Muntje, dan kun je inderdaad beter positiekleding aanschaffen! Ik ben bij mijn vorige zwangerschap naar de 9maanden beurs geweest en vond het niks, want we hadden toen eigenlijk alles al. Om je te oriënteren was het wel echt leuk geweest. Maar weet dus niet of dit een zelfde beurs is. Girly, daar drinken we op! Waar je op moet letten? Eet goed doorbakken vlees en zorg dat rauwe groenten en fruit gewassen zijn voor je ze eet. Kijk even of je het drinkwater kan drinken daar of dat je water uit een fles moet hebben. Verder pas op met de zon; in het tweede trimester kun je een zwangerschapsmasker krijgen. Verder je gezonde verstand gebruiken en lekker genieten dan komt het wel goed. Veel plezier!!!
1-3-2014 Snomie 1e kindje Waiting4Amber 1e kindje 4-3-2014 Tari 4e kindje 9-3-2014 nova81 2e kindje mvm Marcia 1e kindje Noa86 1e kindje 10-3-2014 Senta 2e kindje mvm 13-3-2014 tessa 1e kindje Yvonnevto 1e kindje muntje 1e kindje 14-3-2014 Chaneef 2e kindje 16-03-2014 Karagoz 3e kindje 17-03-2014 Moro 2e kindje 19-3-2014 Satak 2e kindje 21-03-2014 Kriskras 86 1e kindje 23-3-2014 Essie28 Mama ien 2e kindje 26-3-2014 Moiss 1e kindje 27-03-2014 Girly 1985 2e kindje Wortel 2e kindje 29-3-2014 Merryn 1e kindje 01-04-2014 Buddytje 2e en 3e kindje Afspraken lijstje 9-9-2013 Yvonnevto controle vk 10-9-2013 Moiss 12 weken echo Waiting4Amber terug naar gyn + geslachtsbepalende echo! Noa86 controle VK 11-09-2013 Tari controle VK (19:00 uur) 12-9-2013 Nova81 uitslag combinatietest bij gyn Karagoz terug naar VK 16-09-2013 Snomie 16 weken controle marcia controle vk 17-09-2013 chaneef 14 weken controle vk Waiting4Amber controle VK 18-09-2013 Wortel 1e keer hartje luisteren 19-09-2013 Senta bezoek gyn Buddytje uitgebreide echo gyn 21-09-2013 Noa86 Geslachtsbepaling 16 weken 27-09-2013 Tari Geslachtsbepaling (19:15 uur) 7-10-2013 Waiting4Amber 20 weken echo (19 wken) Girly 1e afspraak vk 9-10-13 Tari 20 weken echo (19 weken 14:45 uur) 10-10-2013 Moro geslachtsbepaling 17+4 18-10-2013 Yvonnevto 20 weken echo 22-10-2013 Senta 20 weken echo 01-11-2013 Kriskras86 20 weken echo
Hij werd helemaal verliefd op de keuken. Er moeten nog tegels op de muren maar hij vond het erg mooi.... en je hebt het mooi uitgelegd meid, ben het helemaal met je eens
ik denk dat je ook moet op letten of het vers is, groente en fruit goed gewassen is. en als je het niet vertrouwd niet eten of drinken dan zit je altijd goed denk ik.
volgens mij tot 13 weken... maar ik slik multi vitamines met omega 3 en die ga ik blijven slikken tot ik gestopt ben met de BV
@wortel ook jij hebt zeker gelijk, dat is denk ik een afweging die een ieder maakt en natuurlijk als er later iets gebeurd houd je ook onvoorwaardelijk van je kindje, en heel hard gezegd heb je dan geen keus meer. Ik weet niet of ik het al had gezegd maar de beste vriend van mijn man is paar maanden geleden na 10 jaar medische molen papa geworden van 2 mooie knullen alles was goed, alle testen die mogelijk waren laten doen. En toen ze geboren waren bleek dat 1 van de 2 het syndroom van down heeft, Hun hadden het ook niet weg laten halen als ze het van te voren hadden geweten, wel hadden ze zich voor kunnen bereiden en dat komt nu allemaal op hun bordje. wij hebben dan voor onszelf de keuze dat een handicap voor ons geen reden is om de zwangerschap te laten beeindigen,al wil je dan natuurlijk wel weten waar je aan toe bent als dat mogelijk is. Wij hebben gezegd een kindje wat geen kwaliteit van leven heeft in de zin van bijvoorbeeld een open middenrif (kindjes groeien inwendig natuurlijk niet goed en kan in 99% van de gevallen niet verholpen worden waardoor ze na heel veel pijn alsnog overlijden) Dit is natuurlijk een voorbeeld. Er zijn veel meer gevallen, zoals een hele zware hartafwijking, maar het moet voor ons wel zo zijn dat het niet te verhelpen is. Dan zou ik het niet over mijn hart kunnen verkrijgen nog 20 weken enthousiast en vrolijk zwanger te zijn in de wetenschap dat het niet goed is en je na de geboorte afscheid zou moeten nemen. Maar nogmaals, dat is een keuze die een ieder voor zichzelf maakt. En ik ga er vanuit dat iedereen hier heel weloverwogen een keuze in maakt en ik denk dat je hierin ook je vangnet om je heen meeneemt wat er gebeurd er bijvoorbeeld als jullie er niet meer zijn. Liefde heeft iedereen genoeg om te geven, anders beginnen wij toch niet aan kindjes @girly lekker hoor nar spanje waar ga je naartoe? Kijk even uit met de spaanse fuet oftewel de worst in de witte schil de nederlandse mag je wel de spaanse wordt afgeraden. En ook de spaanse chorizo alleen eten als die doorgebakken is. Verder lekker genieten en in de schaduw wordt je ook bruin. @muntje, leuk shoppen, ik heb mezelf nu met heel erg veel pijn en moeite in mijn eigen broek gehesen ik wordt nu echt een soort van een worst, maar goed, nog 1 keer ga van het weekend even verder shoppen. @schoonzusje zoals ik dinsdag vertelde waren haar vliezen gebroken, vooralsnog is er geen baby, ze gaan zo naar het ziekenhuis om ingeleid te worden, tegenwoordig moet de baby er na het breken van de vliezen binnen 72 uur zijn, dus vandaag of morgen wordt ik weer tante. e waren we in het ziekenhuis geweest voor een ctg en infectiewaarden bekijken maar alles was schoon dus ze moest het thuis afwachten, helaas geen wee te bekennen. Spannende dag dus vandaag. @fysio was heerlijk gisteren en mijn klachten zijn ook gelijk een stukje minder, maandag weer en dan ga ik als het goed is ook weer lekker zwemmen. En dan nog 7 dagen en dan ga ik eindelijk hopelijk onze klein spruit weer even zien en of horen, ben daar best nieuwsgierig naar. Prettige dag allemaal.
Bedankt allemaal voor de tips en adviezen. We gaan naar la pineda ongeveer anderhalf uur ten zuiden van Barcelona. Senta het is dus nog even spannend voor je schoonzusje. Hopelijk is die kleine er snel. En JOEPIE vandaag 12 weken zwanger. So happy!!!!
@grily jippie de 12 weken bereikt en @wortel jij natuurlijk ook!!! Geniet ervan. En heerlijk hoor die vakantie ga je ook een dagje naar Barcelona? Erg leuk en zeker de moeite waard.
Hey senta ja, we zijn vorig jaar uitgebreid naar Barcelona geweest en dit jaar gaan we met de hele groep naar Barcelona zoo. Ben zo benieuwd hoe Damian het gaat vinden. Verder gaan we naar het Monzerat kloostrr en de mannen gaan naar het hard rock café. Camp nou hadden ze vorig jaar al gedaan. Daar gaan ze pas weer heen als Damian wat ouder is. Vorig jaar had ik vet veel kleding gekocht daar. Nu geen last van haha. Wortel jij ook natuurlijk van harte gefeliciteerd.
@girly ik ben jaloers, ik wil al zo lang en zo graag naar het motserrat klooster, maar ik ben hele erg claustrofobisch en durf echt niet in een kabelbaan of een klein treintje, dus hier helaas nog steeds moet het doen met de foto's maak je er een paar voor mij Wij zijn afgelopen jaar niet geweest naar Barcelona, R.ins trok het echt allemaal niet die wilde gewoon lekker bij het zwembad zijn en verder niets dus ook niet al teveel gedaan. Ik vind het zo een prachtige stad.
Ik maak zeker weten een paar foto's voor je. Ja het is zeker een hele mooie stad. Al moet zeggen dat ik het nooit opdie drujte heb in een stad. Waar dan ook. Ik ben echt zo'n muppet die in een dorp woont en alleen maar naar de stad gaat als het niet anders kan
Girly, ik ben ook zon muppet hoor. Kijk me ogen uit in de stad haha. Maar je heb een goed vooruit zicht. Lekker.. Senta ik heb nu ook mn eigen broek aan maar als zo de boodschappen binnen zijn gaat ie direct uit. T doet pijn.. Vanavond de vk..wil zo graag t hartje horen.. Ik voel nog niks..jammer..
Muntje: gelukkig ben ik niet de enige hahaha. Veel plezier bij de vk hoop ook voor je dat je het hartje hoort vanavond. Hier ben ik ook zo nieuwsgierig. Helaas moet ik nog heel lang wachten. Zat te denken om net voor de vakantie zelf met de angelsound op zoek te gaan maar durf niet. Dus doe het ook maar niet. Baarmoeder komt ook nog niet boven schaambeen of schaambot (weet ff niet hoe je het noemt ) uit. Denk ik althans. Weet niet goed hoe je dat kunt voelen en hoe dat aanvoelt. Als ik het goed onthouden heb kreeg iemand vandaag uitslag van combinatie test. Succes en hoop dat het allemaal goed is. Hier echt nog heelveel te doen alleen totaal geen zin. Kruip denk zo mijn bed in samen met Damian. N is even en boodschappen lijstje maken voor onze verjaardag. Ook even met damian naar scapino toe hij moet nieuwe schoenen hebben hij had voor de zomer maat 24 en nu al maat 26. Pfff gaat hard. Iemand ervaring met de kinderschoenen van scapino?
Hoi dames, Girly, fijne vakantie! Hoe gaat het met jullie buiken? Ik las al verschillende meiden die andere kleding aan hebben/ geshopt hebben. Hier nog helemaal niets te zien. Kan alles nog aan, zit zelfs te wijd sommige broeken. Volgens de VK kan het geen kwaad, zal straks dan wel ineens een buikje verschijnen vermoed ik Maar binnenkort al wel vast voor wat herfst/ winterkleding shoppen. Iig bovenkleding. In sommige winkels vond ik het helemaal niets dus ff doorbijten haha. Vanavond de wieg ophalen die ik zo graag wilde, ben helemaal enthousiast!!
@girly de dr visser schoenenvan scapino zijn erg goed. Hier aangeraden Door fysio van mijn zoontje. Hier ook even plat ben gesloopt even behang gekrabd
Kriskras dank je wel maar moet helaas nog wel een weekje wachten hoor voor de vakantie. Senta gezellig. Hier ook straks een uurtje plat hoop anderhalf. Heb eigenlijk niet zo heel veel gedaan terwijl dat wel moet. Loop vet achter op schema. Maar ja morgen ook vrij en dan is damian naar opvang dus kan ik ff goede slag maken.
pff moet ff klagen hoor meiden, denk ik ook eens goedkoop uit te zijn, een broek besteld wat denk je veel te klein pfffffffff! zijn er hier nog meer dames met een maat meer?? (ongeveer 48/50 broekmaat) en zo ja waar halen jullie je positiebroeken? nu maar even 2 bij wehkamp besteld, die gaan in de miss etam collectie tot 50... ben benieuwd..