Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Groot gelijk heb je senta. Het weer is echt in een keer omgeslagen naar de herfst. Veel plezier met uitzoeken van het behang. Gaat vast wel lukken. Al wel iets in gedachten?

2. senta

senta Niet meer actief

Ja ik had al wat in gedachten voor het behang en het is ook geworden wat ik in gedachten had.[​IMG]
    Dit is het behang wittig met zilvergrijze sterren open en dicht. Heel neutraal dus, de andere wand wordt, structuurverf met glitterverf een heel neutraal kamertje alle kleur komt in de aankleding te zitten.

Ik heb trouwens de hele dag al ruzie met mijn man, hij kan echt niets goed doen, ik wil beginnen aan het kamertje en hij doet er echt geen flikker aan, heb tot nog toe alles zelf gedaan, heb nu gezegd dat ik het niet meer vraag, donderdag komen mijn moeder en broertje om te helpen een dagje, Grrr.

3. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Wauw mooi behang senta. Ja bij ons komt ook alles in de aankleding te zitten denk ik. Weet nog niet helemaal zeker.

Wat vervelend zeg dat jezoveel ruzie maakt met je man. Maar is wel heel herkenbaar hoor.
    Vooral wat de kamers betreft en alle babyspullen. Zoald waar moet de box staan aangezien alles volstaat. Ook heefy hij nog helemaal niets gedaan in de kamers. Zowel voor Damian niet als de nieuwe babykamer. (Nou is dat lastig aangezien DAmian daar nog slaapt) het enige wat hij herft gedaan is meegekeken naar de kleuren voor zijn kamer en gekeken of het plafondsysteem die wij in gedachte hadden mogelijk is. Hebben wel eeb kluswrekend half oktober gepland. En dan maar hopen dat er dan heel wat wrrk verzet kan worden.

Ik ben echt al een stuk verder met kamers maar ik kan maar zoveel. Ook hebben wij nog steeds ruzie om de wieg. Pfff eigenlijk heel vermoeiend.

Hopelijk gaat het snel beter tussen jullie.

4. senta

senta Niet meer actief

Hier de laatste weken nog heel geen ruzie gehad met mijn man helemaal niets sterker nog al maanden niet meer, en nu vandaag komt alles eruit, ik irriteer me mateloos aan zijn laksheid en ook dat die dan in plaats van het behang afkrabben op de babykamer zijn boxen die al 5 jaar op zolder liggen ineens op gaat hangen. Krijg er zo de rambam van. Nu krijg ik het verwijt dat ik hem ook de kans niet geef. Ik heb er net weer 4 banen zelf vanaf gehaald, nu maar proberen de commode te verplaatsen zelf dan kan ik van de week de rest klaar maken is alles eraf. Hij is in ieder geval boos weggegaan nu.

Hij was trouwens al boos op mij vanmorgen toen ik 1 ding zei over zijn ouders, hij zegt het 1 maar zegt dat niet tegen zijn ouders en dat gaat straks een enorm punt worden, ben echt boos geworden toen die zei dat zijn ouders direct na de bevalling mogen komen en ik me maar in moet houden, heb gezegd als je er zo over denkt doe ik het allemaal alleen en hoef jij er ook niet bij te zijn. Was zo kwaad.

5. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    O das echt vervelend senta. Dan is het wel heftig geweest zeg denk ik.

Hier hebben mijn schoonouders goor de tweede keer aangegeven dat ze het leuk zouden vinden als wij hun woeg zouden willen gebruiken want zo luid het argument: dan ligt er ook een kleinkind van ons in en wordt hij iedere generatie gebruikt. Manlief is helemaal voor en ik niet. Argument telt niet zeg ik dan. Damian heeft er ook in gelegen toen hij bij mijn schoonouders logeerde dus die kleine zal dat ook heus wel doen. En daarbij komt nog dat die wieg van donker hout gemaakt is en wij al een commode hebben die whitewash is. Past totaal niet bij elkaar.
    En ik heb zelf een wieg ingedachte die ik heel mooi vindt. Die krijg ik dan van mijn moeder. Maar dat weet manlief nog niet en dat wil ik achter zijn rug om niet kopen maar af en toe grrrrrrrrrrr.

Maar voor nu even iets anders. Mensen ik krijg dit nooit voor elkaar. Halve woonkamer moet nog schoon, mijn soep moet nog gemaakt worden en wat ik opruim gooit damian weer op de grond en ondertussen geen rug meer over. Pffff heb het even helemaal gehad. Nou gaat manlief vanavond ook nog even bij vrienden langs. Kiest hij de perfecte avond voor uit.

6. senta

senta Niet meer actief

Hier heeft mijn lief toch even de boel afgekrabd was zeker 15 minuten werk. Toch wel blij.

7. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Wat fijn senta dat hij toch nov even geholpen heeft. Hier kwam mijn moeder even langs. Vraagt hoe het gaat en begin toch te janken van ben moe last van mijn rug en krijg alles nooit op tijd af. Lang leve de hormonen. Is mijn moeder mijn hele keuken gaan schoonmaken. De schat. Nu verzinnen wat we gaan eten en daarna soep maken.

8. senta

senta Niet meer actief

Ah wat een lieve moeder @girly, weten zij het wel trouwens? Wel spannend dat je morgen bekend gaat maken, Leuk hoor.

9. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Ja ik heb een hele lieve en bijzondere mamma waar ik heel trots op ben.

En ja beide ouders weten het. En vind het ook echt vet spannend hoor voor morgen. Nu de laatste dingen voor de soep doen dan is die ook klaar. Daarna het bad vol laten lopen en dan ff ontspannen voor een minuut of 10 a 15 langer wordt ik misselijk op dit moment en dan zoek ik mijn bedje op.

Zal morgen ook even een foto plaatsen van onze grote broer.

10. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    Heerlijk he die hormonen kk probeer de dingen maar los te laten mijn man is ook koppig dus moet wel geduld hebben

11. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Girly fijne verjaardag he!! Laat je weten hoe iedereen reageerde ?

Senta, nu alles weer oké ?? Vervelend he ruzie!

12. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Dank je wel muntje en laat het zeker weten.
    Wordt toch wel spannend nu hoor hahaha. Maar 1 van de mooiste cadeaus heb ik al gehad. Een tekening van damian

13. senta

senta Niet meer actief

Veel plezier van daag @girly

Hier is alles weer oke.

14. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Senta: wat rot dat hij zo laks is! Al herken ik dat hier ook wel hoor... Hier moet er eerst op zolder een nieuwe dakkapel op komen (die er nu op staat is zo rot als wat en lekt als een gieter) maar voordat daar eens actie op ondernomen wordt door manlief.... Nou vind ik ook dat hij dat grotendeels moet regelen, want ik heb er helemaal geen verstand van (en hij mag ook wel eens iets regelen...haha)!
    Nu is inmiddels alles in bestelling... Als dat klaar is kunnen we beginnen aan de nieuwe kamer van grote zus want daar staat veel wat nog naar zolder moet!

Girly: fijne verjaardagen! En ben benieuwd wat iedereen zegt van het grote nieuws! Hopelijk toch nog alles op tijd af gekregen???

15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Girly, fijne verjaardag en heel veel plezier met vertellen!
    Lief van je moeder.

Senta en Girly, lastig altijd ruzie met je kerel. Gelukkig is het al weer wat gesust, fijn dat toch het behang er afgekrabt hebt.

Hier gisteren een heerlijk dag naar de sauna gehad. lekker ontspannen en even niets moeten en doen.
    Bij thuis komst, stond er een lekker zelf gebakken cake klaar, Zefanja samen met oma gemaakt en branden de kaarsjes en was het huis opgeruimd. Fijn thuiskomen :)

Vandaag op zolder (toekomstige kamer voor de jongens) alles opgemeten en een boodschappen briefje gemaakt. Morgen pvc vloer halen voor de kamer. En balken voor hun bedstee en verf. Eindelijk knopen doorgehakt zodat we aan de gang kunnen.

Ons bed gaat nu uit elkaar zodat we een tijdje op de grond slapen maar dan kunnen we gaan schilderen. voordat de bedstee gemaakt word. Ieder krijgt een eigen zodat ze ieder een eigen plekje hebben.

De stress van het niet afkrijgen hier ook op de loer :)

16. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Hey hier hele leuke reacties gehad en iedereen had het door.
    Bij deze een foto van onze grote man.

Bijgevoegde bestanden:

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    ah wat een schatje, leuke foto en leuk shirt!
    Leuk dat iedereen zo enthousiast reageerde. Geniet er lekker van :)

18. senta

senta Niet meer actief

@girly wat schattig

@tari leuk een bedstee zou ik ook wel willen zo leuk.

19. senta

senta Niet meer actief

Controles en echo dames succes vandaag

En wat zijn we allemaal rustig? Stilte voor de storm!!!

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    nou was zeker stilte voor storm.
    Vanmorgen 7.45 uur werd ik gebeld door manlief, hij had een aanrijding gehad of ik wilde komen want de auto was totalloss.
    Ik tegen de kids dat ik zo terug zou zijn, nou mooi niet. Kwam ter plaatste en zag het al, hij had last van zijn nek en de veroorzaker was in geen velden te bekennen.
    Politie was nog niet eens gebeld. GVD....Die heb ik zelf maar gebeld. Ambu werd gestuurd en hij moest rustig gaan zitten.
    Nou dat wilde hij wel, normaal doe hij dat niet en is zo eigenwijs als wat.
    En ja hoor de veroorzaker was even gaan regelen dat haar auto bij de boer kon staan. Wel gdv je loopt toch niet weg bij iemand die letsel heeft. Tevens was haar snelheid te hoog en heeft ze geen poging of amper gedaan tot remmen. Met gevolg een klap van 80 km per uur achter op.
    De auto is van een kennis, mooi lullig en ik een rondje naar eerste hulp, kids alleen thuis daar was mijn mams voor onderweg. Pff wat een gedoe.
    Maar goed hij is weer thuis met rug en nekklachten en zware pijnstilling.
    Wel grappig was dat ze meteen aan mijn vroegen of het ging en of ik er bij in zat. De ambulance broeder zijn onderweg tegen mijn man dat het maar goed was dat ik er niet bij in zat.,...

Heftige dag, met veel geregel en drukte. Maar goed... gelukkig is hij weer thuis. Nu even lief vertroetelen en ik onverwachts vrij van het werk. Even regelen voor 2 dagen zorgverlof.

Deel Deze Pagina