Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Wauw oxbow, wat een rijk gezin hebben jullie! heerlijk zeg!

Broekloeren:
    Jaaa, dat zal hier nog wel even zo blijven ook!

2. suuzie

suuzie Actief lid

21 mei 2010
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geweldig hoe je dat zegt broekloeren hahah, het gekke is dat ik net hetzelfde verhaal aan mijn man zit te vertellen, en ik dacht nog ff kijken hier en het staat bijna letterlijk hetzelfde bizar!!! Dus ja ik heb er ook last van.

3. Blisskarin

Blisskarin Actief lid

8 feb 2012
    383
    0
    0
    Brabant
    Ik heb vannacht gedroomd dat ik weer ongesteld werd. Was zo'n echte droom. Ik moest echt even hard nadenken vanochtend.

4. suuzie

suuzie Actief lid

21 mei 2010
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,
    Ik maak me een beetje zorgen, ik heb vanmorgen voor de zoveelste keer een testje gedaan maar allen die ik gedaan heb zijn geen knallers. Wel allemaal een duidelijk streepje, nu maak ik me zorgen of ik wel echt zwanger ben :
    Wat moet ik hiermee...wat zouden jullie doen?
    Ik durf zo niet de vk te bellen straks ben ik helemaa niet zwanger.
    Ik ben zoooo onzeker.....kan wel huilen...

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Bliskarin:
    Dat is schrikken zo'n droom... laten we hopen dat die niet uitkomt!!

Suuzie:
    Zou gewoon de VK even bellen om te overleggen. Wat vervelend, kan me voorstellen dat je daar heel onzeker van wordt...

Testen:
    Ik test ook nog steeds iedere dag om te kijken of het streepje wel donkerder wordt. Mijn vriend vind het maar onzin, ik vind het gewoon een fijne bevestiging iedere ochtend :)

6. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Ik heb nog geen knaller gehad. Weekend maar weer eens kijken of we een duidelijke streep krijgen!

7. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook nog geen echte knaller hoor, geen zorgen meid.
    We bouwen het wat langzamer op.

8. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hier ook heel langzaam en kv staat voor langzaam opdrogen was deze week al in paniek om een cb gereden:Den gaf zwanger aan:)mag nu niet meer testen van me eigen;)

9. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
  10. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Hoi allemaal!

Allereerst, iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap en de positieve testen!

En ik wil me hier graag aansluiten, want ik ben nu in verwachting van ons derde kindje. Ik heb al een dochter van bijna 4 en een zoontje van ruim 2. Ik heb zondag al positief getest, en vanochtend een absolute knaller! Mijn cyclus was nog niet heel duidelijk, maar ik denk dat ik 12 maart uitgerekend ben. Heel spannend en leuk allemaal!

11. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    xnonnie gefeliciteerd gezellig dat je mee kom kletsen!!

jvs12 je heb gelijk ik heb ook geen knaller gehad bij me zoontje wel maar je hoor zoveel verhalen van kv dat ze niet vaak meer knallen:)

12. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik durf niet meer te testen! Ik voel me vandaag weer beroerd maar of het nu van het ziek zijn is of de zwangerschapbeste ik niet. Ik wil me ook niet aanstellen dus ben ook weer aan het werk maar echt van harte is het niet!

Wiebvan jullie werkt ook fulltime en wat zijn jullie plannen als de kleine er is? Wij denken eraan om allebei naar 4 dagen te gaan.

13. suuzie

suuzie Actief lid

21 mei 2010
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kheb de vk gebeld en zei dat ik ff niet meer moest testen en volgende week weer en dan contact met hun moest opnemen.
    Dus afwachten maar....
    Iig fijn om te horen dat er meerdere geen knaltest hebben

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goed dat je hebt gebeld suuzie, en gerustgesteld bent... Mijn vriend verklaard me ook voor gek dat ik vandaag (en morgen en overmorgen) ook nog wil testen.... Zwanger is zwanger zegt hij.... pfff mannen ;)

Saartje:
    Ik ben bij mijn eerste van 34 uur naar 22 gegaan en werk nu 2,5 dag. Vind het heeeeerlijk :)

15. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    @ Priscilla: Dank je wel!

@ Saartje: Ziek is ziek hoor, of het nu van de zwangerschap of een griepje is. Het kan best dat je bloeddruk nu ook gewoon superlaag is vanwege zwangerschap en daar kan je je knap beroerd van voelen. Misschien even langs je huisarts als het blijft?
    Ik ben na de geboorte van de eerste van 40 naar 24 uur gegaan. Dat beviel supergoed. En nu werk ik 3 dagen en mijn man 4 dagen van 9, dat vinden wij ideaal.

@ Blike: Mannen snappen dat testen inderdaad niet zo. Ik vind het ook een geruststelling en een bevestiging. Tot nu toe maar 2 keer getest, maar ik wil dit weekend ook nog zo'n digitale test met indicator doen.

@ Knaltesten: De merken verschillen echt ontzettend. De een geeft een duidelijke opbouw aan en dan kan je zelfs donkerder dan de teststreep krijgen. Hier ben ik zelf fan van het apotheek-huismerk en CB.

@ Suuzie: Goed dat je gebeld hebt en dat de vk je advies heeft kunnen geven. Hopelijk krijg je volgende week een mooie geruststelling!

Hier net ook maar aangemeld voor MvM.

16. JoCo82

JoCo82 Lid

16 jan 2013
    57
    0
    0
    Pff... kijk een poosje niet hier een heel berichten erbij, haha! :)

Welkom alle nieuwkomers! Ik krijg vooral ontzettend trek....... 's Morgens al om 11 u / 11.30 u.... en gisteravond had ik om half 10 ook weer zo'n hongergevoel. Op zich logisch maar ja.. ik wil het aankomen wel binnen de perken houden. Ik mag nog een sneetje brood extra mee dus dat doe ik maar. Gisteravond netjes magere yoghurt met wat muesli genomen.

Ik ga ook weer meedoen aan MvM, vorige keer moest het stoppen door mk, maar het ging toen prima.... werk 4 dagen maar het thuis opvangen was goed te doen.

Ga morgen vk maar ff bellen voor intake en hopelijk ook al echo afspreken. Hopen dat 't goed gaat nu... zit er nog wel over in hoor! Maar de streep op de test was gister al veel dikker en helderder dus er zit een stijgende lijn in.

17. Blisskarin

Blisskarin Actief lid

8 feb 2012
    383
    0
    0
    Brabant
    Hoi Xnonnie, jij ook gefeliciteerd!

@ knaltesten: zwanger is zwanger hoor. als je niet zwanger bent maak je geen HCG hormoon aan en heb je dus helemaal geen streepje. Dus het allerlichtste streepje betekend gewoob al zwanger. Goed dat je niet meer test.

Ik heb de CB met indicator gebruikt, en een stuk of 7. :) (zoals iedereen zie ik al) Voordeel hiervan is dat het gewoon ja of nee is. Niet een lichter streepje op een donkerder streepje. Nou maak ik dan wel achterlijk veel HCG aan, dus ik heb altijd knalstreepjes. Maar das echt per persoon verschillend.

@ Werk. Ik ben bij de eerste van 40 uur naar 20 uur gegaan. En dat vind ik nog veel. Vandaag bem ik op het werk en zit heel de dag mijn kleine mannetje te missen....

@ Saarje: lekker ziek thuis blijven hoor. Mijn moeder zei altijd je moet eigenlijk thuis blijven tot je een dag hebt gedacht: "Ik had vandaag eigenlijk best kunnen gaan werken."

18. suuzie

suuzie Actief lid

21 mei 2010
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    toch heb ik ff jullie mening nodig

Bijgevoegde bestanden:

19. Blisskarin

Blisskarin Actief lid

8 feb 2012
    383
    0
    0
    Brabant
    Ja ik zie echt een streepje dat van onder naar boven donkerder wordt! Over een week is hij nog donkerder let maar op.
    En anders moet je gewoon zo'n dure Clear Blue kopen, daar voel je je misschien beter bij. Dan staat er gewoon "zwanger" op het schermpje.

20. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Zulke streepjes heb ik ook. Inderdaad eem clearblue gehaald.

Deel Deze Pagina