Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schop `m buiten dan roosje! Niemand heeft het recht jou zo diep te kwetsen,ook je man niet! Dan komt hij maar weer terug als hij normaal tegen je kan doen,wat een eikel zeg.

2. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Jeetje Roos! Wat naar!
    En dan zit je hele lijf al vol met hormonen.
    Pffff sterkte.
    Hopelijk draait hij snel bij, anders blijft dit best wel een ding tussen jullie.

Welkom nieuwe moeders!

* onze dochter vandaag voor het eerst gefietst op haar nieuwe fiets en het ging top! Over 2 weken een groot bed en dan is ze helemaal klaar om grote zus te worden hihi.

3. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    nieuwe dames gefeliciteerd en welkom!!

roosje jij en vis jij kom uit zeeland haha!!

starry hier ook rot slapen warm koud en naar de wc gaan:D

joh jeetje zeg en dat de vk er niks aan doet toen ik bloedverlies had bij jayden was uiteraard wel verder ging er toch gelijk een telefoontje naar ziekenhuis en kon de volgende dag terecht..dikke knuffel voor jou hoor!!

bumbaaa haha ja dat doe ik ook aan huis bezorgen:p

roosje ik kom bij jou mosselen eten haha!!

roosje pardon;)zo eentje had ik een trap onder zijn reet gegeven met koffer en al en gezegd ga jij maar ff ergens anders heen om na te denken wat je zeg en anders maar je leuter binnen houden:)

miss dee wat knap van je dochter joh!!

zo hier lekker gegeten net alweer in de koelkast gekeken ideaal als je niet misselijk ben :) verder nog vliegtuigen gekeken en nu lekker niks doen morgen ook weer op pad nog even heb ik eindelijk vakantie:Den maandag naar de gyn maar merk wel na al die verhalen dat je zo bang ben dat het hartje stopt..daarom hou ik het niet allemaal bij hoor..:)

4. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hey,had dat even eerder laten weten..dat je bezorgd aan huis :p
    Fijne dag morgen..en maandag ;)

Missdee,wat kan je dan heerlijk trots zijn he !

5. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    hallo meiden
    ik zou me ook graag bij jullie
    willen aanmelden ! weet sinds 2 weken
    dat ik zwanger ben ... terwijl het eigenlijk
    nog best onwerkelijk is ! het is ons 2e
    kindje :)

zal ff wat bij lezen zodat ik jullie een
    beetje leer kennen

gefeliciteerd voor jullie allemaal !

6. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Welkom fryskfamke 22.. Gefeliciteerd!

7. Piena

Piena Actief lid

7 nov 2012
    208
    0
    0
    Mijn dochtertje en tweede kindje in aantocht
    Beverwijk
    Guus: ik ga het horen of ik antistoffen aanmaak of heb moet daar nog voor geprikt worden .

Roosje: wat een eikel hij heb zelf nooit een kind gedragen of gebaart dus hij kan dat soort dingen niet zeggen tegenover jou . Zet gewoon door je weet waar je het voor doet en dat is je kind die op een dag tegen jou zegt dat hij of zij van jou houd.

Joh: komt goed allemaal met je alleen je heb veel tegenslagen en het zit niet echt mee met al die onzekerheden.

En voor de nieuwe meiden welkom fijne zwangerschap.

8. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @memmie
    bedankt :) foar dy ek ;)

@roosje
    jeetje meid ! wat heftig allemaal
    luister naar je eigen hartje ♥

@bumbaaa
    haha grappig mn zoontje
    is helemaal bumbafan en
    zag jou "foto" gilde ineens
    bumba bumba bumba ;)

9. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Goedemorgen dames
    Goed geslapen?

Het wordt een zware dag vrees ik...ging slapen met hoofdpijn en tis er nu nog...hopelijk is zoontje snel aan n dutje toe want ik doe mee :D

Fijne dag allemaal

10. meissie1984

meissie1984 Actief lid

9 apr 2013
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Welkom Fryskfamke22. ik kom zelf ook uit friesland :)

Ik heb wel goed geslapen alleen s'nachts wel 1 of 2 keer eruit om te moeten plassen.

Vandaag gaan we met de kids naar de kinderboerderij.

fijne dag allemaal

11. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Leuk kinderboerderij. .is miss ook nog n idee voor vandaag.

Net verse broodjes gehaald en voila goed eten en de hoofdpijn is weg...gister niet veel gegeten.

12. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Goedemorgen dames. Ik mocht uitslapen vandaag... Heerlijk!! Vriend en dochter zijn net naar de speeltuin dus ik kan heerlijk rustig wakker worden, ontbijten en douchen.. Have a nice day!

13. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Gister een lang gesprek gehad.....

Ben in ieder geval zover dat ik er over kan praten met m als ik dat wil en dat hij misschien niet positief is maar, hij mag niet negatief zijn waar ik bij ben.

14. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ah Roosje, het is in iedder geval positief dat jullie erover kunnen praten, met wat geduld en luisteren van twee kanten kom je al een heel eind.

15. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Verslavingen en eten... Ik heb het er erg moeilijk mee. mijn moeder roept constant dat ik moet opletten dat ik niet te veel bijkom. Zelf is ze door haar zwangerschappen een stuk dikker geworden namelijk. Ik heb constant honger en neem ook vaak een cracker tussendoor omdat ik me anders niet lekker voel. Fruit eten helpt dan niet, ik heb absoluut geen trek in zoet en als ik dan fruit eet wordt ik juist beroerder. Ondertussen zijn er op 10 weken al 3 kg bij en ik voel me log en vet, ik heb het gevoel dat alles wat ik in mijn mond steek meteen wordt opgeslagen!

Daarnaast ben ik door mijn zusje een beetje paranoia geraakt voor sla. Als ik onderweg moest lunchen nam ik steevast sla ipv een broodje maar nu durf ik dat niet meer omdat volgens mijn zus voorverpakte sla uit de supermarkt of in restaurants niet te vertrouwen is ivm listeria en toxoplasmose.
    Dus een broodje, maar wat met beleg? Kaas mag ik niet van mijn moeder want te vet; capraccio, rauwe hammen, filet, osseworst, allemaal uit den boze. Blijft er gekookte ham en kipfilet over! Ik wordt er echt gek van en hoe meer ik mij erop focus hoe erger het wordt natuurlijk!

Het zal wel aan mij liggen, sinds ik weet dat ik zwanger ben kan ik enkel denken aan mijn favoriete gerecht, tartaar met frietjes. Maar dan echt volledig rauwe tartaar, gewoon gemalen biefstuk met een rauw ei erdoorheen, frietjes (nope, te vet en mag niet van mama) en zelfgemaakte mayonnaise (weer een rauw ei en te vet). Daarbij een goed glas rode wijn en tiramisu als toetje.
    Het moment dat die navelstreng door is geknipt mag dat voor mijn neus staan!!!!!!

Hehe, lucht op. Ik ga maar even stoom afblazen in de tuin...

16. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha wat grappig :D Was wel een tegenvaller zeker dat het geen filmpje was?
    En welkom hier :D

17. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roosje,dat klinkt al een stuk beter.Fijn voor je!

Saartje5,haha relaxxxx.Ik zou zeggen pak vanavond lekker een bord friet met een snack en mayo.En geniet er vooral van :D

Wij gaan straks ook naar de kinderboerderij of speeltuin :D

18. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Saartje oef zo maken zij en jijzelf het jou niet makkelijk. Als jij geen trek hebt in snacks maar r delijk normale dingen dan kom je daar normaal gesproken niet gek veel van aan hoor..of jouw lijf moet alles als reserve willen.opslaan..??? En vaak zijn zw.kilos er zo weer af.
    Bj mn eerste zw werkte mn man tijdelijk in een kebabzaak, hoe vaak hij opt laatst geen frietjes/nuggets/broodje schnitzel etc voor me mee heeft genomen!!! En maar 5kg aangekomen...8 als je het afvallen int begin weer meerekend bij het aankomen.
    Ik denk dat je de weegschaal de deur uit moet doen...zo wil je toch niet nog 6mnd leven het zou tijd van genieten moeten zijn!!
    Van die sla geen idee trouwens...maar anders koopje toch een krop?
    Zelf geen trek in sla helaas haha.

Roosje het begin is er meis hoe voel je je? Xx

19. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    hehe, gelukkig hou ik echt niet van snacks dus daar blijf ik makkelijk vanaf! kropsla doe ik als ik thuis eet, op het werk maak ik ook gewoon verse salade maar als ik onderweg ben of uit lunchen ga is dat natuurlijk een stuk moeilijker.
    Ik weet ook wel dat ik ervan moet genieten maar bij ons in de familie blijven zwangerschapskilo's te makkelijk hangen!

20. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Saartje lekker eten waar je zin in hebt hoor. Van een broodje kaas word je echt niet vet. Beetje jammer dat je moeder haar frustratie op jou projecteert.
    Ik ben 18 kg aangekomen vorige keer en alles er af hoor! De laatste vijfkg kostten wat wilskracht maar lukt echt!
    Ik pak zo mn tweede tosti! Hmmmm

Deel Deze Pagina