@ Bliss, ja 's ochtends om 0545u de deur uit, 's avonds na 1930u thuis.... Stof verzamelt hier inderdaad @ Gwendeline, zo dat is echt afzien! Niet leuk dat je man zo ver weg is dat zou ik echt vreselijk vinden! Petje af hoor...
Vandaag positief getest! Als alles goed is beval ik 14 maart. Ik heb al een dochter die geboren is op 2 maart dus dat word wat.. Heb dit jaar al een miskraam gehad dus ik hoop niet te actief hier te zijn tot de eerste echo goed is!
@ Womanlog, even checken, heb hem al, maar moet nog in de zwangerschapsmodus. @ Purified, welkom en gefeliciteerd!! @ Gwendeline, gaat je man straks ook in het buitenland werken als de baby er is? Mijn kan ging eerst geregeld naar het buitenland, maar met de kids erbij werd dat wat zwaar, dus gelukkig gaat hij bijna niet meer
Purified, gefeliciteerd. Hier ook erg voorzichtig. Ben ook bekend met miskramen.... Ik heb een vraag aan jullie: Ik mag gedurende de zwangerschap onder begeleiding van de vlos of de gyn. Ik moet sowieso in het zh bevallen (draagster gbs waardoor mijn eerste kindje ernstig ziek werd) en kom dus de laatste weken onder controle van de gyn. De kans op een ks is erg groot, maar ik wil graag een natuurlijke ks. Waarbij je mee kan kijken en je kind op je borst krijgt. Dit doen ze standaard in groningen, maar ik woon in lwd... Ik heb het destijds met mijn gyn overlegd en die zei dat ze de natuurlijke ks niet wil/ kan toepassen. Zouden jullie naar Groningen gaan om te bevallen en dan eerst onder controle van de vlos (als dat mogelijk is) of zouden jullie sowieso naar de gyn gaan omdat die dan bekend is?
jullie kletsen te snel haha lucinda nou meestal doe ik het hoor maar we moesten veel dingen regelen enzo voor de schutting en me zoontje moest op nacontrole bij de kno arts haha.. blisskarin dat is makkelijk 5 minuten fietsen na je werk toe haha mijn man doe met iemand mee rijden.. gwendeline dus jij heb je man vis skype of telefoon bekend moeten maken dat je zwanger ben?? frummelk ga af wat je gevoel zegt.. hiero me zoon lag bij me man te slapen lig al lekker op bedje wij hebben zondag een bbq en hebben maar verteld dat ik zwanger ben. dat ze weten dat ik me vlees doorbakken wil normaal niet haha..zijn ook een soort opa en oma voor ons oja wanneer gaan jullie het je baas vertellen ik werk als postbezorgster en de tassen zijn behoorlijk zwaar..dus weet niet wanneer ik het precies moet gaan zeggen..
@lucindalice. Het is op zich allemaal heel goed te doen. Mis de arm om me heen wel zo af en toe. Mijn man werkt al in het buitenland, hij woont er nu al een tijdje en ik zelf ben nu ook bezig mezelf klaar te stomen voor emigratie. Met twee jaar wil ik alles geregeld hebben en dan naar het warme weer. @purifed welkom meid, ga maar lekker los zou ik zeggen. @frummelk Is er een reden waarom je eigen gyn het niet wil/kan doen, terwijl een andere dit wel voorstelt. Hier moet je je overweging uit nemen en kijken wat het beste is voor je kind en voor jezelf uiteindelijk moeten jullie gezond de verloskamer uit rollen. @priscilla1987 voordat ik terug kwam naar Nederland twee weken geleden zei hij al dat ik hem na zijn werk (hij zit twee weken op zijn werk en is 1 week in de stad) zou bellen met de melding dat ik zwanger zou zijn. Hij was er al eerder op voorbereid dan ik. En beide hebben we over vruchten gedroomd. Met vruchten dromen betekend ook een zwangerschap, dus het telefoontje was voor hem meer een bevestiging. En we zijn het al gewend om elkaar zoveel over de telefoon te spreken dus alles valt mee dames geloof me. Baas vertellen ga ik echt pas doen bij de 12de week. Als ik het tenminste zo lang voor me kan houden. Trouwens toch maar de gyn gebeld heb een afspraak 30 juli
Hallo allemaal!! Ik mag me hier ook aanmelden!! Ben Blike1987, 25 jaar. Heb een zoontje van 1 jaar en 10 maanden en nu dus in blijde verwachtig van ons tweede kindje Ik ben op 16 maart uitgerekend!
Een mooie knaltest bij Mvm. Urine erop en de streep kwam gelijk. Ik heb het mijn teamleider al vertelt. Dit omdat ik de echo om half 3 heb en dan begint ook mijn avonddienst. Ik werk in de zorg. En bij evt. klachten kan ik laagdrempelig te recht
Ga het mijn baas over een paar weekjes vertellen. Ze weten op het werk wel dat we er mee bezig zijn ivm röntgenfoto's en gevaarlijke stoffen.
Hooi! Weekje geleden had ik een positieve test in handen... Nu nog een weekje tot de echo. Hoop echt dat we wat kunnen zien. Ik ben zelf heel erg moe, maar verder bijna nergens last van. Wij hebben het nog aan niemand verteld. Wij willen het eigenlijk pas gaan vertellen over een maand na onze vakantie en dan ook aan mijn werkgever. Ik ga over een week een weekend met vriendinnen weg, dus dat gaat moeilijk worden.
Hoi blike en suuzie, gezellig, @ frummelk: ik zou inderdaad ook navragen waarom de gyn in Groningen geen natuurlijke ks doet. Misschien heeft hij er een hele goede reden voor, of misschien doet hij het toch wel. Je kunt natuurlijk eerst advies vragen op beide adressen en daarna kiezen. Ik vertel het denk ik met een week of 10. Ik werk in een heel klein bedrijf en mijn werkgever moet heel wat regelen als ik met verlof ga.
Wij willen het vertellen na de eerste echo, bij onze dochter hadden we het meteen vertelt en daar werd niet altijd even positief op gereageerd. En op mijn werk; ik ben gastouder dus wacht ik ook tot na de echo.
Ik zit ook te dubben wanneer het te vertellen. Aan de ene kant denk ik, ná de 12 weken en ná een goede echo. Aan de andere kant mijn kleintje is over drie weekjes jarig en dan is de hele familie bijeen... Dan is het ook leuk om te vertellen. Helemaal omdat mijn schoonfamilie aan de andere kant van het land woont. zucht Zijn jullie ook zo aan het broekloeren? Ik ben steeds bang om alsnog 'ongesteld' te worden. Dat ik het verzonnen heb ofzo. Kan het gewoon niet bevatten dat het nu zo snel raak is... Ik heb ook helemaal geen kwaaltjes zoals ik die van mijn vorige zwangerschap(pen) ken. Ik moet vaak plassen en ben moe, maar verder voel ik me topfit. Het maakt me wat onzeker merk ik. Herkenbaar?
Mag ik hier ook mee kletsten. zal niet elke dag tijd hebben om uitvoerig te reageren en mee te kletsen, maar vind het wel leuk om verhalen van andere te lezen. Ben zwanger van onze vijfde, niet bedoeld, maar begin nu toch meer aan het idee te wennen en daarbij komt dan ook steeds meer de angst van wat als het niet goed gaat.. Maar daar moeten we maar niet teveel bij stil staan. Wij weten nog niet wanneer we het gaan vertellen, vooral ook omdat er niet positief gereageerd gaat worden op de komst van dit kleintje, dat was bij nummer 3 al minder, bij nummer 4 kregen we te horen dat ze niet blij waren en dat ze aan het idee moesten wennen en ik denk dat ze bij nummer 5 helemaal in shok zijn (vooral mijn schoonouders dan, mijn ouders hebben meer zoiets van het is jullie leven). Aangezien mijn schoonmoeder al steeds vroeg wanneer het mes erin zou gaan bij mijn man, zegt het ons al genoeg. Dit zouden we overigens na onze vakantie gaan regelen, maar dit wondertje heeft besloten dat een pil hem/haar niet tegen kon houden en wilde daar niet op wachten. Ik heb zelf berekend dat het ergens rond 28 februari mijn uitgerekende datum moet zitten, maar dit kan no verschuiven, daarom voelde ik me meer hier thuis dan in het februari forum.