Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Idd met wilskracht lukt dat.
    En als je zin hebt in een broodje kaas...juist tijdens zw dan denk ik dat je lichaam juist behoefte heeft aan wat erin zit! Ik denk dat mn lijf ook niet voor niets zo dol is op melk!
    Als compensatie kan je ook 30+ kaas kopen...

Sla onderweg is miss lastig idd maar k lees dat ook niet overal dus denk dat die kans echt niet zo groot is..hoor t voor t eerst nu van jou... hoop dat je na n paar weekjes wat meer rust vindt hierin ;)

2. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Ff snel :)

Net ff geslapen, slaap slecht de laatste paar nachten!
    Mn man heeft t huisje aan kant gedaan, afwas, stofzuigen, dweilen en wat opruimen.

Nu komen er zo mensen mn grijze katertje ophalen, zal t kleine mannetje wel gaan missen or :(

3. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Pffff ben kapot. Al 2 dagen niet misselijk dus dat is positief. Maar wel 2 drukke dagen. Gister naar een klein pretparkje geweest in de buurt en vandaag 2 vriendinnen bezocht. Met openbaar vervoer dus veel lopen en wachten. Dochterlief heeft zich prima gedragen, heel fijn. Maar ben nu dus wel kapot! En heb een soort van "spierpijn" onder in mn buik. Bandenpijn??? Nog ff rustig zitten en dan eten maken. Liefje is bijna klaar met werken dus lekker met zn drieen eten en dan lekker bankhangen met mn lief. Die gaat niet te laat naar huis en dan kan ik lekker naar bedje.

4. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    He leife dames,
    Ik zal me moeten schamen dat ik niks van me laat horen.

Ik zal ff uitleggen waarom dat is er zijn vele dames met mij, die al een verleden hebben mee gemaakt met miskramen en buitenbaarmoederlijke zwangerschappen.
    Ik ben nu zwanger en kan totaal niet genieten, ben alleen maar bang.
    Ik spuug al me eten uit en zit vol hormonen en kwaaltjes.
    En ik vind het vreeselijk, dat ik niet kan genieten.

Begrijp me niet vekeerd ik wil dol graag dat alles goed gaat, het kindje is welcome en en zal met liefde overgoten worden.

Maar ik denk alleen aan die aankomende echo, en wat ik dan zou doen als het weer verkeerd is.
    Weer een operatie of pillen.
    Hoe doe ik dat met werken.
    Ben zelf zo bang dat ik huilend bij vl ga liggen en hem vertel dat ik niet kan genieten.

Ik ga nu braaf de volgende echo's afwachten en daarna probeer ik het van me af te zetten.

12-8 heb ik een echo rond 10 weken
    Met 12 weken een combinatie test plus echo
    4-9 een echo met 14 weken

Beste dames, sorry voor dit ego berichtje.
    Ik zal binnen kort proberen mee te kletsen.
    Maar eerst moet ik me beter gaan voelen.

Xx jacky

5. Veto

Veto Actief lid

12 nov 2012
    168
    0
    0
    Oost-Vlaanderen
    dag maart mamaatjes!
    weer even niet komen kijken en er is weer veel gebeurd...

Jacky, ik lees net jouw verhaal. Wat jammer dat je niet kan genieten :( Ik hoop dat je snel wat rust vindt en dat je alsnog een aangename zwangerschap kan meemaken!

Welkom aan de nieuwe dames.

Joh, doe maar lekker rustig. ik blijf duimen.

Roos ik ben blij dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Hij kan er misschien anders over danken dan jij, maar hij moet wel respect hebben voor jou en jouw keuze.

verslaving: vla met muesli en vers fruit, croque monsieu (weet niet of dit in nederland ook zo genoemd wordt...)

Na 7 weken nog steeds geen misselijkheid. Vermoeidheid, pijnlijke en lage rugpijn zijn mijn enige kwaaltjes.

Deze morgen heb ik wel 3 broeken moeten passen om tot de conclusie te komen dat alles véél te strak begint te zitten :(
    En m'n man maar met mij lachen...

6. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    ik draag al zw broeken, alles zat al te straks, deed zeer. nu zit het meer als joggingbroek, maar dan netter. laat je man maar lachen, ga jij lekker shoppen!

jacky ik vind het ook moeilijk om nu al te genieten, eerst echo afwachten en duimen dat we snel in de 13de week zitten

7. Veto

Veto Actief lid

12 nov 2012
    168
    0
    0
    Oost-Vlaanderen
    geen slecht idee Guus, dat shoppen :D:p

8. Uppendup

Uppendup Actief lid

4 jun 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallootjes mag me ook hierbij aansluiten ben 20 maart uitgeteld

9. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    welkom nieuwe meiden ik kom morgen na de echo van 2 uur of in de ochtend ff bij kleppen ben zenuwachtig voor de echo ben allemaal bang dat hartje niet klopt na al die verhalen hier:(

10. Piena

Piena Actief lid

7 nov 2012
    208
    0
    0
    Mijn dochtertje en tweede kindje in aantocht
    Beverwijk
    Succes pris komt wel goed.

11. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Succes Priscilla met je echo.. hoe dan ook blijft het altijd spannend

12. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hello Lady's

Na een goede week ziek thuis te zijn geweest, heb ik me toch maar naar me werk gesleept vandaag.
    Ging niet van harte, maar goed.

En vwb genieten van de zwangerschap, denk dat veel dames dat nu niet echt kunnen doordat ze ziek zijn en door de vele verdrietige verhalen die we hier al gelezen hebben.

@ all die een echo hebben, succes! En vooral genieten...

13. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik heb nog niet alles terug gelezen, maar kwam het berichtje van roosje tegen. Meid, wat een verschrikkelijke opmerkingen van je man!

Hoop hij nu meer rekening met je houdt..

Hier hebben we gisteren een 'heerlijk' dagje in het Amsterdamse bos gehad, fietsen meegenomen, geitenboerderij geweest en een stukje gefietst....en toen was het over.
    Ik had onze dochter achterop, wat eten en drinken in de fietstas en de hond (een kleintje) voorop in een rieten mand. Zo kon hij ook lekker een dagje mee.
    Maar bij een kruising moest ik stoppen, en toen ik was afgestapt kantelde mij voorwiel, waardoor de fiets langzaam omviel, door de zwaarte achterop.
    Dus ik legde de fiets heel zachtjes op de grond, met kind, hond en al, om het vervolgens goed op te pakken.
    Mijn vriend hielp me even, niks aan het handje dus..
    Maar omstanders dachten dus dat ik met m'n fiets gevallen was en wilde 'helpen'...man man man...
    Ineens 6 mensen eromheen, hondje schrikt en springt uit het mandje. Waardoor hij zichzelf zo ongeveer ophing aan z'n riem:)
    Dochter schrikt, huilen, wil niet meer bij mama op de fiets, "mama moet eerst terug naar de basisschool om te leren fietsen" :p

Dat was echt een moment dat ik dacht, alsjeblieft, ga weg!:) Ik weet het...heel flauw, omdat het niet meer dan logisch en heel vriendelijk is van een omstander om te helpen, maar in geval was er niks aan de hand en werd er nu van een mug een olifant gemaakt.

En dan moet je net mij hebben, ik was strontchagrijnig! Zwanger of niet, als me zoiets gebeurd, is de pret over. Heel erg haha!
    Maargoed, vl. had me opgebeurd, en toen ging het wel weer. Dochter wil inmiddels toch wel op de fiets bij mama:D

14. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Goedemorgen. Ik heb alles weer bij gelezen :)

Welkom voor de nieuwe dames!

@Roosje: ik hoop echt dat jullie er uit komen.

@Joh: hoe gaat het nu met je?

Ik ben deze ochtend echt heel erg misselijk. Tot nu toe is alles erin gebleven, hoop dat dat zo blijft. Straks gezellig bezoek, dus dan mag het wel wat minder zijn.
    Fijne dag allemaal!

15. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Mn man is iets beter gelukkig, de akelige spanning die te snijden was is nu een eind weg!
    Donderdag de eerste echo en hij gaat mee ben benieuwd hoe hij dan is! En hoe ver ik dan ben want mn misselijkheid is zo goed als over en voor 10 weken vind ik dat erg vroeg.
    Hoop wel dat het er maar 1 is anders wordt ik gek.
    Dat kunnen we echt niet aan.

Priscilla succes met je echo! Hoop snel goed nieuws te horen ook al snap ik dat je bang bent! Dat ben ik ook!

Laatste week vakantie van de kids. Dus mag gaan aftellen :)

16. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Aangezien de meeste van jullie van mijn leeftijd zijn en kwam t net tegen op facebook :p

Waren jullie "fan" van de backstreetboys?
    Want ze hebben weer een nieuw nummer :D
    In a world like this.

Zo dat wilde ik ff vragen/delen :D
    Ook wij zijn tieners geweest natuurlijk :)

17. Lieve86

Lieve86 Actief lid

24 jul 2013
    206
    190
    43
    NULL
    Brabant
    Alle nieuwe: welkom en gefeliciteerd!

Roosje...hoop dat het goed blijft gaan met je man! Fijn dat hij mee naar de echo gaat. Hopelijk is hij verkocht als hij de echo ziet!

Ik was groots fan van de backstreet boys! Kan me hun concert nog goed herrineren!

Hier is de mevr van mvm net weg... kan meteen starten! Knaltest! Leuke wikkeldeken gekregen.
    Krijg al allemaal leuke cadeautjes en kaartjes! Het is hier een feestweek met veel bier. Normaal drink ik goed mee dus ben door de mand gevallen! Haha... iedereen was erg enthousiast!

Nu lekker genieten van mn vrije dag... mag echt niet klagen over klachten :)

18. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

@Lieve wat leuk dat iedereen zo blij is! Hoop dat het hier ook zo is als ik t vertel maar ben bang van niet!

19. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Over een klein uurtje heb ik de eerste echo superspannend!!!

20. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Heel veel succes hopelijk heb je een hele mooie echo!

Deel Deze Pagina