Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Zo mn keuken weer grondig gedaan :)
    (gelukkig heb ik geen grote keuken :))
    Zal over een poosje wel eens pics maken hoe mn keukentje en woonkamer is. Echt een ruimte om verliefd op te worden (dat vind ik dan :D)

Ook al gestofzuigd, was gevouwen. Nu nog ff dweilen en dan aan het eten beginnen. Na het eten kids in de douche (door mn man) en ik de was in de kasten leggen en nog ff een bed opschudden. En dan nog t speelgoed weer eens opruimen en ook lekker ff douchen. En dan nog wat weg vouwen, heb de laatste dagen wel gewassen maar nog niet gevouwen. Gelukkig staat er nog een lekker briesje wat de woonkamer en slaapkamers in blaast dus echt benauwd is het nog niet wel zie ik onweersbeestjes op de vensterbank zitten daarnet.

En verder.... Mn darmen spelen nog wel af en toe op maar lijkt minder. Misselijkheid enkel na t eten of halverwege t eten en dan kan ik ook geen hap meer door mn keel krijgen als gevolg dat ik savonds weer door de kasten ga neuzen. Heb maar kaakjes gehaald voor mezelf anders eet ik enkel chocolade :D En dan vliegen de kilos er weer aan :D.

2. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Mooie echo Amona! En lekker hier blijven :)

3. Veto

Veto Actief lid

12 nov 2012
    168
    0
    0
    Oost-Vlaanderen
    Wat mooi zeg die foto! Van mij mag je zeker blijven mee kletsen! ;)

4. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Thnx dames :D

Hebben jullie t mensen al verteld? Ik 'moest' nu wel een beetje.
    Nog een zus en broer dan vind ik t goed. Stiefpa reageerde niet zo. Gelukkig beet ie op zn tong en feliciteerde me nog.
    Er zijn hier toch meer mama's die "zo snel" vd tweede zwanger zijn..hoe zijn de reacties??? Had me voorgenomen me er niks van aan tevtrekken, maar vind ik toch maar moeilijk...
    Maargoed als iedereen t eenmaal weet snel weer vergeten en genieten hoop ik hihi.

5. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb tot nu toe enkel positieve reacties gehad, de hele Familie zit er bij ons ook al lang op te wachten want we zijn al ruim 10 jaar samen, getrouwd en 3 jaar geleden een groot huis gekocht in een buurt met veel jonge kids.
    Ik snap niet dat mensen zo naar kunnen reageren maar bij mijn zusje was haat schoonmoeder ook kwaad dat er een jaar na de eerste al een tweede kwam.

6. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Bij mij weet een ex-collega het en een vroegere buurvrouw waar ik nog heel goed contact mee heb. De familie vertellen we het over zo'n twee weken en dan komt de rest ook wel.

@Roosje: lekker druk geweest nog! Ik heb alleen 8 uur gewerkt en daarna twee uur liggen slapen :)

7. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wien,haha.. je hebt "alleen" 8 uur gewerkt :p Ik vind het nogal hihi

Roosje,goed bezig geweest zeg :D

Vertellen,hier nog niet.Eerst de kindjes.Zou het anders niet eerlijk vinden :p Ik verwacht niet alleen maar positieve reacties.Onze oudste 2 zijn een jongen en een meisje,nou dan ben je volgens de meeste mensen wel klaar want meer soorten zijn er niet!??!? Echt,zo apart!

En nr drie zal vast de laatste zijn,mensen vullen graag dingen in voor je.

Dus ik ben wel benieuwd wat de reacties zullen zijn,nog even geduld hier.

8. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    frummelk wat fijn dat je medicatie heb gehad ik hoop dat het gaat helpen!!

altijdvrolijk heel veel beterschap!!

det dankje o ik heb het andersom ik heb sinds twee jaar contact met me vader en niet met me moeder ken er niet zien of luchten..

oxbow doe rustig aan meid en denk goed aan je eigen!!

bumbaaa ik ben benieuwd hoeveel deze zou gaan wegen haha!!

blijke jammer zeg hopelijk na je vakantie een kloppend hartje ik ga duimen!!

roosje hahaha hier doe me man het ook als alles op bed lig achter die xbox360 zitten!!

roxie hart gefeliciteerd en welkom!!

amona woow je ben dus verder naja je mag lekker blijven hoor!!

roosje geweldige mop!!

amona hier weet iedereen het al haha ken het nooit lang stil houden haha..

hier ik mag dus naar de gyn heb zelf contact opgenomen en ze gingen overleggen kon de tel niet opnemen was boven haha dus belde terug ze zei je moet bij ons onder controle blijven dus ik mag 5 augustus weer op controle voor echo intake vk en gyn:D

9. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Sorry dat ik niet zo actief ben.. Voel me ellendig... Misselijk... Lijkt wel alsof ik deze week pas echt last heb gekregen. En ook last van de warmte. Normaal heb ik dat nooit maar nu dus wel, slecht slapen etc... Dochterlief ligt gelukkig weer, slaapt bijna, ik heb gedoucht en hang nog ff op de bank.. Fijne avond allemaal. Xx

10. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Amona: wauw. En dat is ook niet een beetje eerder... twee weken! Wat een mooie echo.
    Roosje: wat heftig om 2x een brand mee te maken. Verschrikkelijk! Wat een nachtmerrie zeg.
    Moi: wauw, wat een mooie test. Die is wel heeeeel duidelijk. Super. En idd dat is weer een stapje verder en maakt het echter: mogen plassen voor anderen :)

11. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ladies,

Ik mag ook meteen beginnen met piesen! Mvm is net geweest. Voelt meteen weer echter nu je weer met die kratten loopt. Als een soort volgende stap in de zwangerschap.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,7 KB
      Weergaven:
      7
  12. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh wat zijn er veel dames beroerd. ..kweet nog dat k de vorige zw met 9weken dacht: wou ik dit zo graag? Zwanger zijn.... maar het ebde met de weken langzaam weg...hou daar aan vast :)

Ben zo blijjjj dat k nu niet zo'n last heb...anders valt de zorg voor ook zo zwaar.

We hebben nu maar één slaapkamer maar gelukkig kort na de test een husje gevonden met drie.slaapkamers precies goed! Uiterlijk.november over maar waars wel.eerder..heb er.zo'n zin in om daar te nestelen :) :)

13. Veto

Veto Actief lid

12 nov 2012
    168
    0
    0
    Oost-Vlaanderen
    Mooie test Moi.
    Ik heb opeens barstende hoofdpijn gekregen :(
    Ik ga slapen.
    Morgen eerste echo, dat maakt alles beter!

14. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Wow amona wat een mooie echo. Kan niet wachten ook zo'n plaatje te krijgen!

Hier nog niemand verteld, pas wanneer ik een goede echo heb. Oh nee nu lieg ik, oeps. Een goede vriendin weet het wel, maar die vertellen we alles haha.

Vandaag de hele dag gewerkt, werk 24 uur, dinsdag, donderdag en vrijdag. Morgen dus ook nog een dagje en dan weer weekend.

Manlief vandaag nog met dochterlief naar ha geweest. Ze zit onder de vlekken. Nu heeft ze sowieso eczeemklachten waarvoor we aanstaande dinsdag naar de dermatoloog gaan. Maar nu was het opeens heel erg de uitslag. En blijkt ze nu een virus erbij te hebben. Dokter dacht vijfde of zesde ziekte. Nu heeft ze de zesde al gehad al baby, dus moet de vijfde wel zijn:( Nu heb gelezen dat dat als je zwanger bent voor complicaties kan zorgen. Heb geen idee of mijn bloed al een keer is onderzocht daarop.
    Morgen maar even bellen hoe of wat.

15. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Wat een knaltest! Ik doe deze keer niet mee. Is erg omslachtig. Woon op een flat, wat inhoudt dat ik elke maandag zelf de kratten moet wegbrengen naar het verzamelpunt. Dat was drie jaar terug zo'n gedoe. En in de avond is het hier altijd spitsuur, ben blij wanneer ik zit. Dus besloten niet mee te doen.

16. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Mooie test moi!

17. Geakksuus

Geakksuus Actief lid

17 jul 2013
    112
    0
    0
    1e verkoopmedw
    Brabant
    Word veel geschreven!! Leuk leuk :)

Niet zo actief hier op het moment , woensdag en vandaag 2 hele dagen gewerkt, ik ben gesloopt... Pff had niet verwacht dat ik nu al zon last had van m'n bekken! Bij mijn zoontje had ik dit met 9 weken en nu dus nog eerder :(

Veel plezier met de echo's :) ik kan ook niet wachten om ons 2e wondertje te mogen zien.

18. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Goedemorgen, hier al vroeg wakker. Kan ik lekker voor de warmte al de boodschappen in huis halen. Ik kreeg net heel lief een droge cracker en verse muntthee op bed tegen de misselijkheid :) hoop dat ik me vandaag beter voel dan gisteren.

@Moi: wat een mooie test van MvM, hij is echt donker :)

19. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mogge Ladies,

Ik heb een afbeelding toegevoegd aan de club. Mijn buik nu (valt mi best mee). De ene dag is ie meer opgeblazen dan de andere dag. Ligt maar net aan of je goed naar de wc bent gegaan.
    Ik heb ook even gewogen. Ben 0,7 kg aangekomen... Tja, elke avond een mini magnum met dit weer...

Oh ja als de club echt prive is wil ik ook best mijn hoofd showen:D voor wie het leuk vindt. Weet je toch meer tegen wie je het hebt.

20. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ik ben ook al 1 kilo aangekomen maar ik eet niet meer ofso. Mijn borsten zijn wel gegroeid.

En welke club bedoel jij ik wil me ook wel aanmelden

Deel Deze Pagina