April mama's 2011 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door cvm1985, 19 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Op naar de volgende 5000 berichten...al gok ik dat het dit keer wat langer gaat duren.

2. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Jeeh de nieuwe 😁😀

3. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Wil graag meteen even spammen...voorproefje vd fotoshoot (rest vd fotoos moet nog bewerkt worden) Deze overigens van internet gepikt met foon dus let niet op de kwaliteit ;)

4. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Ik ga trouwens donderdag met Liv naar de huisarts...het valt me op dat ze af en toe wat scheel lijkt te kijken met haar linkeroogje en omdat ik zelf als kind twee keer geopereers ben aan een scheel oogje en jaren met pleisters en bril heb gelopen lijkt het me slim er toch even naar te laten kijken...
    Op onderstaande foto lijkt ze me ook wat scheel te kijken, wat denken jullie?

5. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Deel 4.... wauw..... zal idd wel een tijdje duren voor deze vol is.

Cvm... altijd om even te laten nakijken maar zo op de foto is het niet erg duidelijk. Kan ook een mi men top name zijn he... hier zijn ze er op alert op (ben zelf ook geopereerd aan scheelstand en heb lui oog) maar sem is gelukkig "gezond" en bij alina nog niets opgevallen....

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    boo,

@ogen... hier *klopt af* niets bij beide kids, neem aan dat cb er ook wel op let, weet niet wanneer je voor controle moet komen cvm? (of was je nu al geweest?*zeef*)

@foto.... heerlijk meiske, vind de foto persoonlijk wat te overbelicht wat haar erg bleekt, maar t is echt een prinsesje

7. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Nee nog niet bij cb geweest maar heb ook niet zo'n vertrouwen in ons cb dus laat t liever bij de ha checken.

Overbelicht; nee Liv is van zichzelf heel bleek, bijna een wit huidje.

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    #8 Nikske89, 20 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2013
    Zo eerst even naar aanleiding van ons vol gekletste topic ;)

Jorietje: Schattige Bert&Ernie cakjes J .. Is Lars ondertussen opgeknapt? Leuke foto zeg, die grote politieauto op de grond heeft Naud ook ;) haha..

Musty: Die sprong komt me echt bekend voor en dat temprament ook, soms best lastig maar als hij ouder is komt dat nog goed van pas denk ik! Spannend dat er een nichtje aankomt..
    LF & MD zijn wel echt heel duidelijk broer en zus he, mijn god :D

Luckey: Bobo ga ik puzzelen, Woezel&Pip twijfel ik nog over, paastaarten word 1 varkens in de modder dus dat is ook boetseren en 1 met bloemen dus ook boetseren.. Wat vind jij makkelijker/leuker om te doen??

Kosten taart: Ligt eraan voor wie en de wensen, familie natuurlijk geen kosten ook niet de ingrediënten.. Meestal geef ik dat dan in plaats van een cadeau.. Buiten familie om de ingrediënten en een kleine winst voor de tijd die ik ermee bezig ben! Hobby of niet, bij iemand anders moeten ze ook betalen dus ik wil er wel wat aan over houden..

Nu ontopic

CVM: Mooie foto van de shoot zeg :D .. Scheel kijken valt me niet echt op op de foto, maar als jij twijfelt zou ik er zeker naar laten kijken.. Liever 1x teveel dan te weinig

Hier: Gister de kleine boef echt jarig en me dus verheugd op een rustig dagje met hem maar dat liep nogal anders..
    Om 6.18uur was hij wakker dus hebben we hem nog even bij ons in bed gepakt, toen hij om 8.00uur wakker werd begonnen we "lang zal hij leven" voor hem te zingen maar hij schaamde zich en zei "papaaa" waarop hij Roel weg wou duwen maar hem echt compleet in zijn oog stak!! Roel zag direct wazig maar had verwacht dat het wel bij zou trekken.. om 14.00uur is hij naar zijn werk gegaan maar nog geen uur daar kreeg ik al een berichtje dat hij geen kentekens meer kon lezen of gezichten van personen kon zien.. Dus ik overlegd met mijn baas en die heeft een spoedconsult bij de oogarts geregeld dus Roel naar huis, Naud naar opa&oma en wij naar het ziekenhuis.. Bijna 3uur daar gezeten en bleek meneer een hoornvliesbeschadiging te hebben!! Oogverband op, niet werken en donderdag weer terug naar het ziekenhuis.. Nou eindelijk waren we klaar en konden we Naud gaan ophalen, maar eenmaal bij opa&oma bleek ook hij ziek te zijn!! Zat totaal geen leven in, wou alleen maar naakt tegen me aan liggen zo warm had hij het, kon nog geen pyjama verdragen..
    Vanochtend echt wakker geworden met de meest gore zure poepluier die hij ooit heeft gehad en bijna 39 koorts :( Dus nu zit ik hier op mijn werk me zorgen te maken over mijn half blinde man die voor een ziek kereltje moet zorgen vandaag.. BAHHH!!

9. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Puzzelen/boerseren...het wisselt.... hangt ook van het ontwerp van de taart af.... puzzelen vind ik lastig omdat je dat makkelijker "scheef" trekt. misschien hierin nog maar eens een workshop volgen of tips inwinnen waar ik de cursussen doe. Wat vindt jij leuker?

Cvm... foto is idd licht maar dat vindt ik net wel mooi. Zeker met die jurk wat ze aan heeft lijkt het echt een prinsesje....

10. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Nikske... ojee beterschap voor beide mannen dan!!!!

11. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nikske; dat is schrikken!
    Beterschap voor je mannetjes :)

Liv; leuke foto!

Wij hebben een fotoshoot met Jesley zodra t beter weer word. En dan buiten!
    Via een kennis, hij kom dan ook als "reclame" op de site.
    Kost ons maar 10 voor de moeite!
    Ook ern new born shoot gehad bij haar met jes

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Luckey: Ik heb gister voor het eerst bobo gepuzzeld en ik vond het eigenlijk echt goed te doen.. heb eerst de kleuren uitgerold en een beetje laten drogen, daarna pas uitgesneden.. Ik zal vanavond het puzzelplaatje eens showen.. Ik moet wel zeggen dat ik boetseren vaak wel mooier vind bij het eindresultaat maar ik ben er niet zo'n kei in :)

Mannen: Ja was inderdaad wel even schrikken gister en ik hoop dat ze snel opknappen!!!

Fotoshoot: Naud is nu model op een flyer van een fotostudio, echt leuk om te bewaren voor later :D *trotse mama*
    Van de zomer is een buitenshoot inderdaad erg leuk :)

Hier: net bericht gehad wat we van de belasting terug krijgen.. Wowww ben zoooooo blij :D :D Haha ondanks mijn zieke mannen kan mijn dag niet meer stuk :) :) hihi

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    luckey, dit is mijn eerste puzzelplaatje van bobo.. wat vind je?

14. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Mooi plaatje!!! Ik wil.een puzzelplaatje van Lala maken voor Liv dr taart...duurt nog ruim twee weken maar mss toch even oefenen...

15. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Nikslr... jeeyje wat mooi zeg... hor ben je te werk gegaan en vond je het lastig?

16. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Sorry lees nu pas goed... moet er eigenlijk gewoon eens voor zitten en doen.... had die dino uit de hand gesneden en vond het wel lastg maar van een minnie mouse if bobo heb je natuurlijk een tekrning uitgeprint ter beschikking... of heb jij ook alles uit de hand gedaan.....

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    luckey, ik had inderdaad een kleurplaat maar ik vond dat niet fijn want die kleine deeltjes zoals de tong verschoven steeds.. ik heb de omtrek uitgeknipt en uitgesneden, de rest uit de hand

ben er wel 45min mee bezig geweest voordat ik tevreden was!

18. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nikske: zo echt goed!
    Mij lukt t niet zo mooi hoor...

19. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Ik ga het binnenkort proberen....houdt jullie op de hoogt haha.
    Dacht ik DE taart voor alina te weten (zelf ontworpen) heb ik een andere gezien die helemaal het einde is... even goed denken dus lol

20. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    zal me hier ook maar ff aanmelden

Deel Deze Pagina