Tweelingmama's uitgerekend in Juni 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nijn86, 26 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    Hallo,

Ik wil graag een nieuw topic starten om met meiden te kletsen die in hetzelfde schuitje zitten als ik. Ik weet dat er een tweelingmama topic is maar daar is het zo druk, ik krijg dat niet bijgehouden en vind het daarom niet fijn om daarin mee te schrijven.
    Ik ben momenteel 10 weken en 3 dagen zwanger van een twee eiige tweeling, daarnaast heb ik een dochter van bijna anderhalf.
    Ik heb hormonen moeten spuiten om een eisprong te kunnen krijgen en werd in cyclus nr.2 zwanger van een tweeling. Bij mijn dochter heeft dat allemaal veel langer geduurd maar na een eerdere zwangerschap reageerde ik een stuk beter op de hormonen als de eerste keer.

Ik ben nu heel blij met 2 beebs op komst maar dat heeft wel even tijd nodig gehad. Mijn dochter heeft nog zoveel aandacht nodig en dan nog 2 baby's erbij beangstigde me wel en zag alleen maar alle negatieve dingen die komen gaan. Maar als ik mijn dochter nu hier zie rondrennen en dan de gedachten dat hier straks nog 2 van die ukkies rondrennen is toch super leuk!

Ik hoop dat er wat meiden zijn die rond dezelfde tijd als ik zitten en gezellig mee willen kletsen!

2. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    Helemaal niemand??

3. Moa

Moa Lid

21 feb 2012
    34
    0
    0
    Hey hoi,

Wij zijn ook in blijde verwachting van een tweeling ik ben op dit moment 10.5 wkn zwanger van een eeneiige tweeling en ben 5 juli uitgerekend.
    Mijn zoontje is op nu 20 maand, wel een beetje vergelijkbaar!
    Ik was al op zoek naar nieuwe tweelingmama's om ervaringen mee te delen!

Groetjes moa

4. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    hoi hoi
    hier ook een mama die in verwachting is van een tweeling en dan wel een twee eiige tweeling. ik ben nu bijna 14 weken zwanger en in juni dus uit gerekend. ik heb volgende week en afspraak met de gyn en hoop dan ook gelijk te weten wat het gaan worden hahah. Ik ben reuze nieuwsgierig. ook wij hebben een dochtertje die in maart 4 word. ik vind het ook allemaal erg spannend maar merk nu ook wel dat ik het erg leuk vind en aan het idee gewent ben dat het een tweeling gaat worden

5. Moa

Moa Lid

21 feb 2012
    34
    0
    0
    Leuk zeg! hoe vaak moeten jullie op controle komen bij de gynaecoloog? Ben wel benieuwd of dat weer anders is als met een eeneiige tweeling.
    Ik ben ook heel benieuwd hoe het straks zal gaan, van 1 kindje naar 3 kindjes, zal eerst wel heel erg wennen zijn denk ik en druk!! maar ook wel heel leuk

6. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    hoi moa
    ik denk dat het niet uit maakt een twee-eiige of eeneiige in ieder geval voor je controles niet likt mij zo. ik mag komende woensdag weer op controle en heb net 3 weken geleden al een controle gehad. en dan mag ik over 3,5 weken weer ongeveer en dat is dan voor de uitgebreide echo. Maar als het goed is kun je dat soort info ook vinden op internet hoor dat het met een tweeling wat vaker op controle is en zeker al je wat verder in de zwangerschap bent krijg je vaker controle.
    en ja denk ook dat wij ons echt moeten gaan aan passen van 1 naar 3, maar het moet goed komen hoor een collega van mijn man heeft er ook zo ineens 3 en dat gaat ook erg goed ik mag dus ook altijd vragen stellen aan haar en we komen daar nu ook regelmatig dus kan het ook mooi ervaren hoe het is. ik denk dat je er gelukkig wel in groeit.

7. Twinss

Twinss Nieuw lid

20 dec 2013
    1
    0
    0
    Utrecht
    Hi,

Nieuw hier en lees graag de berichtjes op het forum.
    Zelf ben ik voor het eerst zwanger en dan ook nog wel van een tweeling. Wat een emotie bij de 1e echo (8wkn) toen we ontdekten dat het er twee waren. Zit nu op 11 weken en voel me, gek genoeg, veel sterker en fitter de de eerste weken.
    Over 1,5 week gaan we voor het eerst naar de gynaecoloog in het ziekenhuis. Daar zie ik mega naar uit... Vind het allemaal erg spannend, en dan duurt het toch wel lang hoor 4,5 week wachten.
    Het enig wat ik nu kan merken is dat mijn buikje toch wel begint te groeien.... Hoe gaat het bij jullie?

8. Moa

Moa Lid

21 feb 2012
    34
    0
    0
    Het inderdaad spannend! Fijn dat je je weer fitter voelt dat is hier gellukig ook zo ben nu 12 weken en wij mogen 6 januari weer naar de gynaecoloog en ben dan ook zeer benieuwd hoe het met de kleintjes gaat ! Als je op zoiets wacht duurt het wachten altijd lang he ;) Hier begint de buik ook al wat te groeien mijn broeken zitten een stuk strakker
    Weten de meeste mensen al dat je in verwachting bent of vertel je het na 3 maand?

Deel Deze Pagina