Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    aan je onderschrift te zien kwam het denk ik wel als een verrassing of niet? gefeliciteerd!

2. missyb

missyb Lid

3 sep 2013
    55
    0
    0
    @ chaneef: nee wij dachten zelf een week of 8 nu.

@ karagoz: ja heel erg een verassing, was begin juli nog in t ziekenhuis omdat ik zo onregelmatige cyclus heb en we al 3 jaar bezig waren om zwanger te worden. toen nog een echo gehad om eiblaasjes te tellen maar toen viel er natuurlijk nog niks te zien.

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    toen was er nog niets te zien, maar zagen ze dan niet dat je een eisprong had? En de dikte van je baarmoederhals?

Mijn darmen zijn weer lekker bezig, krampen niet normaal... had het gevoel alsof ik leeg liep... poeh

4. missyb

missyb Lid

3 sep 2013
    55
    0
    0
    Dikte baarmoederhals hebben ze geloof ik niet naar gekeken.
    Wel was te zien dat de eiblaasjes leeg waren en toen zei ze dat of de eisprong net geweest was of dat ie nog moest komen en dat het dan weer een erg lange cyclus ging worden, en daar ben ik eigenlijk vanuit gegaan toen. maar t was dus net geweest.

5. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @missyb, welkom en gefeliciteerd!

hier al een flinke buik , vanmiddag nog maar even om een zwangerschapsrok geweest dus ik denk dat ik nu wel een eind compleet ben haha verder hier alles rustig!

6. senta

senta Niet meer actief

@missyb wees welkom gezellig, wel makkelijk zo je bent de eerste weken doorgevlogen! Is het je eerste kindje?

@marci hier ook een flinke buik en dan ben ik al niet de slankste maar mijn buik groeit zo hard hij is wel echt zwanger buik inmiddels.

Ik moet morgen een ochtend werken en ik wil niet dat die mensen al weten dat ik zwanger ben, ga proberen het nog even te verstoppen. Hoe dat weet ik nog niet.

7. senta

senta Niet meer actief

1-3-2014
    Snomie 1e kindje
    Waiting4Amber 1e kindje
    4-3-2014
    Tari 4e kindje
    9-3-2014
    nova81 2e kindje mvm
    Marcia 1e kindje
    Noa86 1e kindje
    10-3-2014
    Senta 2e kindje mvm
    13-3-2014
    tessa 1e kindje
    Yvonnevto 1e kindje
    muntje 1e kindje
    14-3-2014
    Chaneef 2e kindje
    16-03-2014
    Karagoz 3e kindje
    17-03-2014
    Moro 2e kindje
    19-3-2014
    Satak 2e kindje
    21-03-2014
    Kriskras 86 1e kindje
    23-3-2014
    Essie28
    Mama ien 2e kindje
    Missyb 3e kindje
    25-3-2014
    Wortel 2e kindje
    26-3-2014
    Moiss 1e kindje
    27-03-2014
    Girly 1985 2e kindje
    29-3-2014
    Merryn 1e kindje
    01-04-2014
    Buddytje 2e en 3e kindje

Afspraken lijstje

17-09-2013
    chaneef 14 weken controle vk
    Waiting4Amber controle VK
    19-09-2013
    Senta bezoek gyn
    Buddytje uitgebreide echo gyn
    21-09-2013
    Noa86 Geslachtsbepaling 16 weken
    27-09-2013
    Tari Geslachtsbepaling 19:15 uur
    7-10-2013
    Waiting4Amber 20 weken echo (19 wken)
    Girly 1e afspraak vk
    9-10-13
    Nova81 controle vlk
    9-10-13
    Tari 20 weken echo 19 weken 14:45 uur
    Tari controle VK 19.45 uur
    10-10-2013
    Moro geslachtsbepaling 17+4
    18-10-2013
    Yvonnevto 20 weken echo
    22-10-2013
    Senta 20 weken echo
    29-10-2013
    Nova81 20 weken echo
    01-11-2013
    Kriskras86 20 weken echo

@missyb ik heb je erbij gezet,
    Ligt het aan mij of hebben we zo weinig afspraken de komende tijd?

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Missyb, welkom hier en gefeliciteerd, haha heerlijk door de eerste weken heen geschoten ;)

Darmen hier ook een drama.

Senta, oei lastig omdat nog te verbergen denk ik. Waarom mogen zij het niet weten dan?

En inderdaad weinig afspraken. Nog 1,5 week en dan weten we hopelijk wat het word. Zo mega zin in.

Verder pff ben gesloopt, zo moe. maar morgen nog lekker thuis. Vanavond het schadeformulier naar partij A brengen, zo geen zin in. bah.
    Manlief gaat niet echt lekker zelf daglicht is niet fijn en naast mij in de auto zitten niet, eigenlijk is niets fijn......ben bang voor een whiplash. De meeste kenmerken heeft hij wel.

Vanmiddag wel verf gehaald voor de jongens hun kamer, en vrijdag gaat mijn broer mee voor de vloer en lattenbodems op te halen. Zo super van hem.

Zaterdag 18 km dam tot dam lopen. ben benieuwd hoe dat zal gaan.

9. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Wauw volgens mij was het echt stilte voor de storm. Wat is er vandaag veel afgekletst zeg. Probeer op alles te reageren.

Missyb: van harte gefeliciteerd. En welkom bij deze gezellige club.

Senta: lijkt me idd erg lastig om nu nog te verbergen. Misschien een wijd vest? Ofzo.

Tari: balen van je man zeg. Hoop echt dat hij zich snel weer wat beter voelt.

Algemeen: wauw wat gaat dat alweer hard zeg. Sommige hebben binnenkort al een geslachtsbepaling. Kan ook niet wachten tot het zover is. Helaas voor mij is dat pas op de 20 weken echo.

Hier: ook nog erg moe. Kan niet wachten tot dat minder wordt. Maar ik heb eindelijk vakantie dus kan ik lekker bij tanken. Ook erg last van mijn rug en stuitje. Voor mij duidelijk dat ik een stap terug moet doen. O en ik ben echt een zeef. Schrijf ik het niet gelijk op ben ik het gelijk weer vergeten. Leuk zwangerschapsdementie.
    Net bij een mevrouw geweest die haar zwangerschap kleding wegdeed. Heb weer een nieuwe garderobe. Alleen nog even een spijkerbroek aanschaffen en denk dan dat ik het wel heb.

10. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Welkom missyb!! Gefeliciteerd..

Mijn buik ljjkt de ene dag groter als de andere dag, apart..
    Tari, niet te hopen zeg een wiplash..

Voor de rest weinig te melden hier....:D

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Muntje hier ook wat wisselend, mijn buik.
    Kan trouwens nog steeds op mijn buik slapen, niet dat het altijd even fijn voelt maar dat had ik ook al voor mijn zwangerschap. Een spier vanuit mijn lies doet dan mega zeer cq kramp en kan ik me niet omdraaien.

Girly, heerlijk even vakantie, gaan jullie nog weg?
    En fijn een nieuwe garderobe. In een keer klaar.

12. senta

senta Niet meer actief

@tari. Ik werk voor mezelf als pedicure. Maar deze mensen maken en zien overal problemen in. Ik zie die problemen niet zo een heb zoiets van straks gewoon goed plannen merken hun niets van mijn bevalling en tijdelijke verjaardag verlof ik wil proberen door te werken tot de week van mijn bevalling en dan 5 Weken eruit. Als dat een beetje te plannen valt. Uitgaande van inleiding of ks.

13. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Tari ik slaap ooknog op mijnbuik hoor.. enkele x dat t zeer doet maar prop er half een kussen onder zeg maar.
    Zit echt te wachten tot de tijd iets verder is..wil naar bed!! Soms zit er een dag tussen dat je extra moe ben he..

Senta, petje af , pedicure!! Ik heb een voeten fobie. Verschrikkelijk, ik vind voeten zo vies!! Zelfs die van me man raak ik niet aan!!

Girly! Geniet van je vakantie.

De starters van dit topic, zijn die er niet meer?
    Ik heb vandaag toch mn winterjas maar verruild voor een maat groter, blij mee!

Weltrusten dames!

14. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Hé meiden daar ben ik weer!:)

Na een paar heerlijk drukke dagen werken en een nachtje weg te zijn geweest, kom ik hier weer even aanwaaien.

Ik zie dat ik weer van het lijstje gevallen ben, maar morgen mogen wij voor het eerst het hartje horen!
    Ik heb er zin in! Merk nu het de tweede is, dat ik me minder bewust ben van alles. Dus even 100% met deze baby bezig zijn, is denk ik wel goed.

Sinds gisteren weten ook de ouders op mijn werk van ons grote nieuws, dus ik kan nu onbekommerd mijn buik showen. En mensenlief wat is die al aanwezig! Ik zal morgen de positiekleding moeten opzoeken, want ik heb de hele dag al buikpijn van mijn spijkerbroek.

15. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Tari: Wij gaan lekker een weekje naar Spanje. Heerlijk genieten dus van nog even een weekje warm weer en zon.

Wortel: welkom terug. Fijn dat je morgen het hartje mag luisteren. Hier moet ik nog wachten tot 7 oktober. Trouwens jou uitgerekende datum is staat volgens mij nog steeds op je oude datum. Jij was toch ook nu de 27e uitgerekend? Of ben ik nou weer dement.

Buik slapen: Ja hoor hier ook nog steeds. Wordt wel steeds moeilijker maar op mijn rug kan ik al helemaal niet slapen en op mijn zij ligt niet lekker. We zien wel hoelang ik dit volhoudt.

Starters topic: Nee volgens mij niet. Die heb ik hier al heel erg lang niet gezien.

16. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @tari, ik heb het niet zo op anders mans lichaamlijke aanraking... van mijn kinderen wel natuurlijk en van mijn man maar daar buiten... nee hahaha... en ik werk in een verpleeghuis. Je wilt niet weten hoe vaak ik mijn handen was... ik heb schuur papier als handen...

ik slaap half op mijn buik maar echt lekker is het niet en omdat mijn baarmoeder wat groter is al helemaal niet...

hier nog even een foto van mijn buik...

17. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Mooie buik en wat groot al karagoz

18. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    Ik moet mijn afspraak van 15 okt bij de vk er ook nog op zetten zit iedere keer met mobiel dus datgaat niet als iemand tijd heeft zou die het er bij willen zetten dank je wel

19. senta

senta Niet meer actief

Goedemorgen dames. Hier vroeg wakker. Hebben jullie dat ook zo heftig dromen? Pfff zijn gewoon nachtmerries. Nu waren we op schiphol in de bios en de auto stond in rotterdam in de parkeergarage. Ewe hadden onze hond en onze hond die al 3 jaar dood is mee? Intens kwam er een auto Door het dak van de bios want die was uit het vliegtuig gevallen wij rennen buiten overal vechtpartijen alles donker konden niet bij de auto komen en uiteindelijk zijn we naar huis gerend. Ik 8 maanden zwanger.
    Zo bizar die doen allemaal

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goedemorgen allemaal,

Senta hier ook hevige dromen zeker de laatste paar nachten maar wat ben ik al weer vergeten als ik 's ochtends wakker word. slaap al weer 2 nachten kl*te......
    Ben zo ontzettend moe en dan morgen weer naar het werk, pfff zie ik niet echt zitten.
    maar me ook zorgen over de kleine voel deze de laatste tijd erg weinig of eigenlijk niet. Ben deze zwangerschap veel meer bezorgd. maar dat had ik bij de derde ook al meer dan bij de anderen twee.

Karagoz, mooie grote buik! Hihi lastig als je niet wil worden aangeraakt en je werkt in een verpleeghuis. wel knap dat je het toch doet.

Senta, wat leuk pedicure! maar jij kan dus niet zo lang met verlof? wel heel pittig volgens mij?

Deel Deze Pagina