Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Blisskarin, wat fijn een goede echo!

Wien fijn dat de vk dacht dat het geen mk was!

2. SuuuuuS

SuuuuuS Actief lid

23 aug 2012
    358
    0
    0
    Verzorgende IG op een PG-afdeling
    Gelderland
    Missdee & Blisskarin, wat fijn ook een goede echo!! Lekker genieten!

Bauke, jeetje wat heftig! Heel veel sterkte gewenst om dit een plaatsje te geven!

Wien & Joh, ik duim voor jullie, hoop de ze blijven plakken!

3. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ MissDee: Gefeliciteerd met je mooie echo! Fijn dat er een cruxhtje en kloppend hartje waren!

@ Joh: Ik hoop voor je dat het bloedverlies nu wegblijft en je 15 augustus een mooi hartje te zien krijgt. Wel prettig dat ze aangeven er voor je te zijn mocht het aanhouden.

@ Ploon: Nog gefeliciteerd! Ik herken je gevoel op de borst niet, dus daar kan ik je niet verder mee helpen. En hopelijk vliegen de dagen voorbij tot de echo!

@ Blisskarin: Gefeliciteerd met je mooie echo en een kloppend hartje! Jammer van je placenta, maar die kan nog verplaatsen met het groeien, dus hopelijk gebeurt dat nog. En grappig dat het zolang duurde voor je familie het zag.

@ Wien: Fijn dat de verloskundige zo goed reageerde en je gerust wist te stellen. Goed om te weten dat ze voor je klaarstaan en er echt voor je zijn.

Ik heb laat vanmiddag een echo en intake. Ik ben superzenuwachtig...

4. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    Ben bang dat het hier mid gaat ongi pijnen in mijn benen en buikpijn....

5. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ Guus: Ik duim voor je dat het niks te betekenen heeft en dat het gewoon goed zit!

6. Blisskarin

Blisskarin Actief lid

8 feb 2012
    383
    0
    0
    Brabant
    Ik duim ook ontzettend mee Guus.

7. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Wat een onzekerheid allemaal... Ik duim ook voor de dames die in onzekerheid zitten.

8. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Jeetje wat veel dames in onzekerheid.. echt heel naar.. succes dames ik hoop dat ze allemaal blijven plakken!!

Blisskarin goede echo hoera! Contrast met hierboven maar ja. Hoe reageerden ze toen ze het shirtje zagen?
    Hoever leek je bij de echo? Met 8 weken spartelen ze meestal nog niet zo, eerder met 9/10 dacht ik toch haha miss net zo ver als ik :D

9. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vreselijk Baukje...wens je heel veel sterkte! Knuf!

10. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ligt verdriet en geluk toch dicht bij elkaar..Net het bericht van Baukje..nu dit...

Ben super blij voor je :D Super nieuws! Heb zelf de placenta 1x aan de voorkant gevoeld,toen voelde ik d`r toch nog vrij veel,vooral in m`n zij ;)
    Leuk joh,dat het zo lang duurde voor ze het shirt zagen haha

11. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Hoop dat bij alle dames die nog bloedverliezen t niets is. Duim voor jullie!

Hier d8 ik wat moet ik eten ben alleen met mn oudste op t moment, mn jongste ligt op bed en wilde niet eten en mn middelste is met opa en oma weg. Dus dan maar een broodje kroket....
    Nou bij de 2de hap moest ik mn eten uitspugen anders had ik niets meer in mn maag gehad.... Pff geen snacks meer voor mij tijdelijk...... jakkes

12. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    roosje wat naar! hier juist enorme behoefte aan vet eten en cola ;)

afgelopen zaterdag voor het eerst moeten spugen heel naar :( bij s alleen in week 10 hoeven spugen, hoop niet dat het nu erger word, voel me sowieso totaal anders dan de vorige keer, herkennen jullie dat?

13. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    hier gaat ook maar weinig eten naar binnen, snoep is vies, ook mijn lekkere dropjes smaken niet, zelfs rijstwafels gaat niet goed....... en koekjes
    garnalen bleven er wel in zitten, maar de bolletjes daarin tegen bah.

chips lukt gelukkig wel:D

14. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Vet eten.... Nee gaat dit maal niet. Ik doe 1 of 2 happen en weet al of ik het wel of niet moet eten. En had zo'n honger maar de honger is nu weer ver te zoeken.
    Ja heb zin in een reep chocolade :)

Voel me eigenlijk een beetje schuldig dat ik klaag over mn kwaaltjes terwijl anderen in onzekerheid zitten of een mk hebben (gehad).

15. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Ja bij mij is alle 3 de keren anders geweest.
    Nu is het ook weer anders bij de andere 3 was ik continu misselijk nu eigenlijk alleen als ik iets eet wat mijn maag niet wil.

16. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    apart is dat hè Roosje, vraag me nu ook af zal dit dan straks een ander geslacht zijn? al weet ik wel dat dat niets te maken heeft met hoe je je voelt maar toch, je gaat toch denken ;)

17. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Ach niet schuldig voelen hoor Roosje. Ik vind het misselijk zijn ook nog steeds vreselijk irritant. Wilde voor de afleiding eigenlijk muffins gaan bakken, maar heb daar nu helemaal geen zin meer in. Mijn maag protesteert haha.

Ik ga elke keer met hartkloppingen naar het toilet, maar gelukkig tot nu toe niet meer dan wat minimaal bruin met afvegen. :)

18. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    fijn Wien! hopelijk is het gauw helemaal weg!

19. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Baukje, heel veel sterkte! Hoop op gauw een plakbeeb voor jullie.

Dames met bloedverlies, ook voor jullie veel sterkte. Snap heel goed dat het je heel erg onzeker maakt. Ken iemand die veel bloedverlies heeft gehad in het begin en nu een heel mooi en gezond kindje heeft.

20. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Heb vanmiddag de kraamzorg geregeld.
    Heb via een kraamcentrum iemand die als zzper werkt en is echt een topvrouw.
    Ken haar via mijn vriendin waar ze ook gekraamd heeft.
    Heel lief en mijn zoontje vind haar ook leuk, als hij iemand niet mag zegt hij echt niks en bij haar praatte hij volop. Vind dat echt belangrijk dat hij het ook goed heeft mn in de kraamweek.
    Ze staat echt vast voor ons dus wel een fijn idee.

Deel Deze Pagina