Maart 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Baukje1985, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ik denk tot ong 8 weken. Want ik ben 7 weken en 1 dag. Uitwendig was het al te zien maar inwendig nog duidelijker.

2. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ik dacht eerlijk gezegd dat ik het hartje nog niet zou kunnen horen. Op inet lees je dat het pas met de tweede echo kan.
    Dus vond het echt super om dat te horen

3. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Blisskarin geweldig mooie omgeving!!!!

Hier hebben ze nog nooit t hartje laten horen...ook niet bij vorige zw. Ja later met die band.om enzo...maar niet zo gewoon met echo.

4. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Gefeliciteerd met de goede echo`s essie en marral! Gaaf zeg,een tweeling!Beetje van de schrik bekomen?

Xnonnie,dat lijkt me ook heel heftig.Wat mij betreft mag je gewoon ook hier je verdriet delen als je dat helpt.En als je liever even rustig aan doet ook prima toch!

Hier een leuke dag,iedereen het nieuws verteld.Eerder als de bedoeling was (eigenlijk woensdag na de echo pas).Leuke reacties,verbaasde reacties vooral :D

5. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Hier altijd het hartje gehoord want krijg niet bij elke afspraak een echo.
    Dan doen ze t met zo'n ander ding (weet de naam ff niet)
    En zolang ik t hartje hoorde en de baby die er flink tegen in ging was ik weer gerust gesteld ook al is een echo leuker alleen lang op mn rug liggen werd ik altijd heel naar van en viel ik soms bijna weg.
    Of werd ik er ziek van. Bijv bij de 20 weken echo die zo lang duurt.

Hier net t laatste kittentje weg. Die komt in een prima huisje terecht!
    Zal ff stil zijn maar heb nog 1 nestje maar die zijn nog klein.

Nu douchen, bankhangen en naar bed val nu al bijna in slaap. Moet wel zeggen zolang ik niet vet en gezond eet ben ik niet zoveel misselijk. *klopt af*

Donderdag eerste echo, gelijk ervoor maar om kado's voor J zn 5de verjaardag en daarna door naar de echo zodat mn ouders niets door hebben. (ipv uit eten gaan we dan naar de echo) Mn zusje zorgt dan voor de kids. En legt ze op bed. Dus allemaal goed geregeld!
    Volgende week zijn pa en ma nog 3 nachtjes weg dus dat wordt ff geen buik in houden. Maar zolang ik in mn eigen kant van t huis blijf hoef ik ze niet te zien.
    Aan de ene kant kan ik niet wachten het te zeggen maar aan de andere kant wil ik het helemaal niet zeggen......

Nou k ga douchen want val letterlijk bijna om :)

Slaap lekker dames!

6. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Roosje jammer dat ze zo dichtbij wonen nu haha.

Wou nog zeggen... heb de BSB cd gelijk besteld haha.. zit er net naar te luisteren ;) was er ook helemaal gestoord van. Nu luister k het beter als mn man werken is zoals nu hahaha.

7. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    roosje fijn dat je man bekeerd is!!oja en ik was gek op aaron carter en nick haha!!i want candy:D

joh wat fijn hopelijk blijf het nu zo weg mee dat bloed!!

oxbow wow wat een schoonvader heb jij zeg ik zou de deur dicht hebben gegooid en weg gegaan zijn..

essie gefeliciteerd met je goede echo!!

marral wow wat een big suprise gefeliciteerd!!

xnonnie dikke knuffel voor jou!!

nou meiden hier alles goed hartje zien kloppen weer inwendige echo gehad konden me eierstokken ook niet vinden ja duwen haha toen uitwendig was het nog beter te zien..

moet wel onder strenge controle blijven en krijg als goed is medicatie omdat jayden zo klein was willen ze dat deze wat groter wordt en krijg dan een keizersnede omdat ik zei dat jayden al met de pomp kwam..brr volgende keer maar ff vragen aan de gyn want wil liever geen medicatie in me zwangerschap..

oja hier de wij gekregen:D

8. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    Hier morgenochtend 1ste echo, vind het heel spannend, kijk er naar uit, maar vind het ook wel eng. week later bloedprikken voor de schildklier. zal morgen ook nog wel een briefje krijgen voor andere dingen te laten prikken, doe dat allemaal in 1 keer.

heb me nog niet durven aanmelden voor de wij of babydozen. ook omdat hier de post nog wel eens verkeerd word bezorgt en we het nog geheim houden voor iedereen

9. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Fijn priscilla!! goede echo!
    Verplciht KS en medicatie is minder.

Heel spannend Guus, succes! Met hoeveel weken ging het eerder mis? Heb je al n mijlpaal behaald?

10. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    met 8 week, donderdag ben ik 8 week, dus ben heel benieuwd

11. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Duim voor je!!
    Heb je er een goed gevoel over?
    Heb je bepaalde medicatie om miskramen te helpen voorkomen eigenlijk? Of zou dat niets uithalen bij jou

12. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ohja blisskarin...ben er door gereden maar uiteindelijk toen in Ullapool beland :)
    Zoveel moois te zien in die.omgeving...ooit hopelijk terug! Man heeft een afkeer voor Engeland.en.omstreken dus of k.m.ooit kan overhalen hihi...

13. oxbow

oxbow Niet meer actief

Er is weer heel wat afgeschreven hier.

Dames met goede echo's wat fijn en marral een tweeling dat zal wel even schrikken geweest zijn.

xnonnie: dikke knuf meis, neem de tijd ervoor

Voor alle dames met een echo vandaag ik duim voor een mooie echo.

Hier weer lekker misselijk, dacht dat ik het ergste gehad had maar helaas toch nog niet. Nog een paar weekjes.

14. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Zo, weer even wat terug gelezen!

Wat fijn roosje, dat het nu iets beter gaat! En je katten, lijkt me ook niet zo leuk nee! Zo zonde ook. Slim zijn ze wel:p
    Over inwendig of uitwendige echo, met 6+2 was het inwendig, met 8+2 uitwendig. Was toen heel goed te zien.

Joh, goed nieuws, geen bloedverlies meer gehad. Hoop voor je dat de komende dagen een beetje snel voorbijgaan.

Essie28, wat een mooie echo!!! Gefeliciteerd! Heerlijk gevoel hè:D geniet ervan.

Marral, twéé! Wauw! Gefeliciteerd hoor!!:D en of je het aankunt..gaat helemaal goed komen.

Xnonnie, je hoeft je helemaal niet bezwaard te voelen. Hoop dat je het snel een plekje kunt geven.

15. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Goedemorgen!

Even tussendoor, ik zit op mijn werk, met een veel te strakke broek auwwwww...........

16. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden

ja opzich wel, vorige keren veel pijn gehad (die plek is later geopereerd, endometriose) en ik viel telkens in slaap, en dan ook in een hele diepe slaap, waarschijnlijk te weinig medicatie, daarna heb ik nog een paar mk`s gehad, maar die waren al voor dat ik ging testen (4wkjes)

nu niet de zelfde pijn, en nu heel snel opgehoogd en ik slik nu selenium dat brengt de antistoffen/waardens omlaag.
    heb gewoon de zenuwen nu door mijn buik, vind het wel heel spannend

17. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Goedemorgen, owh nee heel vervelend!! Ik draag nu het liefst positiekleding omdat ik mn broeken enzo niet meer pas. Maar willen het nog wel even geheim houden dus best lastig.

Off topic.. zie dat je kindje bijna net zo oud is als mijn zoontje en we op dezelfde dag zijn uitgerekend. Toevallig :)
    Succes met je intake vandaag, ik mag morgen en dan volgende week vrijdag om een echo

18. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Gefeliciteerd met de mooie echo's dames!

@Xnonnie: sterkte. Hoop dat je het een plekje kan geven.

Ik durf niet op te staan :) gisteren zo misselijk geweest en alles eruit gegooid. Nu lig ik nog met droge crackers in bed.

19. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Wien, wat vervelend als je je zo veroerd voelt en alles er weer uitkomt.
    Hopelijk gaat het straks beter als je uit bed komt

20. Piena

Piena Actief lid

7 nov 2012
    208
    0
    0
    Mijn dochtertje en tweede kindje in aantocht
    Beverwijk
    Even bijkomen net ontbeten zo mijn nieuwe motor ophalen , gisteren mijn motorrijbewijs opgehaald, sjah ik was aan het lessen toen ik erachter kwam dat ik zwanger ben, heb het afgemaakt omdat ik 2 vd 3 examens al had afgerond dus moest er nog 1.

Gelukkig ook geslaagd en nu zometeen me motor ophalen die ik heb gekocht vind het dood eng om terijden met een zwangerschap maar goed ding moet toch hierheen.

Verder vandaag na de kermis met me dochter die apetrots is dat zij grote zus word.

En even bloed laten prikken ivbm antistoffen in me lichaam met betrekking tot mijn schildklier.

De eerst volgende echo is weer de 23 ste dacht ik of de 26 ste igg de 10 wkn echo, ik ben benieuwd hoe en wat, dan konden ze meer uitsluitsel geven over de uitrekendatum maar zelf kwamen we op 20 maart uit .

De eerste dag van de laatste menstruatie was dan ook 13 juni.

Fijne dag allemaal succes met echo's vandaag.

Liefs piena

Deel Deze Pagina