder wat goed is gegaan!!! Blijft toch allemaal een wonder.... Hier voel ik nog steeds weinig... Allen pijnlijke tepels ; ) Ben bang dat ik volgende week ofzo wel anders zal praten... Hier ook dromen, ook over een meisje... Toen ik wakker werd was ik zo overtuigt dat het even duurde voor ik door had dat ik het geslacht nog helemaal niet weet ; )
hey, Ik mag me hier ook melden! Hopelijk mag het deze keer goed gaan en kan ik 2 jaar later in maart wederom een mooi wonder verwachten. liefs bbl
Jeetje ik red het niet om op iedereen te reageren hoor, lees wel alles mee Gelukkig weer een paar berichten over goede echo's voorbij zien komen, fijn! Hier gelukkig nog steeds niet overgegeven, hoop dat dat zo blijft. Ik ben net als de meesten ook ontzettend moe. Vanmiddag gewoon twee uur liggen slapen na mijn werk, terwijl ik zoveel wil doen, het gaat gewoon even niet toen ik wakker werd was ik ook misselijk, maar dat was gelukkig zo weer weg!
Zo dames weer lekker gekletst! Welkom nieuwe dames! Gezellig grote groep hebben we zo! Geakksuus wat een mooie knaller maar wel jammer dat je niet mee mag doen. Ik kan alleen ook de link niet leggen tussen een bloedtransfusie en je plas inleveren. Waarom mag dat dan niet? Ze halen toch alleen maar je hormoon eruit? Oxbow gefeliciteerd met je mooie echo. Jacky jij ook! En we duimen dat het hartje mooi blijft kloppen. Pff moet er niet aan denken om zo te moeten spugen. Purifieer, je bent goed voor jezelf opgekomen! Goed zo! Hopelijk werken de medicijnen snel. Dromen: ik heb wel dromen maar nog helemaal niet over een baby. Kan me ook niet echt herinneren dat ik die vorige keer had. Volgens mij toen 1 keer over een goede echo. Ik heb vannacht juist over een lijk gedroomd. Is werkgerelateerd... Dus juist tegenovergesteld van nieuw leven hahaha Gisteren was ik nog erg misselijk, vanmorgen minder. Fijn! Voel wel m'n buik vandaag beetje trekken. Ik kon het toch niet laten en vandaag nog 1 keer een cb gedaan. Durfde niet zo goed, want zaterdag stond er nog steeds 2-3 en dat viel me een beetje tegen. Maar nu vlogen zwanger en de termijn tegelijkertijd het beeldscherm op. De test hoefde er niet eens over na te denken!! Ben zo blij!