Jeetje wat schrijven jullie veel. Ik had vandaag op mn werk geen tijd om op het forum te kijken, dus loop direct heel veel paginas achter. Heb teruggelezen, maar niet alles onthouden, ben ik bang . @Memmie: balen dat je afspraak verzet is of niet? Of zat daar geen echo bij? Nu nog wat langer geduld pfff.. @buikenforum: ik kom jullie nog maar niet vergezellen, want de mijne is gewoon nog een blubberbuikje . @Amona: ja dat forum las en schreef ik ook af en toe. Daar ken ik je dus van Net als jij voel ik me goed eigenlijk. Nagenoeg nergens last van en dat maakt me onzeker. Maar eigenlijk wel fijn met dit warme weer dat we nergens last van hebben. @Priscilla1987: morgen de echo. Wauw! Geniet ervan! Haha, twee, dat zou wat zijn. Zit het in je mans familie misschien? @Pineapple: hoe was het met MvM? @Roosje: wat jammer eigenlijk dat je er tegen op ziet om het je ouders te vertellen. Moet toch eigenlijk een mooi moment zijn. @Geakksuus: mooie test, maar wel balen dat je niet mee mag doen. Hadden ze je dat niet verteld voor die tijd (in het zh, na de bevalling of bij het telefoontje met MvM?). @Oxbow: was het er maar eentje? Wat fijn dat de echo goed was. Zon fijn gevoel weer. @Jackystory: en jij ook een mooie echo. Top!! Spannend volgende week dinsdag Wij willen ook de combinatietest doen (gezien mijn leeftijd en down in de familie al is het niet erfelijk bepaald) @Purified: jeetje zeg, dat je zo moet smeken om medicatie. Te gek voor woorden zeg. Hopelijk helpt het je goed. @Xnonnie: ook al zo misselijk. Wat zijn er toch veel slecht te pas of niet? Bah, wat vervelend. Dames, wanneer begonnen jullie de echt zw.kwaaltjes echt? Direct of pas met een week of 6 of zo? @Dommel en beebielove: hoi hoi @Essie: dat is een mooie droom. Toch grappig dat je dan over een meisje droomt terwijl je zelf een jongetje denkt. En jij ook Roosje. @moi: wat een onwijs mooie test!! Kan me voorstellen dat je daar zooo blij mee bent. Haha, testdrang heb ik ook steeds. Pffff Vanochtend weer getest, vanwege de lichte streepjes op de Kruidvat-test (2v5). En vanochtend weer een licht streepje. Toen de CB met indicator ertegen aan gegooid en die was overduidelijk: 2-3 weken. Blij. Maar zo stom dat ik ook nog steeds aan die lichte streep op de andere test denk. Waarom toch? En waarom is dat streepje eigenlijk nog zo licht in verhouding met de CB? Wil iemand mij bij de afspraken zetten: 9 augustus 1e echo
Ploon, ik vind de testen van kv ook niet zo meer als wat ze geweest zijn. Ze kleuren ook pas heel laat. In 2011 knalden ze echt. Daarom ben ik ook geruster op de cb. Alhoewel mijn laatste kruidvat ook wel donkerder werd. Maar ze verschillen nog wel per test heb ik het idee. Gewoon proberen te genieten!
Ik heb die van kruidvat ook gedaan 1,5 week geleden en dacht in eerste instantie dat er na 5 minuten niets stond. Toen ik beter ging kijken zag ik heeeeeel licht wat. Hij is uiteindelijk lichter gebleven dan die van jou Ploon. CB gaf zwanger en 1-2 weken. Wie weet dat ik die van het weekend nog een keer doe Gefeliciteerd en welkom Ukky!
Nee, ben er verder niet over ingelicht, Anders had ik me niet aangemeld. had dat vrouwtje weer wat werk gescheeld. Maarja, dan weet ik dat voor 'ooit' een volgende keer. Zo leren we iedere dag weer wat bij
Wat een gezellige drukte hier Vanmiddag in het water gelegen,lekker fris.Ondanks dat toch heel misselijk,duizelig enz geweest. Afspraak gemaakt,staat dat ook.. Voor op de lijst: 7 aug afspraak gyn+echo
pineapple succes met mvm roosje haha vind ik ook heb ze liever uit bruinisse vond ik altijd lekkeren je man moet denk ik even bijkomen tuurlijk ook al is hij geholpen denk die misschien van hoe kan dat nou..!!en je moeder tja als jullie het willen houden heb zei er niks op in te brengen.. geakksuus balen dat je door je bloedtransfusie van vorige bevalling niet mee mag doen!! amona woow dat is warm ik heb nergens puf voor haha kom me man thuis ga die afwassen na het eten haha.. oxbow joepie gefeliciteerd!! jacky jeetje denk goed aan jezelf he!! puri jeetje was een goeie voor mij geweest als ik in jou schoenen stond mijn huisarts is mee levend gelukkig.. beebie welkom en gefeliciteerd!! moi mooie test!! ploon nou gelukkig niet maar je weet nooit he maar hoop wel op 1tje hoor haha!!jij ook mooie testen!! ukky gefeliciteerd en welkom!! nou ik ben weer bij haha morgen echo en intake ben benieuwd hoor heb nog geen kwaaltjes ik klop af wel veel moeie voeten en geeuwen en snel boos op me zoontje als die niet luisterd is een 2 jarige peuterpuber om het zo maar te noemen
~Bevallingslijst~ 1 Maart Baukje85, 27 jaar, 2e kindje Noor88, 24 jaar, 2e kindje Saartje5, 31 jaar, 1e kindje Oxbow, ?? jaar, 5e kindje Kirstenx, 29 jaar, 1e kindje Amona, 28 jaar, 2e kindje Roos23, 26 jaar, 4e kindje 2 Maart Amaroen, 24 jaar, 1e kindje Bibi26, 28 jaar, 2e kindje 3 Maart TJ82, 31 jaar, 2e kindje 4 Maart Katrientje, ?? jaar, ?? kindje 5 Maart Juni2013, 28 jaar, 1e kindje 6 Maart Blisskarin, 30 jaar, 2e kindje 7 Maart Wendy27, 29 jaar, 1e kindje 8 Maart Suuzie, 27 jaar, 2e kindje JVS12, 32 jaar, 2e kindje 9 Maart 10 Maart Det84, 28 jaar, 2e kindje Jackystory, 25 jaar, 1e kindje 11 Maart Priscilla1987, 25 jaar, 3e kindje 12 Maart FrummelK, ?? jaar, 2e kindje XNonnie, 28 jaar, 3e kindje Meissie1984, 28 jaar, 3e en 4e kindje 13 Maart Nova, 31 jaar, 2e kindje Memmie1986, 26 jaar, 2e kindje 14 Maart Purified, ?? jaar, 2e kindje Goldduke, ?? jaar, 2e kindje 15 Maart Marral, 28 jaar, 1e kindje Atlantis, 34 jaar, 4e kindje Altijdvrolijk, 27 jaar, 2e kindje 16 Maart Blike1987, 26 jaar, 2e kindje Delilah86, 26 jaar, 2e kindje Lovelyme, 25 jaar, 2e kindje MissDee, 28 jaar, 2e kindje Geakksuus, 24 jaar, 2e kindje 17 Maart 18 Maart 19 Maart cc93, 29 jaar, 2e kindje Dommel, ?? jaar, 3e kindje 20 Maart Bumbaaa, ?? jaar, 4e kindje Marjol, 32 jaar, 2e kindje 21 Maart moi79, 33 jaar, 2e kindje Veto, 27 jaar, 1e kindje Pineapple, ?? jaar, 1e kindje 22 Maart Wien046, 25 jaar, 1e kindje Doo85, 27 jaar, 1e kindje 23 Maart Essie 28, 22 jaar, 1e kindje 24 Maart 25 Maart 26 Maart 27 Maart 28 Maart Ploon, 39 jaar, 2e kindje 29 Maart 30 Maart 31 Maart Annelie566, 23 jaar, 1e kindje Nog onbekend Suuuuus, 26 jaar, 1e kindje, bv Joh, 26 jaar, 2e kindje Vlindertjes: Zonnebloem, zes weken Nuage, vijf weken Lucindalice, zes weken Suuzie, zes weken JoCo82, zes weken Gwendoline, zes weken ~Afspraken~ 23-07 Wendy27 Echo 23-07 Oxbow Echo 24-07 Jackystory Echo 24-07 Priscilla Eerste echo en intake 24-07 Det84 Eerste echo bij gyn 25-07 Blike1987 Intake VK + echo 25-07 Amona 2e echo + 2e controle 25-07 Goldduke VK 26-07 Nova81 Echo 26-07 Veto Echo 29-07 Blisskarin Eerste echo 29-07 Suuuuus VK 29-07 MissDee Eerste echo 30-07 XNonnie Intake VK + echo 30-07 Jvs12 Intake VK + echo 30-07 kirstenx Echo 31-07 Amaroen 2e echo 31-07 TJ82 Gyn 01-08 Frummelk Intake + echo 05-08 Essie28 Intake VK + echo 06-08 Baukje Intake VK + echo 06-08 Meissie1984 Echo 06-08 Altijdvrolijk Intake vk 07-08 Saartje5 Intake VK + Echo 07-08 Noor88 Termijnecho 07-08 Wien046 Intake VK 07-08 Annelie566 VK + echo 07-08 Dommel Echo 08-08 Lovelyme Intake VK 08-08 Memmie1986 Intake VK 08-08 Roosje23 Intake VK + echo 12-08 moi79 Intake VK + Echo 13-08 Noor88 VK 13-08 Monatoetje84 VK 14-08 Delilah86 Intake VK + echo 14-08 Purified Intake VK + echo 14-08 cc93 Intake VK 15-08 Marral Intake VK 16-08 Lovelyme Echo 21-08 Marral 10-weken echo 06-09 Amaroen geslachtsbepaling 10-09 Baukje1985 Geslachtsbepaling Zo, sta ook in de lijst. Jullie zijn niet bij te houden met kletsen zeg! Ben ook zo beroerd, ik kom amper aan internet toe. Kom sowieso nergens aan toe, heel anders dan mijn eerste zwangerschap. Maar ja, hoort erbij hè.
@ Oxbow: gefeliciteerd met je goede echo! Fijn hè! @ Essie: Erg hè, die hitte. Heb er ook flink last van helaas. Hopen maar dat het snel afkoelt! Hier waait het nu flink en is het al een stukje frisser. @ beebielove & ukky: welkom en gefeliciteerd! @ priscilla: spannend morgen de echo! Succes!
whow, druk hier! Welkom aan de nieuwe dames! Ik heb het m'n man al vergeven dat hij het verteld heeft, nuja, echt boos ben ik niet geweest hoor. ik kan inderdaad niet boos zijn omdat hij zo fier is Jammer dat er zo veel dames misselijk zijn. Ondanks het warme weer voel ik me vrij goed. Wel moe, moe, moe... testdrang: ik heb gisteren toch nog een test gedaan, CB ditmaal (digital was uitverkocht, dus de gewone). En wat was ik super blij dat daar een dik blauw plus teken op verscheen 'k zal hem straks proberen posten. Ik tel ongeduldig af naar vrijdag voor de eerste echo, ik wil ons bolletje zo graag zien!!!!
Mooie test veto! Bibi,mag ik er ook nog bij op de lijst ? 7 aug afspraak gyn+echo Is het niet te doen dat ieder voor zich aanvult? Je hebt het er zo maar druk mee
@ Lijst: Ik hield het bij zodat niet iedere pagina vol met versies stond, maar er een geupdate lijst per dag was... Maar als jullie dat niet willen is dat ook goed en houdt ieder voor zich bij...
Kan er niet voor iedere mama's topic ook een lijst topic gemaakt worden? Zo ben je m nooit kwijt en staat het topic niet vol met lijsten.
Ik vind het best aangenaam dat jij het doet XNonnie! Heb je al heel goed gedaan trouwens Zo zijn er inderdaad geen tig versies waar je na verloop van tijd geen geheel meer kan van maken. Zoals eerder vermeld "voor de lijst" steeds bij vernoemen?
Ik vind het helemaal prima,als het niet teveel moeite is.We zijn al met zoveel inmiddels Ik dacht dat Bibi de lijst bijhield,excuses
Klinkt als een prima idee en oplossing en een mooie middenweg. Vond het verder prima hoor om bij te houden.