Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    cc93 gewoon ff bellen en overleggen daar is zo'n nummer voor hoor, vinden ze echt niet erg.

Bibi bij jou ook al niet haha. Ze voelen bij mij ietsjes voller.. maar das in cyclus dan ook, tot ongi dan worden ze weer beetje leeg haha... maar pas alles nog hoor dus denk dat het niet echt opvalt ;)

Wil zo graag dat bv dit keer lukt....

Essie niet te druk maken hoor, het verschilt zo per vrouw en per zwangerschap!
    En kvond de pijn wel ondraaglijk, maar zodra placenta er dan ook uit is, is dat allemaal weg... best mooi :)
    Het moeilijkst aan bevallen vond ik dat ik niet wist: hoe lang nog. Anders kon k het vast beter volhouden. Nu ga k er de tweede keer wel anders in, hoop ik.. en gaat het vast ook wat makkelijker (kreeg maar geen ontsluiting en wel pijn dus was niet fijn... ga er nu vanuit dat mn lijf makkelijker die ontsluiting regelt omdat het al een keer open is geweest ;) ).

2. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Dank jullie wel voor de berichtjes. Ga toch maar idd op de mobiel bellen. Wel morgenochtend dan, voor nu heeft dat niet zo veel meerwaarde denk ik.
    Maar vind dat altijd zo wat om spoednummer te bellen, vorige zwangerschap een keer pijn in de buik gehad. Was al enkele maanden zwanger en herkende het niet. Maar ook toen moest manlief zeggen dat ik moest bellen. Mocht gelijk langskomen. Was uiteindelijk niks, maar dan ben je toch gerustgesteld :).

@bevallen, ik vond het echt vreselijk. Deed zo'n pijn. Riep gelijk tegen manlief de volgende doe jij:D. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik ben ingeleid.
    Maar het cliché is waar je krijgt er zo wat moois voor terug, ik zou de bevalling nog wel 100x overdoen voor mijn dochter. Dit heeft wel even geduurd hoor, dat gevoel. Hier heel lang getwijfeld over een tweede, mede vanwege de bevalling, maar ook het eerste jaar. Mijn dochter sliep tot ze 1 was erg slecht. En dat breekt echt op. Maar ook dat vergeet je weer, en als ik haar nu zie. De vrolijke meid (oke met haar peuterpuberteit:D), maar ook echt mama's vriendinnetje. Thuiskomen is een feestje met zo'n kleintje. Ja daar heb ik nog wel een bevalling en slapeloos eerste jaar voor over:D.
    Maar zal allemaal vast weer anders gaan, ben nu al erg benieuwd naar de bevalling en ook naar ons kleine ukje.

3. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Dit had ik echt even nodig. Uiteindelijk doe je het allemaal voor je kleine babytje. En dat is het zeker waard. Alleen voel ik me nu gewoon ellendig omdat ik niks kan.
    Wanneer was het bij jou over de misselijkheid en vermoeidheid?
    Ik wil heel graag genieten van me zwangerschap maar op dit moment lukt het mij echt niet.

4. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Wow. Vandaag eindelijk een goede echo gehad. Ik ben 7 weken zwanger maar ze had gemeten op 6,3. Er was een hartje te zien!

Alle paniek en hormonale dingen van bang zijn en niet genieten was even weg. Even rust. Daarvoor doe je het.. daarvoor ben je ziek en misselijk en chagrijnig en moe.

@Kehlen ik vond het niet hoor, zodra mijn kindje geboren was moest ik gehecht worden en vond ik het afschuwelijk, er was meteen een hoop familie en ik vond het de eerste dag echt rot.

Het duurt even voordat de pijn weggaat, maar die gaat wel weg.. en dan raak je zwanger en dan is het weer verdorie ben er weer ingetuind :p.

Misselijkheid gaat vaak weg met rond de 12 weken! Komt soms terug in de laatste trimester.

Even doorzetten!

5. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    @purified: gefeliciteerd met je goede echo!

6. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    @essie: pfoe de eerste 12 weken geloof ik? Na20 weken voelde ik me sowieso kiplekker. Kon de hele wereld aan :)alleen De laatste week vond ik loodzwaar. Dat wachten en wachten en wachten en hij dacht: ik blijf lekker zitten ;) ik ben uiteindelijk ingeleid.

@ purified: bij mij duurde de bevalling zo lang dat ik geen energie meer had op het laatst om de weeën op te vangen dus smeekte ik om een ruggenprik haha. (Duurde alsnog 2 uur voordat die ging werken met een extra shot). Daardoor heb ik de knip en hechtingen gelukkig niet gevoeld.
    Daarna wel veel pijn gehad en de eerste week na de bevalling vond ik erger dan bevallen zelf. Ik was zo labiel en hulpeloos en had zo'n pijn en paniek en weet ik wat en had 5 dagen niet geslapen en was zoooooo kapot en borstvoeding ging totaal niet en zoontje maar krijsen van de honger en ik was zo gestressed dat ik na drie weken ben overgestapt op kunst voeding. Nee niets roze wolk voor mij de eerste tijd. eerder een donderwolk. daarnaast 8 wk gevloeid omdat er nog placenta in baarmoeder zat, weer onder t mes, curretage en vreselijk bloeden... maar goed heb wat langer hetstel nodig gehad maar stapje voor stapje gaat t steeds beter.
    Maar nu is die roze wolk dik aanwezig hoor!
    Oh en mijn vriendinnen hebben nergens last van. Die poepen binnen een tot 3 uur hun kind er uit en de volgende dag staan ze a la Kate middleton glamourous te stralen haha. Zo kan het ook ;) en alsnog ik zou het echt zo opnieuw doen. Pijn vergeet je. Althans ik dan.

7. meissie1984

meissie1984 Actief lid

9 apr 2013
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Purified Gefeliciteerd met je goede echo

Ik heb gelukkig 2 snelle en makkelijke bevallingen gehad.
    maar zie tegen deze bevalling wel op omdat dit een tweeling is.

8. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Purified jippie een goede echo gefeliciteerd!!!

Ik lig weer es wakker. ..stom hcg!
    Kom zo nooit aan genoeg slaap zoontje komt weer op tijd. ..frustrerend wil gewoon lekker slapen.

9. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Goedemorgen. Ik ben helaas alweer vroeg wakker en gelijk maar aan de droge cracker :) pfff ik mag toch hopen dat dit geen 6 weken gaat duren. Of raak je eraan gewend?

Vandaag twee weken geleden dat ik positief getest heb en kon net niet laten er nog een te doen. Toch wel weer leuk :)

Bijgevoegde bestanden:

10. Veto

Veto Actief lid

12 nov 2012
    168
    0
    0
    Oost-Vlaanderen
    Wat leuk Purified! Ik zag gisteren op 6 weken ook al het hartje! Ik ben blij dat het bij jou ook zo snel al te zien was.

Aangename bevestiging zo'n CB digital! Mooi Wien :)

Hier is het ons eerste kindje en probeer gewoon nog niet aan de bevalling te denken. Zorgen voor later ;)

Vandaag trouwt een collega, ik kijk er echt naar uit. Ik ben benieuwd of het m'n collega's zal opvallen dat ik niet mee aperitief tijdens het feest :)
    Geniet van jullie weekend dames, maandag ben ik weer op post!

11. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    @Veto: Hier ook de eerste en probeer ook niet nu al met de bevalling bezig te zijn. Duurt ten eerste nog zo ontzettend lang en je weet toch niet hoe het gaat lopen. Veel plezier vandaag, het is hier nu echt stralend weer!

12. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had vanmorgen donkerder afscheiding. Echt bruinig. Ik vind dat zo niet leuk! Bij de tweede plas niets meer aangetroffen en ik heb ook geen buikpijn oid maar laat die afscheiding dan ook lekker wegblijven! Daar raak je alleen maar gestrest van.

13. Piena

Piena Actief lid

7 nov 2012
    208
    0
    0
    Mijn dochtertje en tweede kindje in aantocht
    Beverwijk
    Ja kan wat oud bloed zijn maak je niet tedruk snap het wel. Vraagje zijn er hier meer die door de zwangerschap slecht slapen en moeilijk in slaapkomen ik had dit bij de vorige zwangerschap ook al en word daar een beetje gestoord van aangezien ik nog kort zwanger ben en nog een rit tegaan heb iemand ervaring mee of het zelfde probleem en niet door de warmte?

14. Lieve86

Lieve86 Actief lid

24 jul 2013
    206
    190
    43
    NULL
    Brabant
    Moi, dat is zeker niet leuk! Ik heb het ook een aantal keer gehad en het maakte me onzeker! Maar als er niks doorzet kan t geen kwaad!

Super die goede echo's en kloppende hartjes! Gefeliciteerd!

Hier gister broer en schoonzus verteld... schoonzus huilen, ik ook dus.... ze hebben zo meegeleefd afgelopen tijd met heel het zkh gedoe, fijn om te zien dat ze zo blij zijn! Na de echo ouders en andere broers op de hoogte stellen!

Hier is noodweer gekomen! Werd erdoor gewekt! Vet harde wind, regen en onweer! Dit hoeft niet zo lang te duren van mij.....

15. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij zijn in afwachting van het noodweer. Het is al goed donker en af en toe een flits.

Piena, ik slaap ook lastiger in. Maar dat komt ook doordat je aan dingen ligt te denken.

16. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Purified,super een goede echo!

Meissie1984,leuk een tweeling! Dat had ik nog even niet meegekregen.

Wien,haha gewoon nog een keer getest.Altijd leuk :D

Veto,veel plezier vandaag!

Moi79,irri die afscheiding.Gister mss gemeenschap gehad? Daar kan het ook door komen ;)

Lieve,wat een mooie reacties zeg! Leuk om het al te delen :)

Hier nu ook volop regen en onweer,heerlijk..eindelijk een beetje afkoelen in huis :D

17. Piena

Piena Actief lid

7 nov 2012
    208
    0
    0
    Mijn dochtertje en tweede kindje in aantocht
    Beverwijk

Ja ben ik met je eens maar is zwaar irritant dat je dan niet in slaap val :( maar goed zolang ik niet de enige ben begin ik niet tectwijfelen en door tedraaien

18. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Wien leuk he die 3+!!

Veto ben benieuwd of t opvalt. Als t opvalt vertel je het dan?

Piena hier.ook hoor en komt bij mij echt door het hcg! Dacht bijnde eerste dat het dr het denken/de blijdschap kwam maar is niet zo. Het trok bij mij na de eerste wekennweer wat weg en kwam op het eind weer. Hoop dat het nu ook wegtrekt...bij de eerste kon je na een slechte nacht soms nog uitslapen nu ist.toch anders moet eruit als de kleine wakker wordt :) maargoed slaap nu eerder overdag lekker mee :)

Hier geen noodweer volop zon en 30graden.
    Fijne dag dames

19. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Wat fijn, weer goeie echo's en kloppende hartjes! Gaat goed in deze groep zeg! Gefeliciteerd allemaal. Kan niet wachten totdat het 8 aug is en ik aan de beurt ben.

Hier gaat t slapen wel goed gelukkig. Moet er alleen meer aan toegeven merk ik. Ga savonds te laat naar bed. Mijn liefje werkt veel en is voor andere activiteiten ook nog regelmatig weg dus vind t fijn om dan savonds nog ff met hem bank te hangen maarja, dochterlief is sochtends weer vroeg en vaak snachts ook nog wel wakker dus moet echt eerder naar bed. Zometeen maar ff uurtje liggen.

Hier wacht ik ook op de regen. Ff lekker alles afkoelen. Volgende week weer hele hoge tempraturen heb ik gehoord...

20. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

@Veto wat een mooi nieuws!!! Gelukkig was alles goed!
    En hier niet meer overnemen vind deze C meer als genoeg...... Ze staan op knappen.

#Striemen.... Ik had 1 streep bij een litteken totdat ik moest bevallen ze moesten op mn buik duwen dat t er allemaal in sprong :( en mn boobs ook door de stuwing auw auw

#Bevallingen:
    De eerste duurde 22 uur.... Persen was 2 uur lang was compleet op...
    De tweede was binnen nog geen 2 uur gepiept is iets te snel gegaan voor mij. Was wel een makkie
    De derde duurde ronde de 2,5 a 3 uurtjes was heel intens maar wel heel mooi.

# ooh ja alle 3 thuis geboren!! :)

@CC93 al de vk gebeld??? Wel doen he!

@Wien046 Dat is een mooie test :)

#Weer hier is het net los gegaan. Nu is het droog maar erg aangenaam qua tempratuur buiten! Vind alles boven de 25 graden iets te warm :D

@Moi79 Hopelijk is het alleen oud bloed :)

Deel Deze Pagina